جاذبه های گردشگری

10 دلیل برای سفر به فرانسه

فرانسه پر بازدیدترین کشور جهان، دارای چشم انداز خیره کننده متشکل از کوههای آلپ ، چمنزارهای زیبا ، مزارع ، رودخانه ها و سواحل دریایی دیدنی است. فرانسه پیشرو در فرهنگ است و این ایده “آزادی ، برابری و عدالت”  را به جهانیان ارائه داده است. پاریس ، پایتخت آن ، پر از کاخ های باروک ، معماری هنری و میادین عمومی جاذبه های گردشگری دیدنی است. برج ایفل همچنان نماد فرهنگی فرانسه است در حالی که شانزه لیزه قلب و روح پاریس است. با این حال ، پاریس تنها مقصد نیست ، در شمال از چمنزارها و سواحل زیبا و در جنوب از سواحل زیبای دریای مدیترانه و شهرهای نیس ، کن ، مارسی ، سنت تروپز لذت ببرید. در ادامه با بهترین مکان های دیدنی فرانسه که شما را مجذوب و شیفته خود می کند با ما همراه باشید.

 

1. شهرهای پر زرق و برق

  اگر شما عاشق هنر ، آشپزی ، معماری یا هر چیز شاعرانه ای هستید به احتمال زیاد هرگز پاریس را ترک نخواهید کرد. جدا از پایتخت فرانسه ، قطعاً بازدید از بهترین شهرهای فرانسه – آوینیون ، نیس ، بوردو ، لیون ، نیس ، کن ، تولوز ، مارسی شما را به وجد خواهد آورد. هیچ کدام از مکان های دیدنی فرانسه را از دست ندهید.

 

2. روستاهای زیبا دهکده های فرانسه

روستاها یکی از بهترین مکان های دیدنی فرانسه

 روستاهای فرانسه مواردی نیستند که بتوانید به راحتی از آنها چشم پوشی کنید. از Mont-Saint-Michel زرق و برق دار تا استراسبورگ آرام ، این ها چند مکان منحصر به فرد برای بازدید در فرانسه است. شراب های خانگی تازه ، پنیر و شیرینی های خوشمزه و گرمی و مهمان نوازی مردم آن.

 

 

3. سواحل دیدنی

بهترین سواحل فرانسه جنوب فرانسه از خط ساحلی بی پایان ، سواحل شنی و آفتابی دلپذیر است. از مونت کارلو گرفته تا سن تروپز ، تا نورماندی معروف سواحل یکی از بهترین مکان های دیدنی فرانسه بحساب می آیند.

 

 

4. هنر ، فرهنگ و سینما

 در گوشه و کنار این کشور زیبا سبک متمایز فرانسوی را مشاهده خواهید کرد. در فرانسه موزه لوور ، یکی از بهترین موزه های هنری در جهان قرار دارد ، فرانسه همچنین مکانی است که جنبش مشهور هنر امپرسیونیسم را به وجود آورد. کشوری که فیلم هایی مانند آملی و لس دیابولیک و کارگردانانی چون لوک بسون و فرانسوا تروفو را به ما هدیه داد.

 

 

5. غذاهای فرانسوی

 شما به راحتی نمی توانید به فرانسه بروید و غذاهای خوشمزه آن را امتحلن نکنید. تمام آنچه در مورد غذاهای معروف این کشور شنیده اید صحیح است. از سس ها ، نان ، تارتار استیک و شیرینی های آن گرفته تا پنیر آن همگی را باید در کنار جاذبه های گردشگری فرانسه قرار داد.

 

6. پناهگاه ورزش های زمستانی

تور دو مونت بلان یکی از بهترنی مکان های دیدنی فرانسه

پیاده روی در آلپ تور دو مونت بلان فرانسه که برخی از جالب ترین و همچنین متنوع ترین اسکی های جهان را در خود جای داده است. مرتفع ترین کوه آلپ یعنی مونت بلان یکی از بهترین مکان های دیدنی فرانسه و بهشتی است برای کوهنوردان.

 

7.  خرید در فرانسه

Rue de Rivoli ، پاریس

  از دلایل بسیاری برای سفر به فرانسه ، خرید قطعاً یکی از آنهاست! همه ما می دانیم که پاریس یکی از پرطرفدارترین پایتخت های مد در جهان است که همین امر آن را به یک مقصد خرید بسیار محبوب تبدیل کرده است. سفر شما به فرانسه بدون رفتن به بازار و خرید ناتمام است.

 

8. کلیساهای فریبنده

نوتردام

 نوتردام هر ساله میلیون ها گردشگر برای دیدن کلیساها و کلیساهای جامع گوتیک به فرانسه سفر می کنند. فرانسه خانه بسیاری از کلیساهای معماری و تاریخی است. آنها ساده و با شکوه هستند و از بهترین مکان های دیدنی فرانسه بحساب می آیند. بازدید و گشت و گذار در کلیساهای معروف یکی از دلایل محبوبیت زیاد فرانسه در بین مسافران مشتاق است.

 

9. شراب خوب

  برخی از بهترین شرابهایی که جهان چشیده است متعلق به فرانسه است. این کشور سالانه بین 50 تا 60 میلیون هکتولیتر (هر هکتار برابر 100 لیتر) شراب تولید می کند. به غیر از شامپاین و شاردون ، انبوهی از شراب های فرانسوی خانگی دیگر نیز وجود دارد که باید امتحان کنید.

10. مکان مناسب فرانسه

فرانسه جدا از مرز مشترک با هشت کشور دیگر ، با کشورهای بریتانیا فقط یک سفر کوتاه با کشتی فاصله دارد. بنابراین می توانید قبل یا بعد از سفر به فرانسه به کشورهای دیگر نیز بروید.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا