آموزش کامپیوترموبایلویندوز

آموزش کامل نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی

یکی از مشکلاتی که برنامه های محبوب مانند واتس اپ, وایبر, لاین و … دارند. مشکل نصب آنها بر روی کامپیوتر است. زیرا این برنامه ها نسخه کامپیوتری ندارند. و برای نصب حتما به یک شماره موبایل نیاز است. به نظر می رسد این تنها راه جلوگیری از ورود کاربران غیر واقعی به این اپلیکیشن های اجتماعی است.

 داشتن وایبر بر روی کامپیوتر بسیار راحت تر از موبایل است. وایبر هم مثل دیگر شبکه های اجتماعی اجازه نمی‌دهد نرم‌افزار آن بدون آنکه روی گوشی نصب شود، روی ویندوز کار کند. اما می‌توان به روش‌های گوناگون از این مانع عبور کرد و این نرم‌افزار را بدون نیاز به نصب روی گوشی، روی کامپیوتر نصب کرد

در این پست سعی داریم اموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر را به صورت کامل آموزش دهیم.

 

وایبر اجازه نمی‌دهد نرم‌افزار آن بدون آنکه روی گوشی نصب شود، روی ویندوز کار کند. اما می‌توان به روش‌های گوناگون از این مانع عبور کرد و این نرم‌افزار را بدون نیاز به نصب روی گوشی، روی کامپیوتر نصب کرد. در ادامه‌ی این مطلب همراه ماباشید تا شما را با روش نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نیاز به نصب روی گوشی آشنا کنیم.

مرحله ۱:

برای نصب وایبر روی کامپیوتر بدون داشتن یک گوشی هوشمند، به یک شبیه‌ساز اندروید مانند bluestacks نیاز داریم.

نرم افزار bluestacks را از اینجا دانلود کنید.
 

 

آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی

مرحله ۲:

خوب پس از نصب بلواستیکس بر روی کامپیوتر نرم افزار وایبر را بر روی موبایل نیز نصب کنید.
مرحله ۳:


در این مرحله باید اپ اندروید وایبر را در محیط بلو استکس نصب کنید. برای این کار کافی است روی فایل وایبر که در مرحله‌ی قبل دانلود کردید، دو بار کلیک کنید تا این فایل به صورت خودکار در محیط بلو استکس نصب شود.
 

آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی

مرحله ۴:


در این مرحله باید وایبر را در محیط بلو استکس اجرا کنید و شماره‌ی تلفن همراه‌تان را در آن وارد کنید (درست مانند نصب اپ وایبر روی یک گوشی هوشمند). در این مرحله یک کد فعال‌سازی از طرف وایبر برای شما ارسال می‌شود. این کد فعال‌سازی را نگه دارید و به مرحله‌ی بعد بروید.

مرحله ۵:


حالا باید نرم‌افزار ویندوز وایبر را نصب کنید.

جدیدترین ورژن وایبر را از اینجا دانلود کنید.

در یکی از مراحل نصب باید شماره تلفن همراه‌تان را وارد کنید. دقت کنید که این شماره باید همان شماره‌ای باشد که در مرحله‌ی قبل وارد کردید. بعد از وارد کردن شماره روی دکمه‌ی Continue کلیک کنید.
 

آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی

مرحله ۶:


در این مرحله باید کد فعال‌سازی‌ای را که در مرحله‌ی ۴ دریافت کردید، وارد کنید. بعد از وارد کردن کد فعال‌سازی روی گزینه‌ی Enter Viber کلیک کنید و وارد محیط وایبر شوید

مرحله ۷:


تبریک می‌گوییم. شما با موفقیت وایبر را روی کامپیوترتان نصب کرده‌اید، بدون آن که لازم باشد اپ وایبر را قبلا روی یک گوشی هوشمند یا اسمارتفون نصب کرده باشید.

آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا