تکنولوژی و فناوری

٥ دلیل برای استفاده از سرویس «پروازهای گوگل»

سرویس پرواز گوگل که امکان رزرو کردن پرواز تمام خطوط و مسیرهای هوایی دنیا را به کاربران خود می‌دهد، یکی از بهترین سرویس‌های آن‌لاین رزرو پرواز است.

اکنون با اطمینان می‌توان گفت هیچ حوزه‌ای در دنیا نیست که پای گوگل به آن باز نشده باشد. در آخرین نمونه از سرویس‌های تازه گوگل، باید به سرویس پرواز گوگل Google Flights اشاره کرد که فقط چند روزی از راه اندازی آن گذشته است اما به دلیل کاربردی بودن این سرویس، خیلی زود محبوب شده است.

 

 

١- مساله اصلی در خریدن بلیت هواپیما، قیمت آن است. اما این تمام مساله نیست، زمان پرواز، تعداد توقف‌ها و هواپیماهایی که در مسیر باید عوض شوند، شرکت هواپیمایی و زمانی از روز یا شب که مایل به پرواز هستید همه مواردی هستن که می‌توانند در خرید بلیت پرواز موثر باشند. سرویس پرواز گوگل برای تمام این گزینه‌ها فیلتر مناسب دارد و کار خرید بلیت شما را متناسب با تمام فیلترهایی که می‌گذارید، بسیار آسان می‌کند.

٢- یکی دیگر از مزایای سرویس پرواز گوگل، جامع بودن آن است. سرویسی که تمام خطوط هوایی و تمام فرودگاه‌های فعال دنیا را پوشش می‌دهد، قاعدتا سرویسی قدرتمند است. وب‌سایت‌های پرقدرت دیگری هم در این حوزه فعال هستند اما تنها وب‌سایتی که بدون تبلیغات، همه خطوط دنیا را همراه با نمایش نقشه کامل مسیر پوشش می‌دهد، قطعا گوگل است و از این لحاظ نیز این سرویس یک استثنا است.

٣-  امتیاز دیگر سرویس جدید گوگل، کمک به کاربران برای انتخاب مقصد سفرهای تفریحی است. در صفحه نخست وب‌سایت متناسب با جایی که شما هستید، تصاویر برخی مقصدهای توریستی نزدیک به شما نمایش داده می‌شود و قاعدتا با وجود گوگل، یافتن پاسخ پرسش‌هایی که درباره مقصدتان دارید بسیار آسان است. در واقع با توجه به این‌که بنا بر قول مشهور، «گوگل همه چیز را می‌داند»، اینجا هم اطلاعات بهتری از هر سرویس مشابه دیگری در اختیار کاربران می‌گذارد.

٤- نمودار قیمت گذاری روزانه که در زیر صفحه جستجو می‌آید، کاملا اختصاصی گوگل است و نظیر آن را هیچ جا نمی‌توان یافت. این نمودار استثنایی نه فقط قیمت‌های چند روز پیش و پس از روز انتخابی شما را (که سرویس‌های دیگر هم ارائه می‌دهند) بلکه قیمت هفته‌ها و روزهای بیشتری را در نمودار صفحه انتخاب زمان پرواز به شما می‌دهد. به این ترتیب بدون هیچ بررسی و زحمت اضافی متوجه می‌شوید که اگر تاریخ پروازتان را چند روز جا به جا کنید، مبلغ زیادی در هزینه‌تان صرفه جویی می‌شود چون بلیت با قیمت چند صد دلار ارزان‌تر گیرتان می‌آید.

٥- گوگل یک انتخاب دیگر هم برای سفر به شما می‌دهد! اگر می‌خواهید برای تعطیلات به جایی بروید و نمی‌توانید جایی را انتخاب کنید و آماده پذیرش ریسک و هیجان سفری هستید که پیشتر برایش تصمیم نگرفته‌اید، اجازه بدهید گوگل برای شما تصمیم بگیرد! با گزینه کلاسیک I’m Feeling Lucky گوگل، این سرویس متناسب با زمانی که برای مسافرت تعیین کرده‌اید به شما مکانی برای مسافرت پیشنهاد می‌کند.

منبع: دیلی‌دات

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا