تکنولوژی و فناوری

مشاهده یوزر و پسورد ذخیره شده در مرورگر گوگل کروم

 

به دست آوردن یوزر و پسورد های ذخیره شده سایت ها, حساب های کاربری مثل ایمیل و شبکه های اجتماعی در مرورگر کروم به راحتی فایرفاکس نیست. کروم برای امنیت بیشتر این قابلیت را مخفی نگه داشته است.

 

ای اس دانلود به شما نحوه به دست آوردن و نمایش نام کاربری و رمز عبور ذخیره شده سایت ها را بر روی مرورگر کروم به شما آموزش می دهد.

1.ابتدا مرورگر کروم را باز کنید. و در قسمت آدرس بار عبارت زیر را وارد کیند و اینتر بزنید

chrome://settings/passwords

2. حالا تب جدید باز میشود و تمامی یوزر و پسورد سایت هایی ذخیره شده را مشاهده می کنید. هر چند آدرس سایت و نام کاربری قابل مشاهده است. اما همچنان رمز عبور ذخیره است

 

show user password chrome

3. بر روی رمز عبور کلیک کنید. در این مرحله از شما رمز عبور ورود به کامپیوتر را می خواهد رمز عبور ویندوز را وارد کنید و اوکی بزنید

4. حالا بر بدست آوردن پسورد ذخیره شده گزینه show را اوکی کنید.

5. به همین راحتی می توانید رمز عبور خود را مشاهده کنید.

برتری آن نسبت به فایرفاکس آن است که کروم رمز عبور را با دانس رمز عبور کامپیوتر به شما می دهد.

 

برای نمایش یوزر و پسورد ذخیره شده در فایرفاکس کافی است تا در منوی بالای صفحه فایرفاکس بروید، در قسمت «Tools»، گزینه «options» را انتخاب کنید. حالا در بخش «security» گزینه «show passwords» را بزنید. به راحتی تمامی پسوردهای شما دیده می شوند.

توصیه میکنم یوزر و پسورد خود را در ذهن یاداشت و ذخیره کنید. نه بر روی مرورگر !

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا