اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوریموبایل

آموزش نصب و اجرای بازی Clash of Clans روی ویندوز

بازی Clash of Clans  این روزها محبوب ترین بازی اندروید است. این بازی انچنان جذاب است که هر کاربر اندرویدی شیفته آن است. اما از آنجا که به لطف و کمک نرم افزار شبیه ساز Bluestack اجرا و نصب برنامه های اندرویدی بر ویندوز میسر شده بازی کلش آف کلن را هم می توان بر روی ویندوز اجرا کرد. و از بازی کردن با آن لذت برد.  پس با ما همراه باشید.

بعضی از این شبیه‌سازها مانند Bluestack بسیار معروف هستند و بعضی نیز مانند Genymotion سنگین و البته پردردسر! اما به تازگی شبیه‌سازی با نام Droid4X منتشر شده که می‌تواند به راحتی هر چه تمام‌تر، بازی Clash of Clans و البته دیگر بازی‌ها و نرم‌افزارهای منتشر شده برای اندروید را روی سیستم‌عامل‌های ویندوز و مک اجرا کند.

۱. مرحله اول،‌ دانلود و نصب شبیه‌ساز است. یکی از نکات مثبت این شبیه‌ساز مولتی‌پلتفرم بودن آن است. یعنی هر دو گروه کاربران مک و ویندوز می‌توانند از آن استفاده کنند.

۲. پس از این‌که بسته نصب‌کننده شبیه‌ساز را دریافت کردید، آن را اجرا کنید تا فایل‌های اجرایی شبیه‌ساز دانلود شود. مراحل دانلود،‌حجم فایل را نمایش نمی‌دهد اما جای نگرانی نیست زیرا اگر اتصالتان به اینترنت قطع شد می‌توانید از همانجا بقیه فایل‌ها را دانلود کنید.

droid4x

۳. وقتی دانلود به پایان رسید و شبیه‌ساز را به طور کامل نصب کردید، پنجره آن برای شما نمایش داده می‌شود. اولین کاری که باید در اینجا انجام دهید، وارد شدن به حساب کاربری گوگل است. دلیل این امر هم مشخص است زیرا بدون این کار نمی‌توانید وارد فروشگاه پلی‌استور گوگل شده و بازی را دانلود کنید.

droid4x

۴. پس از این‌که نام‌کاربری و رمز عبورتان را وارد کردید (اگر از کاربران آیفون هستید و اکانت گوگل ندارید می‌توانید این کار را از طریق خود شبیه ساز انجام دهید) نوبت به وارد شدن به پلی‌استور یا همان فروشگاه گوگل است. در قسمت بالا سمت چپ روی گزینه جستجو که با آیکون ذره‌بین مشخص است کلیک کرده و نام بازی را تایپ کنید.

droid4x

۴. وارد صفحه بازی شوید و روی گزینه instal کلیک کنید و منتظر بمانید تا بازی دانلود شود. اگر در دریافت بازی از پلی‌استور گوگل مشکل داشتید نگران نباشید. در نوار سمت چپ شبیه‌ساز، روی گزینه +APK کلیک کنید و فایل جدید‌ترین نسخه بازی را پیدا کرده و روی گزینه Open گلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل نصب کامل شود.

droid4x

۵. حالا نوبت اجرای بازی است. روی آیکون Clash of Clans کلیک کنید تا وارد بازی شوید. اگر از کاربران اندروید هستید و روستای شما با اکانت گوگلی که وارد کردید Sync باشد،‌ روستای شما به صورت خودکار وارد بازی می‌شود. البته برای این کار باید یک بار وارد بازی شده و خارج شوید. سپس از شما پرسیده می‌شود که آیا مایل هستید تا روستایتان بارگذاری شود که با قبول کردن آن،‌ می‌توانید بقیه بازی را روی لپ‌تاپ یا کامپیوترتان انجام دهید.

droid4x

۶. برای کاربران آیفون که قبلا روستای خود را روی سایر دستگاه‌های اندرویدی بارگذاری کرده باشند هم به همین ترتیب است و با وارد کردن اکانت گوگل خود، می‌توانند به صورت اتوماتیک روستای خود را مشاهده کنند.

۷. اما اگر از کاربران آیفونی هستید که تا به حال روستای خود را روی هیچ اکانت گوگلی بارگذاری نکرده‌اید نگران نباشید. اگر دارای حساب کاربری گوگل هستید آن را وارد کنید و اگر نه می‌توانید از طریق خود شبیه‌ساز اقدام به ساخت آن کنید. وقتی اکانت خود را ساختید وارد گزینه تنظیمات شده و با رفتن به پایین روی گزینه Accounts کلیک کنید، حالا می‌توانید از اینجا نام‌ کاربری و رمز خود را وارد کنید.

droid4x

۸. حالا وارد بازی شده و روی گزینه تنظیمات که در کناره سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید. سپس در نوار Settings روی گزینه Google Sign in کلیک کنید و وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. سپس روی گزینه Link a Device کلیک کرده و پس از آن روی This is the New Device کلیک کنید. همین مراحل را روی آیفون یا آیپد خود تکرار کرده اما روی آن‌‌ها روی گزینه This is the Old Device کلیک کنید.

droid4x

۹. سپس کد نمایش داده شده را روی بازی در شبیه‌ساز وارد کرده و تایید کنید. حالا بازی را از نو آغاز کنید و روستای خود را بارگذاری کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلام
    اول ممنون از معرفی نرم افزار چون درکل خوب و مفید بود اما یه مشکلی هم وجود داره
    برای سینک شدن کلش و لینک کردن دیوایس باید گوگل پلاس روی نرم افزار نصب باشه ولی چون یه حالت روت شده داره نمیشه گوگل پلاس رو نصب کرد…اگه در این مورد هم راهنمایی کنید ممنون میشم

  2. البته یه نکته ی دیگه هم هست…این که لینکی که قرار دادین مال یه نرم افزار دیگه هست,من Droid4x رو از جای دیگه ای دان کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا