اپلیکیشن هاتکنولوژی و فناوریموبایل

چرا باید Wire را جایگزین تلگرام کنیم؟

اگر چه تلگرام محبوب ترین اپلیکیشن ارتباطی در ایران هست. و یکی از قابلیت های این اپلیکیشن که مدیران تلگرام بر روی آن مانور می دادن امنیت این اپلیکیشن بود.

اما پس از اعلام هک شدن تلگرام و لود رفتن شماره بیش از 20 میلیون کاربر تلگرام در این ایران مشخص شد که تلگرام مسنجر امنی برای کاربران ایرانی نخواهد بود. و امن بودن تلگرام فقط یک ادعا بود. حتی در نسخه های پیشین هم هکرهای مبتدی به آن دسترسی پیدا می کردند.

اینجاست که کاربران به فکر این هستند که کدام اپلیکیشن را جایگزین آن کنند؟

تلگرام با این همه قابلیت تبلیغاتی و ارتباطی از لحاظ امنیتی گزینه خوبی نیست.

اما خبر خوب برای کاربران فضای مجازی این است که اپلکیشن Wire جایگزین مطمئن و دارای امنیت بالا می باشد. و دیگر نگران هک شدن و نفوذ هکرها به گوشی و مسنجر خود نباشید. این اپلیکیشن مثل تلگرام دارای نسخه های مختلف موبایل, کامپیوتر, وب و.. است. و برای تمامی گوشی های اندرویدی, آیفون و. نیز قابل نصب هست.

wire-private-messenger-2

شاید بپرسید که چرا باید وایر را جایگزین تلگرام کنیم؟

این پیام‌رسان، از پیام‌رسان‌های امن محسوب می‌شود، چرا که کلیه پیام‌ها، مکالمات صوتی و ویدیویی را رمزگذاری می‌کند. چندی پیش سازنده این اپلیکیشن اعلام کرد که کلیه جریان ترافیکی این اپلیکیشن پیام‌رسان با الگوریتم‌های رمزگذاری قدرتمند و به صورت سراسری محافظت می‌شود. وایر از محدود اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی‌ست که امکان رمزگذاری کلیه پپام‌ها، مکالمات صوتی و ویدیویی را یکجا به کاربر می‌دهد. تاکنون هم خبری در خصوص نفوذ هکرها به این پیام‌رسان منتشر نشده است، این خود می‌تواند نشانه‌ امنیت پیام‌رسان باشد.

Wire - Private Messenger

این اپلیکیشن علاوه بر قابلیت بارز امنیتی که دارد، دارای ظاهری مناسب است و توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید از تم‌های متنوع استفاده کنید و همچنین قابلیت شخصی‌سازی برای تنظیم تصویر پیش‌زمینه در اختیار شما قرار داده شده است.

از طریق اپلیکیشن می‌توانید پیام‌های متنی، صوتی، انواع فایل‌ها چون صوتی، ویدیویی، تصاویر گیف و همچنین نقاشی ارسال کنید و پس از ارسال امکان ویرایش پیام ارسال شده به شما داده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن این است که شما می‌توانید صدای خود را به آسانی ضبط کنید و پس از ضبط، افکت‌های مختلفی را بر روی صدای خود اعمال کنید و برای مخاطب‌های خود ارسال کنید.

wire-private-messenger-1

از دیگر ویژگی‌های وایر امکان ساخت گروه‌ است. شما می‌توانید گروه‌هایی با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ نفر بسازید. در این اپلیکیشن کلیه محتویات ردوبدل شده در گروه‌ها رمزگذاری می‌شود و امن است. شما در گروه‌ها دراپلیکیشن وایر می‌توانید کلیه اطلاعاتی را که در گروه ارسال می‌شود بر روی دستگاه خود ذخیره‌سازی کنید و همچنین می‌توانید محتویات ارسالی گروه را لایک کنید.

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که مکالمات صوتی و ویدیویی با کیفیت بالا برقرار کنید و کلیه مکالمات را رمزگذاری می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن برای مکالمه، امکان برقراری مکالمات گروهی تا ۱۰ نفر به صورت همزمان است و همچنین مکالمات گروهی هم در این اپلیکیشن رمز‌گذاری می‌شود.

  wire-private-messenger-3

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید، “iOS”، مک، ویندوز و همچنین نسخه تحت وب از دیگر قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن است و همچنین کلیه نسخه‌ها با سرعت مناسبی با یکدیگر همگام می‌شوند.

ویژگی‌های این اپلیکیشن به صورت خلاصه به شرح زیر است:

امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی رایگان با کیفیت بالا

امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی، ویدیویی

رمزگذاری کلیه مکالمات و برقراری ارتباطات متنی امن

پیوستگی بالای سرویس‌های یوتیوب و ساندکلاد با این اپلیکیشن، امکان ارسال و اشتراک‌گذاری ویدیو و کلیپ را برای شما آسان می‌کند

امکان شناسایی خودکار دوستانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند از طریق دفترچه تلفن

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد

امکان گفتگوی گروهی

امکان دانلود رایگان از اپل‌استور و گوگل‌پلی

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS ، Mac  OS X

کلیه ارتباطات شما که توسط این اپلیکیشن انجام می‌شود امن است، و از حریم خصوصی شما بر طبق قوانین و مقررات اروپا محافظت می‌شود.

اگز تا کنون از وایر بر روی موبایل خود استفاده نکرده اید. می توانید از اینجا آن را دانلو کنید. (برای اندروید  )

مراجعه به سایت رسمی وایر و  دریافت نسخه دلخواه

wire-private-messenger-4

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا