جاذبه های گردشگری

10 جزیره خیره کننده در یونان

یونان کشوری در جنوب شبه جزیره بالکان است که جزایری زیبا و خیره کننده دارد. در پیچ و خمهای سفید سانتورینی کاوش کنید ، زندگی شبانه خود را در میکونوس سپری کنید ، یک ساحل خلوت در میلوس را کشف کنید ، در یک میخانه جذاب در کافلونیا به جستجوی غذاهای اصیل یونانی بپردازید. شما واقعاً زندگی نکرده اید اگر حداقل یک مورد را امتحان نکرده باشید. در این پست قصد داریم 10 تا از بهترین جزایر یونان و جاذبه های گردشگری این کشور را که شاید تاکنون نام آنها را نشنیده باشید به شما معرفی کنیم که حتی دیدن تصاویر آنها نیز دلپذیر است.

1-سانتورینی

سانتورینی یکی از بهترین جزایر یونان

اگر یک مکان در یونان وجود داشته باشد که به معنای واقعی کلمه شما را بهت زده کند باید Santorini باشد. خانه های سفید و شگفت انگیز ، گنبدهای آبی رنگ و برجسته ، خیابان های سنگفرش شده ، کافه های عجیب ، منظره چشمگیر ساحل و غروب های فراموش نشدنی خورشید آن فقط با یک نگاه به سانتورینی  قلب شما را اسیر خود خواهد کرد. بدون شک این جزیره یکی از بهترین جزایر یونان است.

2-میکونوس

اگر می خواهید از یک زندگی شبانه پر شور لذت ببرید ، میکونوس جایی است که باید به آنجا بروید. جزیره خیره کننده میکونوس که اغلب به عنوان “ایبیزا یونان” شناخته می شود مکانی مملو از بارها ، کلوپ ها و بوتیک های ساحلی شیک است که با معماری سنتی سیکلادیک ، خانه های سفید و پیچ و خم خیابان های جذاب ادغام شده است.

3-آمورگوس

آمورگوس یکی از بهترین جزایر یونان

جزیره آرام و زیبا آمورگوس – شرقی ترین جزیره سیکلادها با ترکیبی کامل از زیبایی های طبیعی وحشی و روستایی ، کوههای باشکوه ، دریای آبی عمیق و کوچه های باریک و پوشیده از بوگنویلا که با خانه های جذاب و رنگارنگ پوشیده شده است ، بازدید کنندگان خود را تحت تأثیر قرار می دهد. این جزیره یکی از برترین جزایر یونان است.

4-میلوس

یک جزیره عالی برای تعطیلات برای خانواده ها و زوج های رمانتیک با ترکیبی از سواحل عجیب ، فضای آرام ، آبهای فیروزه ای ، تپه های صخره ای و منظره ای نسبتاً بکر از بازدیدکنندگان پذیرایی می کند. نیازی به ذکر نیست که یک رشته از روستاهای زیبا مانند پلاکا ، کلیما ، امپوریوس و پولونیا در این جزیره زیبا قرار گرفته اند. علاوه بر این ، Milos یکی از بزرگترین شبکه های جاده های خاکی در Cyclades را دارد.

5-ناکسوس

بزرگترین جزیره سیکلادها ، دارای ترکیبی بی نظیر از سواحل بکر ، ویرانه های باستانی ، فرهنگ اصیل یونانی و روستاهای مسحور کننده است. این شهر همچنین یکی از سرسبزترین روستاهای سیکلاد است که مملو از دره های حاصلخیز ، روستاهای سنتی ، تنگه های سبز ، قلعه های ونیزی و کلیساهای باشکوه است.

6-کفالونیا

یکی از بهترین جزایر یونان و ششمین جزیره بزرگ آن است که مملو از زرادخانه ای از کوه های سر به فلک کشیده ، دریاچه های وسیع ، میخانه های جذاب ، سازه های صخره ای ناهموار ، سواحل بکر و شهرهای ماهیگیری است که آن را به یک گردشگاه ایده آل برای دوستداران طبیعت تبدیل کرده است.

7-کرت

بزرگترین جزیره یونان و مملو از کلوپ های شبانه، رستوران ها و مغازه ها است در اینجا هرگز گزینه های شما تمام نمی شود. این جزیره محل سواحل پر زرق و برق ، کوههای باشکوه و تنگه ها است و فعالیت های زیادی را برای بالا بردن آدرنالین مانند شنا ، اسب سواری ، کوه نوردی ، کوه پیمایی در تنگه ها را به مسافران ارائه می دهد.

8-اسکیاتوس

Skiathos با آبهای فیروزه ای شفاف و تمیز ، جنگل های سرسبز کاج سبز ، سواحل بی عیب و نقص ، بندر زیبا ، کافه های پر جنب و جوش ، ویرانه های قرون وسطایی و زندگی شبانه لذت طلبانه به تکه ای از بهشت شباهت دارد.

9-رودس

رودس یکی از بهترین جزیره یونان و کمتر شناخته شده است که برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از تاریخ ، ماجراجویی ، طبیعت و تعداد زیادی از مکانهای فرهنگی و باستان شناسی هستند بسیار مناسب است. علاوه بر این ، این جزیره پر از تپه های زیبا ، دره های سرسبز ، سواحل آفتاب گیر و یک زندگی شبانه پر سر و صدا است  که آن را به یک مکان تفریحی یونانی تبدیل کرده است.

10- کورفو

Corfu که یکی از بهترین جزایر یونان و دارای مناظر چشمگیر ، فرهنگ های قومی و ترکیبی از سبک های معماری ایتالیایی ، یونانی ، بریتانیایی و فرانسوی است. کورفو به دلیل شهرهای عجیب و غریب ، کلیساهای دوست داشتنی ، حومه آرام و باغ های زیتون مقصد دلپذیری برای گردشگران است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا