تکنولوژی و فناوریموبایل

شکل و جنس گالاکسی اس‌۶ فاش شد

هر روز با ویدئوهایی که از سوی شرکت سامسونگ پخش می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره تلفن‌های هوشمند این شرکت کره‌ای که گالاکسی اس ۶ نام دارد، فاش میشود. همچنان که امروز جنس قاب و شکل صفحه نمایش آن مشخص شد.

پیش از این درباره تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ که قرار است تا هفته آینده به بازار معرفی شود، اخبار و شایعاتی منتشر شده بود.

مثلا اینکه گالاکسی اس ۶‌ها دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و بسیار باریک با ضخامتی ۷ میلی متری است، همچنین پردازنده هشت هسته‌ای دارد.

در آخرین ویدئویی هم که از سوی شرکت سامسونگ منتشر شده، جنس آلومینیومی قاب تلفن‌های هوشمند گالاکسی اس ۶ مشخص شده است. البته این موضوع پیش از این هم به صورت شایعاتی تائیدنشده از سوی سامسونگ منتشر شده بود.

اما اکنون این خبر مهمی است چون گالاکسی اس ۵ در مورد جنس قاب خود که از پلاستیک بود، بسیاری از کاربران را ناامید کرده بود.

در این ویدئو همچنین اعلام شده که قاب این تلفن‌ها زاویه دار نخواهد بود و منحنی است.

حالا باید دید تا روز اول مارس که قرار است این تلفن‌ها به بازار معرفی و عرضه شوند، چه خصوصیات دیگری از آن‌ها مشخص خواهد شد.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا