تکنولوژی و فناوری

تغییرات نسخه جدید تلگرام

اپلیکیشن محبوب تلگرام هر به طور مداوم در حال به روزرسانی است. که علاوه بر رفع نقص و ایرادات نسخه قبلی قابلیت ها و ویژگی های جدیدی نیز به آن افزوده می شود. شاید پش خود فکر کنید. که به روز رسانی تلگرام چندان مهم نیست.ظاهر برنامه رو نگاه کنید. و بگوئید این که همان نسخه قبلی است. اما تلگرام هر هفته در حال پیشرفته تر شدن است.

با ای اس دانلود همراه باشید. تا شما را با قابلیت ها و تغییرات نسخه جدید تلگرام آشنا سازیم.

با انجام این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند به‌سادگی در تلگرام خود تصاویر و ویدیوها را در گفتگوها و چت‌های تلگرام به اشتراک بگذارند، آن هم تنها با درج یک کامنت، یا آن‌ها را به اپلیکیشن‌های دیگر ارسال کنند.

در این نسخه به تلگرام یک پلیر جدید اضافه شده است، که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوها را درون تلگرام مشاهده کنید. امکان مشاهده ویدیوها از یوتیوب و دیگر سرویس‌های مشابه را هم درون اپلیکیشن تلگرام خواهید داشت.

برای پیش‌نمایش و بزرگ‌ کردن روبات‌ها و تصاویر GIF، کافی است که انگشت خود را بر روی آنها نگه‌ دارید و تا تصویر بزرگ شود و پیش‌نمایش اجرا شود

با اشاره و نگه داشتن انگشت بر روی یک استیکر می‌توانید پک آن را مشاهده کنید و در لحظه پیش‌نمایش استیکرها می‌توانید آنها را ارسال کنید.

در بخش طراحی هم در این نسخه تغییراتی را می‌بینیم، محیط کاربری و صفحه چت هم دچار تغییراتی شدند.

با این به‌روزرسانی نسخه ۲ پلتفرم روبات‌ها هم منتشر شد و شما در این نسخه شاهد روبات‌های جدید هستید. روبات‌های درون خطی می‌توانند هر محتوایی را به اشتراک بگذارند و همچنین روبات‌ها می‌توانند موقعیت شما شناسایی کنند و به شما رستوران، سینما و …. در نزدیکی شما را به شما پیشنهاد کنند. روبات‌ها در این نسخه می‌توانند پیام‌های در حال ارسال را ویرایش کنند.

دانلود اخرین نسخه تلگرام برای اندروید

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا