تکنولوژی و فناوری

تاثیری ۲۲۷ میلیارد دلاری فیس بوک بر اقتصادی جهان

 

 

فیس بوک پرطرفدارترین و بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است. و بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد.

تا به حال به این فکر کرده که استفاده روزانه شما از فیس بوک چه سودی برای این شرکت دارد. درآمد فیس بوک از تبلیغات است. پس خود را دست کم نگیرید و بدانید که درآمد میلیاردی فیس بوک به لایک ها و کامنت های شما وابسته است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط فیس‌بوک که با مشارکت دلیوت تهیه شده، شبکه‌ی اجتماعی فیس‌بوک تاثیری ۲۲۷ میلیارد دلاری در چرخه ی اقتصادی جهان دارد. این شبکه‌ی اجتماعی موفق شده تا بصورت غیرمستقیم ۴.۵ میلیون شغل را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کند.

جولیان بارکر، مدیر بخش فناوری، مخابرات و محتوای دیجیتال دلیوت در این خصوص می‌گوید:

تحقیقات ما نشان داده که فیس‌بوک از طریق ایجاد راهکارهای جدید ارتباطی، از میان برداشتن موانع برای فروش و بازاریابی کمک شایانی به بهبود چرخه‌ی اقتصاد در سطح جهان کرده است.

دلیوت به این نکته اشاره کرده که فیس‌بوک از طریق ابزار‌های بازاریابی، پلتفرم‌ اپلیکیشن و شماری دیگر از ابزار‌های خود، منجر به بالا رفتن میزان داده توسط کاربران ابزار‌های موبایل نیز شده است.

بیشترین تاثیر این شبکه‌ی اجتماعی بی‌شک در آمریکای شمالی بوده که براساس برآوردهای انجام شده ۱۰۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. پس از آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه با ۶۴ میلیارد دلار قرار گرفته‌اند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا