تکنولوژی و فناوری

اضافه شدن تقویم شمسی به ویندوز 10

تقویم شمسی به ویندوز 10 اضافه شد

در پی حجم انبوه درخواست‌ها مبنی بر اضافه شدن تقویم شمسی به ویندوز 10، مایکروسافت تصمیم گرفته به مهم‌ترین خواسته مطرح شده توسط کاربران در صفحه پیشنهادات خود پاسخ مثبت دهد. این کمپانی امروز در صفحه‌ی مربوط به این درخواست اعلام کرده که قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود

تقویم فارسی ویندوز ۱۰

اگر به خاطر داشته باشید، دو ماه پیش مشخص شد که در صفحه Users Voice مایکروسافت، مهم‌ترین خواسته کاربران، اضافه شدن تقویم شمسی به این سیستم عامل بود. پس از انتشار این خبر در زومیت، مساله مطرح شده مذکور رشد فزاینده‌ای داشت و بسیاری از کاربران فارسی زبان به صفحه Users Voice ویندوز رفته و به درخواست اضافه شدن تقویم شمسی رای دادند که باعث شد این خواسته با اختلاف زیاد به مهم‌ترین خواسته کاربران ویندوز به مایکروسافت تبدیل شود.

حال مایکروسافت رسما تایید کرده که این قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نسخه پیش‌نمایش ویندوز را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اید، باید سیستم عامل را بروزرسانی کنید تا با دریافت آخرین آپدیت، این قابلیت به ویندوز 10 اضافه شود. بدون شک اضافه شدن چنین قابلیتی برای ما ایرانیان و تمام افرادی که از تقویم شمسی استفاده می‌کنند، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

امیدواریم دومین درخواست مهم مطرح شده در صفحه Users Voice که درخواست ایرانیان برای باز شدن دسترسی به فروشگاه ویندوز (Windows Store) بود نیز مورد توجه این کمپانی قرار گرفته و از این بابت نیز مشکلی نداشته باشیم.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا