تکنولوژی و فناوریموبایل

مشخصات گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ

در حالی که طرفداران سامسونگ منتظر گلکسی اس 8 بودند. سامسونگ در مراسم Unpacked از گوشی جدید گلکسی نوت 7 رونمایی کرد. هر چند ظاهر این گوشی مشابه گلکسی اس 7 است. اما بدون شک یکی از زیباترین گوشی های جهان به شمار می آید.

galalxy note 7 samsung

پرچم‌دار جدید سامسونگ در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار می‌شود. در حالی که احتمال می‌رفت این گوشی شش گیگابایت رم داشته باشد، ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. البته این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن را افزایش داد. سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که گوشی جدیدش در مقایسه با نوت ۵ نزدیک به ۲٫۲ میلی‌متر باریک‌تر است.

galaxy-note7_mobile

در قسمت دوربین شرکت سامسونگ از ساختار دوربین گلکسی S7 روی این گوشی استفاده کرده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که با فناوری Dual Pixel ساخته شده و می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. دوربین جلوی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است.

galaxy-note7_camera

galaxy-note7_acc-covers

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ همانند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

galaxy-note7_video

از دیگر تفاوت‌های این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی سری نوت می‌توان به صفحه نمایش خمیده‌ی آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ تنها یک مدل با صفحه نمایش خمیده دارد. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی آن همانند گلکسی S7 اج است و از کیفیت ۱۴۴۰p پشتیبانی می‌کند.

galaxy-note7_entertainment-hand

 

 

galaxy-note7_drawing

 

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، این گوشی از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم بهره می‌برد. سنسوری که به وسیله‌ی آن می‌توان فیلترهای امنیتی بیشتری روی گوشی قرار داد. این سنسور با سرعت بالایی عنبیه‌ی چشم کاربران را اسکن می‌کند و اجازه‌ی ورود آن‌ها به گوشی را می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که این سنسور دقیق تر از سنسور تشخیص اثر انگشت کار می‌کند و سرعت آن هم بیشتر است. البته این ویژگی قبلا در گوشی لومیا ۹۵۰ شرکت مایکروسافت هم وجود داشت. با این سنسور می‌توانید امکان دسترسی به عکس‌ها، ویدیوها و برخی از اپلیکیشن‌ها را محدود کنید تا فقط خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

galaxy-note7_design-phone2 galaxy-note7_design-phone3 galaxy-note7_design-pen-sim  galaxy-note7_design

یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه USB Type-C هم برای آن در نظر گرفته شده است.

اگر شما یک گوشی گلکسی نوت 7 خریداری کنید سامسونگ به شما یک حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا ساعت هوشمند Gear Fit 2 را رایگان می‌دهد!

apps_smart-switch_transfer galaxy-note7_acc

 

Save

Save

Save

Save

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا