تکنولوژی و فناوریکامپیوتر و اینترنت

گوگل‌کروم پخش تبلیغ را خودکار بلاک می‌کند

اگر از تبلیغات آزار دهنده فلش در سایت ها خسته شده اید. توصیه می کنم با مرورگر گوگل کروم وب گردی کنید.

مرورگر گوگل‌کروم که یکی از محبوب‌ترین مرورگر‌ها در میان کاربران اینترنت است، در آخرین نسخه خود که به تازگی به‌روزرسانی شده است، پخش محتواهای فلش را به صورت اتوماتیک متوقف کرده است.

همه شما حتما در هنگام وب‌گردی با تبلیغات فلش روبرو شده‌اید، این موضوع برای همه کاربران بسیار آزار‌دهنده است، و برای مسدود کردن این تبلیغات باید از افزونه‌های” Adblock” استفاده می‌کردید تا این تبلیغات به صورت خودکار مسدود شود.

اکنون گوگل‌کروم در جدیدترین نسخه خود، این کار را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهد و از بخش خودکار این تبلیغات خوداری می‌کند و دیگر نیاز به اعمال تنظیمات نیست، این ویژگی جزء ویژگی‌های پیش‌فرض گوگل کروم شده است.

کادر آن تبلیغ برای شما در صفحات وب نمایش داده می‌شود، تا در صورت تمایل به مشاهده آن تبلیغ، آن را اجرا کنید و ببینید.

برای استفاده از این ویژگی کافی است آخرین نسخه، بتای مرورگر کروم را دانلود کنید. این امکان به صورت پیش‌فرض روی‌ آن نصب شده است، و اگر تمایل به به‌روزرسانی مرورگر خود ندارید و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، کافی است این تنظیمات را اعمال کنید: به قسمت تنظیمات مرورگر خود بروید، به قسمت “Show Advanced settings” بروید و سپس وارد تنظیمات مربوط به “Privacy” شوید و بعد “Detect and run important plugin content” را انتخاب کنید.

منبع

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا