جاذبه های گردشگری

10 تا از بهترین پیست های اسکی در ایالات متحده

ایالات متحده امریکا بهترین پیست های اسکی در جهان را دارد و بیشتر پیست های اسکی کلاس جهانی در غرب آن یافت می شوند ، اما اگر برنامه سفر شما را به ایالت های شرقی می برد هنوز هم می توانید مکان های خارق العاده ای برای اسکی پیدا کنید. در غرب ، کوه های راکی ​​و رشته کوه های سر به فلک کشیده یک زمین بازی واقعی از دامنه های پوشیده از برف ایجاد می کنند و فرصت های اسکی را برای همه افراد در  هر سطح از اسکی که باشند فراهم می کند. جاذبه های گردشگری و پیست های این منطقه  آن  را به یک مقصد رویایی برای اسکی باز تبدیل کرده است. وقتی نوبت به اسکی در شرق می رسد ، گزینه های زیادی پیدا خواهید کرد ، اما چند استراحتگاه اسکی بیش از بقیه برجسته هستند و ورمونت یکی از بهترین گزینه ها برای اسکی در شرق ایالات متحده است.

 

1. پیست اسکی Vail

به عنوان یکی از برترین پیست های آمریکا  Vail همان چیزی است که اکثر اسکی بازان وقتی به فکر اسکی در آمریکا می افتند آرزو می کنند. بیش از 5317 هکتار وسعت و با تقریباً 30 فوت برف در هر سال پیست  Vail یکی از بهترین پیست های اسکی ایالات متحده است که باید از آن بازدید کنید. ویلی شهر پر رونق و پرجنب و جوش و مملو از رستوران ها ، مغازه ها و طیف وسیعی از گزینه های تفریحی از پیست اسکیت روی یخ گرفته تا موسیقی زنده است. ویل به خاطر هتل های مجلل و بوتیک های سطح بالا شهرت دارد و چیزی فراتر از یک مقصد برای اسکی بازان است و مکانی عالی برای خانواده ها ، گروه ها ، زوج ها یا اسکی بازها است.

 

2. کوه های آسپن

آسپن دارای چهار منطقه اسکی است: Snowmass ، Buttermilk ، Aspen Mountain و Aspen Highlands. در پایه کوه ها ، شهر آسپن و دهکده Snowmass قرار دارد. این پیست که یکی از بهترین پیست های اسکی ایالات متحده امریکا است منطقه وسیعی از زمین های قابل انعطاف فراهم می کنند و سالانه حدود 25 فوت بارش برف دریافت می کند. امکانات درجه یک و مجموعه چشمگیر آسانسورها روز اسکی شما را به یاد ماندنی می کند.

 

3. مرغ برفی

دره Wasatch یکی از بهترین پیست های اسکی ایالات متحده امریکا است و جایی است که شما می توانید Snowbird و Alta را پیدا کنید. هوای مرطوب این دره باعث می شود که به طور متوسط ​​سالانه بیش از 41 فوت برف در اینجا ببارد. قله های دندانه دار و مناظر کوهستانی در Snowbird نیز این ویژگی را ایجاد می کنند. Snowbird همچنین دارای تنها تونل اسکی در آمریکای شمالی است که به شما امکان می دهد از طریق کوه اسکی کنید. Snowbird و Alta به عنوان استراحتگاه های جداگانه کار می کنند اما می توانید با اسکی بین آنها رفت و آمد کنید.

 

4. استراحتگاه کوهستانی پارک سیتی

پارک سیتی یکی از بزرگترین استراحتگاه های اسکی در ایالات متحده است. این منطقه از یک پیست اسکی با مساحت باورنکردنی 7300 هکتار و 17 قله برخوردار است و تقریبا گزینه های نامحدودی دارد. زمین های اسکی این منطقه برای افراد مبتدی و متوسط مناسب است.  شهر با یک خیابان اصلی تاریخی و مملو از رستوران ها و مغازه ها  لیستی از گزینه های برای فعالیت های اسکی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

5. پیست اسکی تلوراید

تلوراید هر ساله حدود 23 فوت برف می گیرد و  مکانی عالی برای تعطیلات اسکی خانوادگی است. در این استراحتگاه اقامتی  تله کابین رایگان و برای اسکی بازان و غیر اسکی بازان آزاد است. حدود دو ساعت با شهر Durango و Purgatory Resort فاصله دارد که یکی دیگر از پیست های اسکی سرگرم کننده کلرادو در آن قار دارد.

 

6. تفرجگاه کوهستانی جکسون هول

جکسون هول کوه اسکی باز واقعی است و این کوه به شدت برای اسکی بازهای متوسط ​​و پیشرفته مناسب است و زمین های مبتدی بسیار کمی دارد و چالش برانگیز بودن زمین های آن حتی مهارت های اسکی بازان خبره را نیز می آزماید. در سالهای اخیر ، جکسون هول سالانه به طور متوسط ​​حدود 38 فوت برف داشته است. این استراحتگاه دارای 2500 هکتار زمین و همچنین پارک های زمینی متعدد دارد.

 

7. پیست اسکی Breckenridge

این پیست به طور متوسط ​​سالانه حدود 30 فوت برف می گیرد و به دلیل ارتفاع زیاد ، مقدار زیادی از آن را تا اواخر فصل نگه می دارد. می توانید انتظار داشته باشید که این اقامتگاه تا ماه مه به خوبی باز باشد. قسمت های پایین پیست اسکی برای افراد مبتدی و خانواده بسیار مناسب است. در بالای قله ها فرصت های بسیار خوبی برای اسکی بازهای پیشرفته تر و ماهرتر فراهم است تا توانایی های خود را به رخ دیگران بکشند. در ماه های آوریل و مه  قله ها هنوز از شرایط کامل زمستانی برخوردار هستند.

 

8. دره گوزن

اگر می خواهید اسکی لوکس و واقعی را تجربه کنید ، به دره گوزن بروید ، اما توجه داشته باشید ، این تفرجگاه کوهستانی اجازه اسنوبورد را نمی دهد. درست در بالای جاده پارک سیتی ، این استراحتگاه سطح بالا مطمئناً ارزش بازدید را دارد. لژهای زیبا ، غذاهای خارق العاده ، آسانسورهای مدرن و دامنه های شلوغ مواردی است که در این پیست و استراحتگاه در انتظار شما هستند.

 

9. دره اسکواو

این پیست اسکی برجسته در دریاچه تاهو محل بازی های المپیک زمستانی 1960 بود و یکی از برترین پیست های اسکی کالیفرنیا است. همچنین با یک بلیط اینجا می توانید به پیست اسکی Alpine Meadows دسترسی پیدا کنید که با ماشین فاصله کمی دارد. نکته جالب در مورد اسکی در دره Squaw خورشید است. این منطقه بیش از 267 روز آسمان آبی روشن دارد و منظره دامنه ها شگفت انگیز است. Squaw Valley یک استراحتگاه خانوادگی ایده آل است و 70 درصد از آن برای افراد مبتدی یا متوسط  و مناطق خاصی فقط به عنوان مبتدی طبقه بندی می شود.

10. Big Sky Resort

 

 Big Sky Resort  بهترین منطقه اسکی مونتانا است. همه چیز در مورد این مکان بزرگ است. از جمله کوه های بزرگ ، آسانسورهای بزرگ ، بارش برف در 33 فوت ، و فضاهای بزرگ و کاملاً باز. در حقیقت ، تنها چیزی که در اینجا کوچک است خطوط بالابر است. یکی از مزایای اسکی در استراحتگاه Big Sky نسبت به مناطق اسکی دورتر مربوط به ارتفاع است. در اینجا می توانید در ارتفاعات پایین نیز اسکی کنید.

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا