تکنولوژی و فناوریموبایل

٥ اپلیکیشنی که نباید از دست بدهید!

در دنیای مدرن امروزی برای هر کار یا وسیله یک اپلیکیشن طراحی شده است. روزانه هزاران اپلیکیشن طراحی می شود. گوگل و اپل چنان دست برنامه نویسان را باز گذاشتند. که به راحتی می توانند در زمینه های مختلف اپلیکیشن طراحی کنند. در این پست 5 تا از بهترین اپلیکیشن ها را برای شما آماده کردیم.

1- کلینیک Clinique

شرکت تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی کلینیک این هفته نسخه به‌روز شده‌ای از اپلیکیشن پرچمدار خود را عرضه کرد که شامل یک طراحی جدید با ویژگی‌های شخصی سازی بیشتر برنامه است.

چیزهای جدید: این اپلیکیشن اکنون از موقعیت جغرافیایی کاربر برای ارائه یک برنامه شخصی شده از وضعیت پوست کاربر استفاده می‌کند تا بر اساس نوع پوست کاربر برنامه‌هایی برای مراقبت از پوست او محصولات متناسب با آن را پیشنهاد کند. قابلیت مشاوره در این اپ نیز افزایش یافته است و امکان چت تصویری با مشاور آرایشی را در ساعات مشخصی از روز به کاربر می‌دهد. مشاوران ضمن توصیه محصولات، پیشنهادهای را برای تغییر در برنامه زندگی به کاربران می‌دهند.

قاعدتا یکی از اهداف اصلی این اپلیکیشن فروش هرچه بیشتر محصولات شرکت کلینیک از طریق تبلیغ به استفاده مداوم و هر روزه محصولات شرکت است! این اپلیکیشن مجانی است و در سیستم عامل اپلی iOS در دسترس است.

٢- اپلیکیشن Nat Geo View

این آخرین اپلیکیشن نشنال جئوگرافی است که مجموعه روزانه‌ای از بهترین عکس‌ها و ویدیوهای منتشر شده و داستان پشت این عکس‌ها را هم در خود دارد. یکی از بهترین بخش‌های نشنال جئوگرافی، تصاویر و ویدیوهای آن است و این اپلیکیشن دسترسی به گلچینی از بهترین تولیدات روزانه این موسسه را در معرض دید ما قرار می‌دهد و شرح عکس‌ها هم متناسب و اندازه است.

آرشیو این برنامه عکس‌های زیادی را که حتی به صد سال قبل برمی‌گردند به کاربران ارائه می‌دهد که عموما عکس‌هایی از اطراف و اکناف جهان هستند و به وسیله بهترین عکاسان عصر گرفته شده‌اند. اگر هم مجموعه یک خاص را از دست بدهید، این اپ امکان برگشتن به مجموعه آن روز را برای شما فراهم می‌کند. اپ به صورت رایگان در iOS موجود است.

٣- اپلیکیشن  SubscriptMe

اگر برای استفاده از اپلیکیشن‌های متعددی باید ماهانه مبلغی را پرداخت کنید، این اپلیکیشن می‌تواند به شما کمک کند تا زمان پرداخت آن‌ها را به یاد داشته باشید و پرداخت‌هایشان به موقع باشد. این برنامه به صورت خودکار، همه اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شما را بررسی می‌کند و مواردی را که حق اشتراک ماهانه را دارند شناسایی می‌کند و سپس هم زمان پرداخت‌ها، و هم میزان پرداخت و هم طول زمان اشتراک را برای شما بررسی و تعقیب کرده و اطلاعاتش را مرتب به شما می‌فرستد. این اپ به صورت رایگان در iOS در دسترس کاربران است.

٤ – اپلیکیشن Sheepop

این اپ بازی ظاهرا فقط کنترل پرش یک گوسفند از روی تعدادی ستون است. این بازی ساده کمی اعتیاد آور است و همچون بازی فلاپی بیرد می‌تواند شما را درگیر خود کند. گرفتن امتیازی بالاتر از ٣ خیلی سخت است و تلاش برای گرفتن امتیاز بالاتر کاربر را درگیر و وابسته به بازی می‌کند. در iOS به صورت مجانی در دسترس کاربران است.

٥- اپلیکیشن OneMinute

این اپلیکیشن به دنبال پاسخ این سوال است که هر کس در حال حاضر در حال انجام چه کاری است. هر روز، همه کاربران اپلیکیشن تنها یک نوتیفیکشن دریافت می‌کنند. این نوتیفیکشن هر روز در زمان‌های مختلفی به کاربر می‌رسد. به محض دریافت اپ، تنها یک دقیقه وقت دارید تا از چیزهایی که در اطراف شماست، تعدادی عکس بگیرید. وقتی این یک دقیقه تمام شود، می‌توانید عکس‌هایی را که دیگر کاربران اپ هم گرفته‌اند، ببینید. این اپ در دو سیستم عامل اندرویدی و اپلی به صورت رایگان در دسترس کاربران است.

منبع: مشبل

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا