صنعت

دانلود نمونه سئوال جوشکاری آرگون

نمونه سئوال جوشکاری آرگون-نمونه سئوال فنی و حرفه ای – نمونه سئوال جوش کاری- نمونه سئوال جوش کاری آرگون-دانلود نمونه سئوال

جوشکاری آرگون یا همان جوشکاری تیگ یا همان جوشکاری قوس تنگستن تحت پوشش گاز محافظ، یکی از مهمترین روشهای جوشکاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ پتروشیمی، نظامی، دریایی، هوایی، نیروگاههای برق می باشد. این نوع جوشکاری که در این به جوش کاری آرگون معروف است. یکی از رشته های فنی و حرفه ای است. از فرایند جوشکاری TIG می‌توان برای جوشکاری فلزات سخت و غیر سخت، آهنی و غیر آهنی در تمام ضخامتها استفاده کرد. با استفاده از این نوع جوشکاری می‌توان جوشکاری صفحات نازک و ظریف (به عنوان مثال:آلومینیومی) تا لوله‌های تحت فشار را انجام داد. در این روش قوس و حوضچه مذاب کاملاً آشکار و قابل مشاهده می‌باشد. در دهه ۱۹۲۰ کوشش شد تا قوس و حوضچه مذاب را در مقابل اتمسفر محافظت کنند تا جوشکاری کاملاً ایده‌آل انجام گیرد. ظهور الکترودهای روپوش دار در آن دهه مسئله محافظت را منتفی کرد. اما بدلیل بوجود آمدن برخی مشکلات در دهه ۱۹۳۰، جوشکاری با گاز خنثی و الکترود تنگستن (TIG)ابداع شد که شروع روش جوشکاری با محافظت گاز بود.این روش با وجود اینکه بسیار کند پیشرفت کرد ولی در دهه ۱۹۴۰ توسعه پیدا نمود. وب سایت ای اس دانلود نمونه سئوالات امتحانی رشته جوشکاری آرگون را برای شما به صورت رایگان همراه با پاسخ نامه ارائه داده است.

.

.

دانلود فایل پس از پرداخت

با 50 درصد تخفیف

قیمت 5000 تومان

 حجم:40mb

تعداد نمونه سئوال: 2 سری + پاسخ نامه

فرمت:pdf

پسورد: www.asdownload.net

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا