تکنولوژی و فناوریلپ تاپ

ایسوس امسال 25 میلیون گوشی هوشمند می فروشد

کمپانی ایسوس یکی از موفقت ترین تولید کننده گان لپ تاپ در جهان اکنون وارد بازار گوشی های هوشمند شده است. تا از شهرت شرکت در تولید لپ تاپ برای تولید گوشی استفاده کند.

کمپانی تایوانی ایسوس اخیرا فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید گوشی‌های‌ هوشمند افزایش داده است. با وجود اینکه این کمپانی شروع چندان امیدوارکننده‌ای نداشته، اما امیدوار است تا پایان سال جاری به هدف خود یعنی فروش 25 میلیون دستگاه گوشی هوشمند دست یابد.

ایسوس موفق نشد تا آنچنان که باید در سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی به اهداف از پیش تعیین شده‌ی خود دست یابد، اما جری شن، مدیرعامل این کمپانی امیدوار است تا ایسوس بتواند تا پایان سال جاری میلادی به هدف خود که همانا فروش 25 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند است، نایل شود. در حال حاضر ایسوس با مشکل کمبود ماژول‌های حافظه‌ی 4 گیگابایتی دست به گریبان است. زن فون 2 ایسوس اولین گوشی‌هوشمندی است که قرار است با حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی روانه‌ی بازار شود. زن فون 2 بصورت اختصاصی توسط وب‌سایت Flipkart در هندوستان عرضه شده است. تایوانی‌ها درصدد معرفی این گوشی‌هوشمند برای بازار آمریکای شمالی در 18 می طی مراسمی در نیویورک هستند.

ایسوس موفق شده تا تنها 3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در فصل اول سال جاری روانه‌ی بازار کند. این کمپانی برای عرضه‌ی 4.8 میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در این فصل برنامه‌ریزی کرده است. در مجموع ایسوس برای عرضه‌ی 7.8 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در نیمسال اول برنامه‌ریزی کرده که حدود 31.2 درصد از هدف 25 میلیون دستگاهی این کمپانی است.

در صورتی که مشکلات مربوط به چرخه‌ی تولید حل شود، انتظار می‌رود ایسوس بتواند در ماه ژوئن 2 میلیون دستگاه به بازار عرضه کند. جری شن پیش‌بینی می‌کند که ایسوس در سه ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی بتواند 9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کند. با احتساب این مقدار، ایسوس تنها 6 میلیون دستگاه با هدف خود فاصله خواهد داشت که این میزان نیز در سه ماهه‌ی منتهی به سال نو میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

شن روی این موضوع تاکید کرده که ایسوس باید در طول سال، 17 میلیون دستگاه از گوشی‌‌های هوشمند خود را خارج از بازار چین به فروش برساند. باید دید که آیا ایسوس می‌تواند در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند، به اهداف خود دست یابد؟

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا