تکنولوژی و فناوری

بهترین تلویزین های معرفی شده در CES 2018

معرفی بهترین تلویزیون های نمایشگاه CES 2018

CES 2018  بزرگترین نمایشگاه فناوری و لوازم جانبی الکترونیک در جهان است که ژانویه هر سال در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. شرکت های مثل سامسونگ، اپل، سونی، اچ پی، ال جی، مایکروسافت، توشیبا و سایر شرکت های بزرگ در زمینه تولید وسایل خانگی و الکترونیکی شرکت می کنند. محصولات مثل تلویزیون، گوشی موبایل، ربات، خودرو، اینترنت اشیا و .. در این نمایشگاه رونمایی می شود. محصولات معرفی شده در سی ئی اس بعد از مدتی روانه بازار می شوند.

نمایشگر و تلویزیون یکی از مهم ترین محصولات معرفی شده در CES می باشند. که هر سال شرکت های تولید کننده تلویزیون مثل سامسونگ، ال جی، TCL ، سونی، هایسنس و .. جدیدترین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

به همین جهت در یک فایل ویدئویی تمامی تلویزیون های معرفی شده در CES 2018 را به شما معرفی می کنیم.

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. تلویزیون TCL خریدیم واقعا فکر نمیکردم اینقدر با کیفیت باشن..حتی میتونم بگم کیفیتش بهتر از سامسونگ هستند.. از ال جی که خیلی خیلی بهتر هستند.. سونی که دیگه ژاپن نمیزنه کیفیت ندارن..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا