تکنولوژی و فناوری

در سال 2017 چه واژه های بیشترین جست جوی گوگل را داشتند؟

Top Google Searches 2017

گوگل غول اینترنتی و محبوب ترین موتور جست جوگر جهان اواخر هر سال آماری از کلیدواژه های که بیشترین جست جوی گوگل را داشته اند، اعلام می کند. تا مشخص کند که مردم به چه شخصیت هایی یا چه مسائلی را در اینترنت پیگیری می کنند.

گوگل به خوبی می داند مردم به چه چیزایی علاقه دارند. چه کالایی یا چه گوشی را بیشتر جستجو می کنند. و البته آمار خود را به راحتی در اختیار دیگر شرکت قرار نمی دهد. مگر برای فروش اطلاعات. مثلا به آمازون می گوید که کاربران بیشتر به دنبال فلان محصول هستند.

یا به فلان شبکه تلویزیونی می گوید مردم بیشتر به فلان هنرمند علاقمند هستند. پس این هنرمند را به شبکه خود دعوت کنید.

بر اساس آمار گوگل کلیدواژه های در گوگل بیشترین جست جو را داشته اند. اگر به trends.google.com مراجعه کنید میزان جست جو کاربران در سال 2017 را مشاهده می کنید.

1-Hurricane Irma
2-iPhone 8
3-iPhone X
4-a guy
5-Meghan Markle

لیست زیر آمار تاپ سرچ گوگل 2017 است. که در مقیاس جهان بررسی شده است. برحسب جست جو، مردم، اخبار جهان، تکنولوژی و .. انتخاب شده اند.  با مراجعه با سایت گوگل ترندز می توان نتایج سایر جست جوها را مشاهده کرد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا