آموزش سئووب

بک لینک رایگان

یکی از روش های سئوی سایت گرفتن بک لینک برای آن است. اصل اساسی در سئوی سایت داشتن بک لینک زیاد است.  خصوصا گرفتن بک لینک از سایت های پربازدید و با رنک بالا است.

بک لینک چیست؟ مشاهده آدرس سایت شما در سایت دیگر را بک لینک می گویند. بعنی اگر لینک آدرس سایت شما در متن یا تبلیغات یک سایت وجود داشته باشد. به آن بک لینک گفته می شود. زمانی این نوع بک لینک اثر گذار است که کاربران از آن سایت بر روی لینک سایت شما کلیک کنید و وارد سایت شما شما شوند. همچنین موتورهای جست جوگر مثل گوگل آن را مشاهده وتشخیص دهند. اینجاست که افزایش اعتبار سایت نزد گوگل مشاهده می کنیم. هر چقدر مطالب سایت شما همراه با لینک در سایت های دیگر کپی شوند ارزش سایت شما نزد گوگل بالاتر می رود. و سایت شما را با ارزش تشخیص می دهد.

backlinks 2015

راه های مختلفی جهت گرفتن بک لینک وجود دارد.

یکی از راه های گرفتن بک لینک ساخت وبلاگ های مختلف و کپی کردن مطالب سایت خود همراه با لینک دراین وبلاگ ها می باشد. از سرویس های خارجی ارائه دهنده وبلاگ نیز استفاده کنید.

با اشتراک گذاری مطالب سایت خود در شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک, گوگل پلاس, توییر, لینکداین, پینترست… و شبکه های اجتماعی ایران می توان بیشترین و بهترین بک لینک را برای سایت خود به ارمغان آورد.

نظر دادن و گذاشتن آدرس سایت خود درسایت های دیگر و انجمن ها….

اما ساده ترین راه جهت گرفتن بک لینک برای سایت خود ثبت آدرس سایت خود در سایت های خارجی زیر است . تا برای شما بک لینک رایگان ایجاد کنند.

پس به هر روشی که شده برای سایت خود بک لینک بگیرید.  سایت های خارجی زیادی هستند که بک لینک رایگان ارائه می دهند. در این پست چندتا از بهترین آنها را برای شما انتخاب کردیم. کار کردن با این سایت ها بسیار ساده است.

 بک لینک seounity.com

 بک لینک risingbacklinks

بک لینک onlineseoanalyzer

بک لینک imtalk.org

بک لینک fuub.net

بک لینک freebacklinkcreator

بک لینک autobacklinkbuilder

 

و با استفاده از سایت زیر می توان آمار کلی در مورد تعداد بک لینک های سایت خود بدست آورد. همچنین تعداد اشتراک گذاری سایت شما درشبکه های اجتماعی فیس بوک, گوگل پلاس, توییتر نمایش می دهد.

مشاهده بک لینک های سایت

backlink

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. با سلام
    ضمن تشکر از مطالب جالب شما درصورت تمایل تبادل لینک کنید
    خدمات صبارایانه
    فروشگاه اینترنتی انواع لپتاپ وتبلت

  2. ضمن تشکر میشه بفرمایید از چه افزونه ای برای نمایش تبلیغات درسایتتون استفاده میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا