تکنولوژی و فناوریموبایل

ارسال فایل از طریق اینترنت بدون محدودیت با اپلیکیشن Shoot بیت تورنت

اپلیکیشن جدید بیت تورنت که Shoot نام دارد، بر اساس تکنولوژی سینک بیت تورنت توسعه داده شده است. به واسطه‌ی این اپلیکیشن می‌توان فایل‌ها را بین پلتفرم‌های مختلف ارسال و دریافت کرد. عملکرد این اپلیکیشن متفاوت است؛ با کلیک کردن دکمه‌ی Send گالری گوشی هوشمند باز شده و می‌توان از بین ویدئوها و تصاویر مختلف، فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن این اپلیکیشن کد QR تولید می‌کند که به کمک آن هر کابری که قصد دریافت فایل‌های شما را داشته باشد آن را اسکن خواهد کرد.

یکی از هدف‌های اصلی این اپلیکیشن تسهیل بخشیدن به تبادل فایل‌های دارای حجم بسیار بالا است. هدف دیگر آن هم امنیت بالا است، این اپلیکیشن حتی از سرویس‌هایی نظیر کلاد و اپلیکیشن‌های پیام رسان نیز ایمن است. این اپلیکیشن تنها برای تبادل سه فایل اول رایگان است، پس از آن باید مبلغ ۲ دلار را پرداخت کنید. یکی از سخنگویان بیت تورنت در مصاحبه با سایت VentureBeat اعلام کرده که از آنجایی که در اپلیکیشن Shoot تبلیغات وجود ندارد و به اشتراک گذاشتن فایل‌ها کاملا امن و خصوصی است، بنابراین تصمیم بر این بوده که این اپلیکیشن به طور کاملا رایگان عرضه نشود.

اپلیکیشن پلتفرم برای سه پلتفرم آی‌اواس، اندروید و ویندوز فون عرضه شده که از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است:

دانلود از گوگل پلی استور

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا