آموزش کامپیوتراینترنت

معرفی چهار افزونه جذاب برای کروم

کروم مرورگر محبوب و اختصاصی شرکت گوگل است. در گوگل کروم می‌توانید با استفاده از افزونه‌ها، کارهایی را انجام دهید که تجربه وبگردی و کار با اینترنت را متفاوت خواهند کرد.

افزونه‌ها برخلاف اینکه می‌توانند آزاردهنده و غیرقابل اعتماد باشند، اما بین‌شان افزونه‌های معتبری وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها تجربه لذت‌بخش‌تری از سادگی و راحتی کار با اینترنت داشت. در این مطلب نیز به این افزونه‌ها می‌پردازیم.

RSS Subscription

خواندن مطالب از طریق RSS یکی از رایج‌ترین روش‌های خبرخوانی و مطالعه در اینترنت برای بسیاری از افراد است. RSS‌ها شما را همیشه نسبت به وب‌سایت‌هایی که آن‌ها را دوست دارید و مطالعه می‌کنید، آپدیت نگه می‌دارند. وقتی این افزونه را تنظیم کردید، دکمه RSS در بخش آدرس ظاهر می‌شود که مربوط به وب‌سایتی است که در آن هستید، یک کلیک و تمام!

mxHero

ویژگی‌های جذابی از طریق این افزونه می‌توانید به جی‌میل اضافه کنید. ویژگی‌هایی مانند فرستادن زمان‌بندی شده ایمیل‌ها، فرستادن ایمیل‌هایی که خودبخود نابود می‌شوند، وقتی گیرنده ایمیل را می‌بیند متوجه شوید و بسیاری ویژگی‌های دیگر را از طریق این افزونه تجربه کنید.

PanicButton

وب‌سایت‌هایی باز کردید که نمی‌خواهید کسی آن‌ها را ببیند؟ تنها با فشار دادن یک دکمه تمام پیج‌های فعال را مخفی کنید و فقط با یک کلیک دیگر همه را برگردانید. می‌توانید تنظیم کنید که شما را در حال انجام کار مهمی نشان دهد و بسیار شلوغ و کاری به نظر برسید.

Chrome Visual History

می‌خواهید بدانید چقدر وقت برای دنیای آنلاین صرف کرده‌اید؟ این افزونه هیستوری وبگردی شما را به صورت نمودار در طول روز، هفته، ماه و بیش از آن نشان می‌دهد و می‌توانید به سادگی بفهمید چقدر در اینترنت زندگی می‌کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا