تکنولوژی و فناوری

ویرایش پیام های ارسال شده در نسخه جدید تلگرام

تلگرام اپلیکیشن شماره یک در ایران. یکی از پیام‌رسان‌های محبوب و امن است که به شما امکان ارسال پیام و محتوا و عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلفی را می‌دهد. تلگرام هر هفته با با انتشار نسخه به‌روزرسانی خود از قابلیت‌های جدیدی برای این پیام‌رسان رونمایی کرد.

اولین و مهم‌ترین قابلیتی که به این نسخه اضافه شده است و بسیاری از شما منتظر آن بودید، امکان ویرایش پیام‌های ارسال شده است. از این به بعد شما می‌توانید کلیه پیام‌های ارسال شده خود را در تلگرام پس از ارسال ویرایش کنید. این قابلیت امکان ویرایش کلیه پیام‌های ارسالی در گروه‌ها، کانال‌ها و چت‌های خصوصی را به شما می‌دهد. کافی است تلگرام خود را به‌روزرسانی کنید، و سپس انگشت خود را بر روی یکی از پیام‌های ارسالی خود نگه‌دارید تا گزینه Edit را مشاهده کنید. این قابلیت برای نسخه دسکتاپ تلگرام هم فعال شده است،کافیست روی آیکن فلش رو به بالا کلیک کنید. تنها نکته قابل ذکر در خصوص این قابلیت این است که پیام‌هایی را که پس از ارسال ویرایش می‌کنید، با edited از دیگر پیام ها متمایز می شوند، پس دریافت کننده متوجه ویرایش شما خواهد شد و همچنین امکان ویرایش پیام‌ها را تنها تا دو روز پس از ارسال خواهید داشت.

%image_alt%

از دیگر تغییرات این نسخه می‌توان به تغییر در بخش منشن کردن افراد در گروه‌ها اشاره کرد. در نسخه جدید کافی است در گروه علامت @ را تایپ کرده و از لیست افراد گروه، شخص مورد نظر را انتخاب کنید تا نوتیفیکیشن برای او ارسال شود.

%image_alt%

در این نسخه همچنین یک فهرست به‌نام People به جستجوگر داخلی تلگرام اضافه شده است که امکان دسترسی به چت‌های اخیرتان را برای شما آسانتر می‌کند.

%image_alt%

ربات‌های تلگرام هم در این نسخه جدید، یک منوی مستقل دارند که با مراجعه به قسمت فایل‌های ضمیمه این منو را پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید.

%image_alt%

اضافه شدن دکمه‌ای برای اشتراک‌گذاری سریع پست‌ها در گروه‌ها، سوپر‌گروه‌ها و کانال‌ها از دیگر قابلیت‌های این نسخه است، که این دکمه اشتراک‌گذاری را برای شما سریع و آسان می‌کند.

اسکرول کردن در صفحات چت دتلگرام در نسخه iOS هم بهبود یافته است. دیگر وقتی شما از صفحه چت خود خارج می‌شود و دوباره باز می‌گردید، به انتهای صفحه منتقل نمی‌شوید، بلکه در جایی که صفحه را ترک کردید، قرار خواهید گرفت.

%image_alt%

برای بهره‌مند شدن از قابلیت‌های جدید تلگرام، حتما تلگرام را خود را از سایت ای اس دانلود به‌روزرسانی کنید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا