جاذبه های گردشگریگالری

عکس هایی از کاخ کوئینتا دا رگالریا در پرتغال

کاخ رمانتیک Quinta da Regaleria و کلیسای با شکوهش در فاصله سال‌های 1904 تا 1910 ساخته شده‌اند. در معماری آنها عناصر سبک گوتیک و رومانسک در هم تلفیق شده و خودنمایی می‌کنند. درهای این کاخ 5 طبقه هم اکنون به روی عموم باز است اما ساختمان کلیسای کاتولیک رومی هنوز برای بازدید چندان قابل اطمینان نبوده و به صورت کلی در دست تعمیر است. این بنا نیز از طبقات گوناگون و تزئیناتی به شکل ستاره پنج پر برخوردار می‌باشد.

شهر سینترا (Sintra) جواهر فرهنگی و تاریخی کشور پرتغال به شمار می‌رود. سالانه تعداد بی‌‍‌‌شماری گردشگر به این شهر سفر کرده و از دیدن بناهای تاریخی آن لذت می‌برند. ساختمان‌ها و نقاط تاریخی بسیاری در این شهر وجود دارند که همگی جالب توجه هستند، همانند کاخ زیبای کوئینتا دا رگالریا (Quinta da Regaleria) که در نزدیکی مرکز تاریخی این شهر قرار گرفته و با ظاهر پر شکوهش توجه همگان را به خود جلب نموده است.

Regaleira Well Night

Regaleira Well Up

Regaleira Flare

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا