تکنولوژی و فناوریموبایل

اپلیکیشن عشق‌یابی Once برای اندروید و IOS

اپلیکیشن “Once” دقیقا برعکس تمام سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیتینگ و دوست‌یابی عمل می‌کند! همین موضوع می‌تواند موفقیت یا عدم موفقیتش را در بازار برنامه‌های دوست‌یابی روشن کند. این برنامه از شما می‌خواهد تا هر روز روی یک گزینه پیشنهادی تمرکز کنید و تنها به او فکر کنید، بررسی کنید و نهایتا دست به انتخاب بزنید. این عملکرد دقیقا برعکس تمام برنامه‌های دیگر است که شاید ده‌ها یا چندین گزینه را همزمان به شما پیشنهاد می‌کند.

برخی از کارشناسان معتقد هستند که گزینه‌های متعدد سایت‌های دیگر چون تیندر خود سبب می‌شود افراد تمرکزی عمیق روی کسانی که می‌بینند نداشته باشند. طبق برنامه “Once” روزانه سر ظهر یک گزینه به شما پیشنهاد می‌شود. وقتی افراد به پروفایل یکدیگر می‌روند به هر دو طرف نوتیفیکیشن ارسال می‌شود و اگر همدیگر را دوست داشته باشند، آن‌ها را با هم مرتبط می‌کند.

once-dating-app

شما بعد از مشاهده پروفایل شخص مورد نظر تا ۲۴ ساعت نمی‌توانید او را ببینید و این گزینه برای آن است که روی وی و مشخصاتش تمرکز کنید. هدف این اپلیکیشن بر روی خارج کردن موضوع عشق و علاقه از بازاریابی قرار دارد. تمرکز کم‌تر و داشتن گزینه‌های مشخص افراد را در امر دوست‌یابی موفق‌تر می‌کند.

«جین میر» موسس و گرداننده برنامه می‌گوید که تفاوت “Once” با اپلیکیشن‌های دیگر این است که به جای برنامه‌ها و الگوریتم‌های کامپیوتری این افراد مشخص و در دفتر کار هستند که افراد را به هم وصل می‌کنند. موضوعی که شاید به نظر برخی خوشایند نباشد اما انسانی‌تر است. جین میر می‌گوید که کامپیوترها می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند اما آنالیز عکس کاری است که انسان‌ها به مراتب بهتر از کامپیوترها انجام می‌دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب که به این اپلیکیشن افزوده شده است، امکان وصل کردن آن به ساعت اپل یا فیت‌بیت است. “Once” بررسی می‌کند که چه زمانی قلب شما با دیدن عکس طرف مقابل تند‌تر می‌زند و پس از آن نوتیفیکشنی ارسال و شما را از این موضوع آگاه می‌کند.

برنامه “Once” در ۳۲ کشور و به هفت زبان قابل نصب است و در سیستم اندروید، “iOS” و ساعت اپل کار می‌کند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا