صنعت

رنگی بسازیم سایت کاغذ رنگی کمکت می‌کنه زندگی قشنگ‌تری بسازی!

زندگی هر کدام از ما ابعاد مختلفی برای ساختن دارد، گاهی باید با دستان خودتان بسازید، گاهی هم قرار است درون خود را دستخوش تغییر کرده و آن را بسازید. بی‌شک شما در زندگی خود ساختن را تجربه کرده‌اید، مثلا یک وسیله تزیینی یا کاربردی را برای خود درست کرده‌اید یا اینکه روی شخصیت خود کار کرده و درون خود را دستخوش تغییر کرده‌اید.

حال تصور کنید دنیایی از ساختنی‌ها برای شما آماده شده است. دنیایی که هم کمک می‌کند خیلی از وسایل تزیینی و حتی کاربردی را از این به بعد خودتان درست کنید، هم به شما در ساختن زندگی‌تان کمک می‌کند. و از همه مهم‌تر اینکه دنیایی که از آن صحبت کردیم، ورود و استفاده از آن رایگان است و هیچ هزینه‌ای لازم نیست بابت آن بپردازید. واقعا چقدر خوب می‌شود. قبول دارید؟

دنیایی که از آن صحبت کردیم، دنیای رنگی بسازیم وب سایت کاغذرنگی است. بخواهیم کمی از خود کاغذرنگی بگوییم، کاغذرنگی سایتی پر از صفحات رنگارنگ است که با هدف رنگی‌تر کردن زندگی تک‌تک آدماهای روی زمین کار خود را شروع کرده و دنیای رنگی بسازیم جز کوچکی از آن است.
رنگی بسازیم ۴ ریز مجموعه دارد؛ کاردستی رنگی، نقاشی رنگی، خونه رنگی و کار رنگی. هر کدام از زیر مجموعه‌های رنگی بسازیم ساختنی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. بیایید با هم کمی بیشتر راجع به دسته‌بندی‌های رنگی بسازیم صحبت کنیم. و مواردی مثل میز کارتو مرتب کنی یا دامن توتو برای دخترت درست کنی …

کاردستی رنگی

در بخش کاردستی رنگی به انواع و اقسام کاردستی‌ها و اریگامی‌های دوست داشتنی دسترسی دارید. هر مطلب ساختنی در این بخش با جزییات کامل توضیح داده شده و هر مرحله از ساختنی مورد نظر شما نیز، یک تصویری برای درک بهتر آن مرحله دارد. از جمله کاردستی‌هایی که در این بخش طرز ساخت آن را مرحله به مرحله می‌گیرید، آموزش ساخت تراریوم یا اوریگامی قلب است. در این آموزش‌ها ضمن ارائه توضیحات کامل، مراحل کار نیز به‌صورت تصویری در اختیار شما قرار می‌گیرند. نکته جالبی که در این بخش وجود دارد این است که تعدادی از کاردستی‌های این بخش کاردستی های کودکانه هستند و می‌توانید با کمک آن‌ها ساعت‌ها فرزند خود را سرگرم کرده و خلاقیت او را پرورش دهید. یا حتی کاردستی با چوب بستنی درست کنی یا بتونی خودت خمیر فیمو درست کنی …

نقاشی رنگی

به احتمال زیاد اسم این بخش به‌خوبی محتوای موجود در آن را برای شما مشخص می‌کند. باوجوداین باید گفت که در این دسته‌بندی دنیایی از آموزش های نقاشی پیش روی شماست. برخی از آموزش‌ها سطحی و ساده و برخی نیز از سطح متوسط و حتی حرفه‌ای برخوردار هستند. در این بخش نیز تعدادی از مطالب به کودکان اختصاص دارد. نکته جالبی که درباره آموزش‌های نقاشی مخصوص کودکان در این بخش وجود دارد، آموزش نقاشی به کودکان با ابزارهای مختلف است. به این معنی که در این آموزش‌ها سعی شده تا علاوه‌بر کاغذ و قلم آموزش نقاشی با ابزار نیز برای کودکان جمع‌آوری شود. به عنوان مثال با کمک یکی از مطالب این بخش می‌توانید نقاشی رنگین کمان با کمک اسفنج را مرحله به مرحله با فرزند خود پیش ببرید.

خونه رنگی

عمده مطالب این بخش از نوع ایده هستند تا ساختنی! ایده‌هایی که کمک می‌کنند مثلا اتاق نشیمن خود را با کم‌ترین هزینه تزیین کنید یا اینکه دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید. در واقع در این بخش از رنگی بسازیم سایت کاغذرنگی ایده‌هایی جمع‌آوری شده‌اند که با کمک آن‌ها می‌توانید خانه‌ای جذاب با چیدمان زیبا داشته باشید.

البته آنچه گفته‌ شد به این معنی نیست که هیچ آموزشی از نوع ساختنی در این بخش وجود ندارد. برای نمونه مثال در این بخش وجود دارد که به کمک آن می‌توانید یک استخر خانگی برای روزهای گرم تابستان درست کنید.

کار رنگی

بخش کار رنگی زندگی حرفه‌ای شما را متحول کرده و به شما کمک می‌کند زندگی کاری خود را بسازید. تعداد زیادی از مطالب این بخش مربوط به شخصیت کاری شما شده و تعدادی هم به محیط کار شما ربط دارند. مطالبی که با شخصیت کاری شما در ارتباط‌اند، به شما کمک می‌کنند تا به موفقیت‌های کاری رسیده و جایگاه شغلی خود را ارتقا دهید. مطالبی هم که به محیط کار شما مربوط می‌شوند کمک می‌کنند محیط کار شما سرزنده و شاداب‌تر از قبل شده و در نتیجه لذت بیشتری از کار کردن ببرید. خلاصه اینکه در کار رنگی برای زندگی حرفه‌ای شما برنامه‌های زیادی تدارک دیده شده است!

کلام آخر

دنیای رنگی بسازیم کاغذ رنگی پاتوق آدم‌هایی است که از ساختن لذت می‌برند. بنابراین اگر عاشق ساختن هستید حتما سری به بخش رنگی بسازیم وب سایت کاغذرنگی بزنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا