تکنولوژی و فناوریموبایل

شیائومی برای رقابت با اپل ساعت هوشمند تولید می کند.

شیائومی به اپل چینی معروف است و برای عقب نماندن از کمپانی اپل درصدد تولید ساعت هوشمند است. و از این‌رو شنیدن اخباری در مورد تولید ساعت‌هوشمند از سوی این کمپانی چینی، پس از آنکه اپل‌واچ معرفی شد، چندان تعجب برانگیز نیست. مطمئنا شیائومی دوست دارد تا سوار بر موج ایجاد شده توسط اپل، از موقعیت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کند.

براساس گمانه‌ زنی‌های انجام شده ساعت‌هوشمند شیائومی صفحه‌ی نمایش بزرگی داشته و همچنین از الگوی سرعت موج نبض برای شناسایی کاربران استفاده خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از سرعت موج نبض منحصر به فرد خود، قفل ساعت‌هوشمند را باز کرده و از آن استفاده کنند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که انرژی مورد نیاز برای استفاده از این قابلیت بسیار بالا است.

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی‌هوشمند، ساعت‌هوشمند شیائومی از آلومینیوم تراش خورده، شبیه به آنچه که در وان M9 شاهد آن هستیم، بهره خواهد برد. به‌نظر می‌رسد شیائومی نیز یک ساعت‌هوشمند گرد را روانه‌ی بازار خواهد کرد و همچنین از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر آن باریک بودن و قیمت پایین این ساعت‌هوشمند خواهد بود.

علاوه بر ساعت‌هوشمند، اخبار دیگری نیز در خصوص احتمال معرفی نسل جدید Mi Band، دستبند هوشمند سلامتی این کمپانی منتشر شده است. شیائومی نسل اول این دستبند را در تابستان سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار کرد و موفق شد در سه‌ماهه‌ی ابتدایی عرضه بیش از یک میلیون دستگاه از این دستبند را روانه‌ی بازار کند. انتظار می‌رود نسل جدید این دستبند هوشمند همراه با سنسور NFC روانه‌ی بازار شود.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا