جاذبه های گردشگری

10 مقصد گردشگری در تایلند

تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند، که به خاطر غذاهای عجیب و غریب ، زیبایی طبیعی ، زندگی شبانه پر سر و صدا ، سواحل درجه یک و فرصت های ماجراجویی بی پایان  معروف است با جاذبه های متنوع هر مسافری را تحت تاثیرقرار می دهد. از چیانگ مای در شمال تا شهر زیبای کرابی در جنوب  این کشور سرشار از جاذبه های گردشگری فراوانی است که چشم هر بیننده ایی را خیره می کند. در اینجا ده تا از بهترین جاذبه های این کشور را به شما معرفی می کنیم   که شایسته است در برنامه سفر به تایلند حتما از آنها بازدید کنید.

بانکوک

بانکوک با معابد باستانی جذاب ، کاخهای مجلل ، ساختمانهای پیشرفته ، کلوپ های شبانه پر زرق و برق ، غذای دلچسب  یکی از بهترین شهرهای تایلند است که با مجسمه بودای در معبد وات شما را شگفت زده می کند. جاذبه های گردشگری تایلند در بانکوک به معنای واقعی کلمه بی پایان هستند.

چیانگ مای

  چیانگ مای که در میان تپه های شمال تایلند قرار دارد ، ترکیبی کامل از مناظر خیره کننده ، مناظر سرسبز و معماری تاریخی را به گردشگران ارائه می دهد. به جنگل نوردی بروید و برخی از فرهنگ های محلی را در موزه ملی ببینید، یا در یک باگی یا تور موتور سیکلت از جاده های خارج از شهر لذت ببرید.

آیوتایا

با پرسه زدن در خرابه های بی روح و در عین حال جذاب پادشاهی آیوتایا ، به جلال باستان تایلند نگاه کنید. خرابه های آیوتایا با قدمت سال 1351 مجموعه ای از صومعه ها ، معابد ، یادبودها و مجسمه های بودا را در خود جای داده است. همچنین شما می توانید مجسمه ای بودایی را که به طول 39 فوت و در عین حال جذاب است را مشاهده کنید. این خرابه های تماشایی یکی از مهمترین جاذبه های توریستی تایلند برای علاقه مندان به تاریخ است.

کانچانابوری

Kanchanaburii شهری است که بخاطر آب و هوای خنک تر ، مناظر خیره کننده و زیبایی های طبیعی فریبنده است. این شهر میزبان بسیاری از پارک های ملی ، جنگل های دست نخورده ، رودخانه های آرام و آبشارهای باشکوه است که به گردشگران  امکان قایق رانی ، ماهیگیری و دوچرخه سواری در کوهستان را می دهد.

 

کرابی

هزارتویی از مجمع الجزایر که پر از صخره های خیره کننده ، سنگهای آهک ، پارک های ملی ، تپه هایی با جنگل های انبوه ، غارهای مسحورکننده و هزاران خلیج و منظره زیبا است ، کرابی یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که با داشتن آبهای شفاف ، مناطق مرجانی بزرگ و سواحل فوق العاده  پناهگاهی برای غواصان ، قایقرانان  و غواصان است.

 

ساحل رایلی

ساحل Railay ، واقع در استان کرابی یکی از پرطرفدارترین سواحل تایلند است.  Railay با شنهای سفید و نرم ، صخره های سنگ آهک برجسته ، غارهای مرموز و یک تالاب سورئال که در میان صخره ها جمع شده است  شما را شگفت زده می کند.

 

پی

Pai در استان مای هون  واقع شده است ، جایی که مسافران می خواهند ترکیبی از زیبایی طبیعی ، آشپزی عجیب تایلندی و مهمان نوازی تایلندی را تجربه کنند. Pai که با کوله پشتی و هیپی شناخته می شود ، دارای معجزه ای چشمگیر از معابد ، خیابان های عجیب و غریب ، آبشارهای زیبا و موسیقی زنده و صحنه های مهمانی های شبانه است.

 

پارک ملی خائو یا

 پارک ملی خائو یا یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که از بانکوک 3 ساعت راه  تا رسیدن به این پارک فاصله هست. یک ذخیره گاه حیات وحش نفس گیر که با جنگل های سرسبز ، دریاچه ها و رودخانه های پر زرق و برق ، آبشارهای تند ، دره های حاصلخیز و  چشم انداز کوهستانی باشکوه برخوردار است. با امدن به این پارک می توانید از حیواناتی مانند فیل های آسیایی ، گراز وحشی ، گوزن های پارس ، تاپیرهای مالزی ، گیبون ، ماکاک ، لانگر دیدن کنید.

 

پوکت

خلیج های هلالی و سواحل ، زندگی شبانه  و غذاهای عجیب و غریب و فرصت های خرید باورنکردنی عناصری هستند که پوکت را به بهترین وجه توصیف می کنند. غواصی در اعماق دریا  ، فعالیت های ساحلی هیجان انگیز تنها تعدادی از کارهایی است که می توانید در پوکت تجربه کنید.

 

خلیج Phang Nga

خلیج Phang Nga یکی از جاذبه های گردشگری تایلند و بهشتی برای علاقه مندان به قایقرانی و در دریا است ، یک مکان شگفت انگیز زمین شناسی است که دارای غارهای زیبا ، جزایر حیرت انگیز و بکر و کارست های آهکی چشمگیر است که از آبهای سبز زمردی به صورت عمودی بیرون می آیند. Kon Panyee و جزیره جیمز باند دو مورد از محبوب ترین نقاط خلیج Phang Nga هستند.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا