اپلیکیشن هاموبایل

بکاپ از پیام ها و مخاطبین با اپلیکیشن Telephony Backup

تهیه بکاپ از تمامی قسمت های گوشی ضروری است. خصوصا اس ام اس ها و مخاطبین که ریکاوری آن ها در صورت حذف شده بسیار سخت است.

با اپلیکیشن “Telephony Backup”، از پیام‌های دریافتی و فهرست تماس‌های خود نسخه پشتیبانی دریافت کنید. متاسفانه در گوشی‌های هوشمند اندرویدی، این تنظیمات به صورت پیش‌فرض موجود نیست، و شما امکان گرفتن نسخه پشتیبانی از پیام‌های خود را ندارید.

اگر به صورت تصادفی، پیامی را پاک کنید که بعد متوجه شوید اطلاعات مهمی را درون آن پیام داشتید، در حالت عادی راهی برای بازگشت آن نیست، درحالی که در صورت استفاده از این اپلیکیشن، اگر پیام‌های شما پاک شود و شما از طریق نسخه پشتیبانی موجود در اپلیکیشن “Telephony Backup”، امکان بازیابی پیام‌های پاک شده را دارید. اپلیکیشن  “Telephony Backup”، به صورت خودکار از کلیه پیام‌های شما و تماس‌ها نسخه پشتیبانی تهیه می‌کند.

این اپلیکیشن قابلیت‌های دیگری را  نیز دارا است، شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید تماس بگیرید، تماس‌ها را مسدود کنید و همچنین پیام‌ هم ارسال کنید.

اپلکیشن “Telephony Backup”، این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که مشخص کنید از پیام‌ها و تماس‌های فرد خاصی برای شما نسخه پشتیبانی تهیه کند و یا برعکس می‌توانید مشخص کنید که از گرفتن نسخه پشتیبانی برای پیام‌ها و تماس‌های عده دیگر خودداری کند.

کاربران اندروید می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل‌پلی دانلود و استفاده کنند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا