تکنولوژی و فناوری

گوگل بدنبال شریکی برای ساخت اتومبیل خودکار

با استناد به گفته های کریس آرمسون، مدیر اجرایی پروژه رانندگی اتومبیل خودکار گوگل، این غول اینترنت به تنهایی وارد این پروژه خواهد شد.

از زمانی که گوگل وارد بازار تکنولوژی اتومبیل شد، بدنبال ساخت اتومبیلی بود که بتواند به طور خودکار مسیر را بیابد و حرکت کند. اما این شرکت نام آشنا بدنبال شریکی می گردد تا بتواند تا پنج سال آینده این اتومبیل را آماده ی رونمایی کند.

آرمسون در صحبت هایش با وال استریت جورنال گفت: “ما مطمئنا نمی خواهیم وارد بازار خودروسازان شویم، ما همچنان دنبال شبیه سازی تجارت هستیم و نمی دانیم که چه رابطه ای با خودروسازان خواهیم داشت.”

از زمانی که گوگل متوجه شد با شریک شدن با شرکت های دیگر، می تواند راحت تر وارد بازار شده و از تکنولوژی آنها استفاده کند، می خواهد در این پروژه نیز شریک و همکار جدیدی برای خود پیدا کند تا بتواند روند انجام پروژه اش را به خوبی به اتمام برساند.

این اتومبیل برای استفاده شهری طراحی شده است که بیشترین سرعتی که می تواند داشته باشد، ۲۵ مایل بر ساعت خواهد بود. اگر تماما بر طبق برنامه پیش برود، گوگل آزمایش خود را در سال ۲۰۱۵ شروع خواهد کرد.

دولت بریتانیا تایید کرده است که گوگل می تواند در چهار شهر آن این اتومبیل را آزمایش کند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا