تکنولوژی و فناوریآموزش کامپیوتر

چرا باید از سایما استور کوادکوپتر خرید کنیم؟

سایما استور در این سال به بهترین برند در زمینه فروش کوادکوپتر ، هلی شات ، پهپاد و تجهیزات تصویربرداری هوایی تبدیل شده است. سئوالی که برای کاربران پیش آمده این است که چرا باید از سایما استور خرید کنیم. مگر آی پهباد چه تفاوتی با دیگر فروشگاه ها دارد.

  1. تنوع محصولات در سایما استور
  2. قیمت ارزان محصولات نسبت به سایر فروشگاه های رقیب
  3. انتخاب محصولات از بهترین برنده های دنیا از جمله dji ، سایما و..
  4. مشاوره و راهنمایی قبل از خرید و خدمات پس از فروش
  5. ارسال سریع محصولات در کمتر از 72 به سراسر کشور

کوادکوپتر یک پرنده کنترل از راه دور است که با استفاده از ۴ پروانه که توسط موتور ها گردش می‌کنند به پرواز در می‌آید. کواد کوپتر به واسطه استفاده از ۴ موتور، قدرت مانور و پایداری بیشتری نسبت به هلی کوپتر دارد. امروزه بسیاری از افراد به خرید کوادکوپتر فکر می‌کنند، زیرا پرواز کردن با آن از هیجان بالایی برخوردار است. علاوه بر این، اکثر کوادکوپترها به دوربین مجهز هستند تا با استفاده از آن بتوانید عکس و فیلم‌های زیبا و با کیفیتی از زاویه‌هایی تهیه کنید که از دید چشم انسان دور بوده‌اند. عکس‌های هوایی جلوه زیبا و متفاوتی را در اختیارتان می‌گذارند و یکی از بهترین راه‌های عکاسی و فیلمبرداری هوایی، خرید کواد کوپتر است.

کوادکوپتر‌ها، برندها و مدل‌های مختلفی دارند، همچنین با امکانات مختلفی روانه بازار می‌شوند که هرکدام برای یک کاربری و استفاده مناسب هستند. مثلا برخی از آن‌ها را می‌توان برای تفریح نوجوانان مناسب دانست، در حالی که برخی دیگر برای فیلمبرداری باکیفیت و حرفه‌ای کاربرد دارند. پرواز با کوادکوپتر لذت زیادی داشته و همه افراد می‌توانند آن را تجربه کرده و لحظات خوشی را سپری کنند. یکی از کمپانی‌های تولید کوادکوپتر که در لیست برترین فروشندگان این وسیله نیز جای دارد، شرکت تولید کوادکوپتر دی جی آی یا dji است. کوادکوپتر‌های dji همیشه از پرفروش‌ترین و با کیفیت ترین مدل‌های موجود در بازار بوده‌اند و به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های نوین و امکانات بالا، طرفداران زیادی در بین خریداران دارند.

 

شاید بتوان dji را مشهورترین کمپانی تولید کوادکوپتر دانست، زیرا محصولات آن همیشه در میان کوادکوپتر‌های برتر جای دارند و رضایت خریداران فروشگاه ‌های آنلاین فروش کوادکوپتر را جلب می‌کنند. یکی از همین مدل‌های پرطرفدار که با استقبال بسیار خوبی از طرف خریداران مواجه شده است، کوادکوپتر دی جی آی تلو است. این مدل علاوه بر طراحی زیبا و حرفه‌ای، از ویژگی‌هایی همچون دوربین HD با کیفیت 720p، امکان تیک آف و فرود بر روی دست و همچنین حفظ دقیق ارتفاع بهره می‌برد. کوادکوپتر سایما با هدست‌ های واقعیت مجازی مبتنی بر گوشی هوشمند سازگار است که ویژگی خوب و کم نظیری به شمار می‌رود. هدایت کوادکوپتر Tello از طریق گوشی هوشمند انجام می‌شود، اما امکان استفاده از کنترلرهای سازگار نیز وجود دارد. علاوه بر این، این کوادکوپتر را می‌توان یکی از ایمن‌ترین و مطمئن ترین کوادکوپتر ها دانست، زیرا از تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کند که امکان برخورد با موانع و یا سقوط آن را تا حد زیادی از بین برده‌اند و در صورت کمبود باتری نیز شما را مطلع خواهد کرد. این ویژگی‌ها، کواد کوپتر dji Tello را به گزینه‌ای مناسب برای پرواز در فضای باز و همچنین داخل خانه تبدیل کرده است. شما مشتاقان گرامی برای خرید این کوادکوپتر میتوانید به وب سایت symastore مراجعه نمایید.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا