تکنولوژی و فناوریبررسی و مقایسه

مقایسه نوکیا 8 با گلکسی نوت 8 – تست سرعت

نوکیا 8 اولین پرچمدار اندرویدی نوکیا که آمده تا پس از سالها کمپانی نوکیا را زنده کند. کمپانی که با اوج گرفتن سامسونگ و اچ تی سی ورشکسته شد. نوکیا برای ورود قدرتمند به جمع تولید کنندگان موبایل و در عین حال بدست آوردن جایگاه قدیمی خود به گوشی قدرتمند و با کیفیت و در عین حال قیمت ارزانتر نسبت به رقبا نیاز دارد. نوکیا 8 گوشی که باید با پرچمداران قدرتمند سامسونگ ، اپل، سونی، شیائومی، هواوی و.. رقابت کند. نگاهی به Nokia 8 نشان می دهد که کمپانی فنلاندی HMD قدم اول را خوب برداشته است. یک گوشی در حد پرچمداران سامسونگ و ال جی به بازار روانه کرده و در عین حال با قیمت بسیار مناسب. یکی از گوشی هایی که این روزها در بازار فروش خوبی دارد. گلکسی نوت 8 سامسونگ می باشد. گوشی که با پردازنده اسنپ دراگون 835 یعنی همان چیپستی که بر روی نوکیا به کار رفته است.این دو گوشی در بازار بیش از 200 دلار اختلاف قیمت دارند. اما وقتی به مقایسه نوکیا 8 با گلکسی نوت 8 می پردازیم. می بینم که از لحاظ سرعت، کیفیت دوربین و.. اختلاف چندانی ندار. بلکه در بعضی موارد نیز نوکیا سرعت و عملکرد بهتری داشته است.

اگر شما از کاربرانی هستید که علاقمند به بررسی و مقایسه گوشی های موبایل هستید. و یا از کسانی هستید که گوشی نوکیا 8 خریداری کرده اید. می خواهید ببینید که گوشی هوشمند شما در مقایسه با گلکسی نوت 8 چگونه هست این ویدئو را تماشا کنید.

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا