جاذبه های گردشگری

10 شهر شگفت انگیز جهان برای پیاده روی

incredible cities

بهترین راه برای تجربه یک شهر گردشگری, پیاده پیمودن مسیرهای زیبای آن و لذت از مناظر شگفت انگیز طبیعی است. پاهای شما می توانند شما را به مکانهایی برسانند که خیال انگیزترین ماشین ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی نتوانند به آن برسند. در مسیر این 10 “شهر قابل پیمودن” قدم بزنید تا ضمن لذت بردن از هر منظره طبیعی لحظات به یاد ماندنی را ثبت کنید. یک خاطره شیرین و بی نظیر تنها با چند قدم پیاده روی فاصله دارد! این مناطق از بهترین و زیباترین جاذبه های گردشگری جهان هستند.

1 – Hoi An, Vietnam 

Hoi An, Vietnam

Hoi An یک شهر باستانی است پر از زندگی و رنگ. این شهر مجلل ویتنام دارای بناهای قدیمی زیادی است که می توان آن را تحسین کرد ، و چراغهایی با اشکال و اندازه هایی که در شب روشن است ، باعث می شود پیاده روی شما به یک اتفاق بی نظیر تبدیل شود. این شهر بدون ماشین از زیباترین مکان های کشور ویتنام می باشد.

2 – Munich, Germany 

Munich, Germany

مونیخ واقعاً یکی از بهترین شهرهایی که می توانید برای پیاده روی انتخاب کنید. این گوهر باواریایی بهشتی است برای مسافرانی که دوست دارند یک شهر را با پای پیاده کشف کنند. باغ انگلیسی 900 هکتاری یک پارک عظیم با دریاچه ها ، باغ های آبجو و همچنین یک خانه چای ژاپنی است. در اطراف شهر قدم بزنید یا ساختمانهای باروک را تحسین کنید ، یا از برخی از مناظر مشهور بازدید کنید – مونیخ یک شهر زیبا برای پیاده روی های طولانی شما است.

3 – Paris, France 

Paris, France

“شهر چراغ ها” ، پاریس یکی از شهرهای اروپایی است که با پیاده روی به بهترین وجه کاوش می شود. با قدم زدن در Champs-Elysees به Arc de Triomphe ، از معماری مشهور جهان شگفت زده شوید. کافه های بیشماری را در خیابان ها کشف کنید ، در بوتیک های معروف خرید کنید و از موزه های مختلف کوچک و بزرگ بازدید کنید.

4 – Dubrovnik, Croatia

Dubrovnik, Croatia

 
بازی تاج و تخت! حتما با این نام آشنایی کاملی دارید. Dubrovnik به یکی از مکانهای دیدنی دنیا تبدیل شده است ، زیرا قسمت های عمده سریال درام حماسی بازی تاج و تخت در اینجا فیلمبرداری شده است. شهرک قرون وسطایی با قلعه ها ، باغ ها و صومعه ها ، اکثریت این میراث توسط یونسکو ثبت تاریخی شده است ، بنابراین راه دیگری برای کشف این زیبایی جز با پای پیاده وجود ندارد.

5 – Florence, Italy

Florence, Italy

 
واقعاً “شهر پیاده روی” ، اسمس مناسب برای این شهر جادویی وزیباست. بهترین جاذبه های فلورانس در نزدیکی هم  هستند و با پای پیاده به راحتی قابل دسترسی هستند. Cattedrale di Santa Maria del Fiore به Piazzale Michelangelo – این شهر با ثروت فرهنگی ذهن شما را جادو خواهد کرد. در صورت نیاز به استراحت در موقع پیاده روی ، تعداد زیادی کافی نت و کافه و رستوران های درجه یک وجود دارد.
 

6 – Singapore 

 

Singapore

 
برخلاف دیگر شهرهای آسیایی که پیاده روی ممکن است یک تجربه ناخوشایند به نظر برسد ، از طرف دیگر سنگاپور نمونه ای عالی از “یک شهر قابل پیمودن” است. پارک های جنگلی پراکنده ، آبراه های آبی که در کنار ساحل در حال گردش هستند و البته باغ های کنار خلیج – این شهر مخصوصاً در شب جادویی است. سنگاپور دائماً در حال پیشرفت است تا هرچه بیشتر جمعیت گردشگر را به طرف خود جذب کند.
 

7 – San Francisco, USA 

San Francisco, USA

 
دومین شهر “پیموده شده” در ایالات متحده ، سانفرانسیسکو برای کسانی که عاشق پیاده روی هستند بی نظیر است. Chinatown ، Lower Nob Hill ، مرکز شهر ، North Beach و بسیاری از محله های دیگر مناسب برای پیاده روی های طولانی هستند و ارزش کاوش دارند. این شهر دارای پارک های بی شماری است که برای پیاده روی اوقات فراغت در سطح شهر پراکنده شده است.
 

8 – Helsinki, Finland 

Helsinki, Finland

شهری که پیاده روی یکی از روش های اصلی حمل و نقل است ، هلسینکی به درستی شایسته است که هر لحظه در این لیست قرار بگیرد! خیابان ها با در نظر گرفتن عابران پیاده طراحی شده اند و لذت بردن از پیاده روی در شهر در حالی که میراث فنلاند را تحسین می کنند ، بسیار لذت بخش است.

9 – Fes, Morocco  

Fes, Morocco

شهر 1.200 ساله, شهر فز به معنای واقعی کلمه پیچ و خم است. تعداد زیادی از مسافران این شهر مراکش را برای دیدن همین چشم اندازها انتخاب می کنند. همانطور که در خیابان ها سرگردانید و وارد شهر می شوید – به احتمال زیاد گم می شوید ، اما افراد محلی برای کمک به آنجا هستند. تعداد زیادی مغازه سفال و فرش بافی ، رستوران هایی که بهترین وعده های غذایی مراکش را ارائه می دهند. خود را در این هزارتوی فرهنگی گم کنید – این تجربه بی نظیر را از دست ندهید.

10 – Melbourne, Australia  

Melbourne, Australia

شهر ملبورن محیط زیست طبیعی زیبایی ایجاد کرده است که گردشگران و افراد محلی را به طور یکسان دعوت می کند. پارک های عظیم و پیاده روی های طولانی در امتداد منطقه خلیج فارس قرار دارد که برای پیاده روی های طولانی و تفریحی ایده آل است. Carlton ، St. Kild ، Fitzroy و Collingwood تعداد کمی از محلات معروف قابل پیاده روی ملبورن هستند. به مسیر Yarra Trail بروید یا Merry Creek را گشت بزنید ، مسیرهای زیادی در این شهر وجود دارد که پیاده روی بی نظیری رابرای شما به ارمغان می آورد!

صفری

متخصص تولید محتوا، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز ، علاقمند به دنیای تکنولوژی و فناوری، گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا