جاذبه های گردشگری

11 مقصد ارزان قیمت تر از دبی برای تعطیلات

اروپا به دلیل درخشش معماری زیبا و مناظر نفس گیر خود ، همیشه تعداد زیادی از گردشگران را مجذوب خود کرده است. اگر چه تصور اکثریت افراد این است که سفر به اروپا بسیار هزینه بر است، اما ما در این پست قصد داریم 11 کشور اروپایی ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که هزینه سفر به آنها بسیار کمتر از هزینه سفر به دوبی می باشد . در ادامه برای آشنایی با جاذبه های گردشگری این کشورها و شناخت بیشتر مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان با ما همراه باشد.

دریای بالتیک زیبا در سرتاسر اوکراین و دیگر کشورهای اروپای شرقی هزاران بازدید کننده را در سراسر جهان جذب می کند

1. مجارستان – سرزمین چشمه های آب گرم طبیعی

قلعه زیبای قرون وسطایی مجارستان

اگر یک مقصد ارزان اروپایی می خواهید که گنجینه ای از معماری خیره کننده و آبگرم باشد ، مجارستان بهترین گزینه برای شماست. مجارستان علاوه بر اینکه یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان است، یکی از پربازدیدترین و بهترین کشورها برای بازدید در اروپا در طول تابستان نیز می باشد. از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به بوداپست ، دبرسن ، سزنتندر و باداچونی اشاره کرد.

پل معروف زنجیره ای بوداپست ، مجارستان

2. جمهوری چک – میراث قلعه ها

رودخانه ولتاوا ، جمهوری چک

  اگر شما به دنبال تورهای ارزان قیمت تر از دبی هستید جمهوری چک گزینه مناسبی خواهد بود. جمهوری چک گذشته متلاطمی طولانی دارد که میراث هزاران قلعه  را برای شما به جا گذاشته است تا در آنجا حضور داشته باشید. از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به پراگ ، کارلووی واری و برنو اشاره کرد. 

3. صربستان صومعه های دیدنی

صربستان یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان

تاریخ غنی، خیابان هه و قلعه های باشکوه این کشور شما را به هیجان می آورد. نووی سد و بلگراد پربازدیدترین شهرهای صربستان هستند. نووی ساد کمی ارزان تر از بلگراد است. علاوه بر این ، حمل و نقل از طریق رفت و آمد عمومی در سراسر صربستان ارزان است.

کوه تارا که به پایین دره رود Drina می رود

4. بلغارستان – بهترین مقصد تعطیلات تابستانی

خلیج دریای سیاه. بلغارستان

بلغارستان به دلیل چشم اندازهای روح انگیز و ترکیبی فریبنده از طبیعت و تاریخ شناخته شده است و این کشور  روح ماجراجویی و زندگی شبانه را در خود دارد. از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به صوفیه ، پلوودیو و پلون اشاره کرد.

نمایی باشکوه از غار Devetaki ، بلغارستان

5. اوکراین – یکی از بهترین مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان

 

کاخ Potocki در Lviv ، اوکراین

اوکراین یک کشور غنی از فرهنگ ، سنت های رنگارنگ و تجارب دلنشین است. اگر می خواهید با هزینه کم به اروپا سفر کنید و هزینه کمتر از سفر به دبی را متحمل شوید اوکراین یکی از بهترین گزینه هاست. این کشور بهترین مقصد برای بازدید در اروپا در تابستان است زیرا هوا برای گردشگران مساعد است تا شهرهای محبوب را به راحتی کشف کنند.  از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به کیف ، Lviv ، اودسا و یالتا اشاره کرد.

جشنواره لاله ها در باغ گیاه شناسی نیکیتا در یالتا ، اوکراین

6. ترکیه – مقصد تابستانی دوست داشتنی

نمای کانال دالیان ، ترکیه

ترکیه یکی از محبوب ترین مقصد ارزان اروپا است و به دلیل چشم انداز پویای خود ، در سواحل ، کوه ها و زیبایی سورئال و ترکیبی از فرهنگ اوراسیا ، یکی از مکانهای پر بازدید اروپا در تابستان است. این کشور به دلیل مجاورت با دبی و کرایه های پرواز ارزان تر نسبت به آن مسافران بیشماری را به خود جلب کرده است. از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به استانبول ، کاپادوکیا ، پاموکاله و آنتالیا اشاره کرد.

بالون هوای گرم در حال پرواز بر فراز شهر دیدنی و جذاب ، کاپادوکیا

7. کرواسی – یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان

نمای پانورامای هوایی شهر دوبروونیک در ساحل آدریاتیک ، کرواسی

 کرواسی ترکیبی عالی از شهرهای تاریخی ، کلیساهای جامع زیبا ، شهرهای زیبا است. پیشنهاد ما این است که در خارج از فصل (مه-سپتامبر) از کرواسی دیدن کنید زیرا تخفیف های سنگین این کشور را به یکی از ارزان ترین مقاصد اروپا تبدیل کرده است. از شهرهای محبوب این کشور برای بازدید می توان به زاگرب ، دوبروونیک ، اسپلیت ، استریا و هوار اشاره کرد. 

نمای هوایی ساحل مدولین ، ایستریا ، کرواسی
8. اسلواکی – یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان
 غروب آفتاب در اسلواکی ، اروپای مرکزی

اسلواکی یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اروپا در تابستان است. این مقصد ارزان قیمت اروپا که اغلب  گردشگرانی که در اروپا سفر می کنند از آن غافل هستند ، از ابهت معماری غنی برخوردار است. از شهرهای محبوب برای بازدید در این کشور می توان به براتیسلاوا ، کوشیتس اشاره کرد.

چشم انداز زیبای بهاری در اسلواکی. منطقه پولانا ، هرینوا ، اروپا

9. مالت 

خانه ها و دیوارهای سنتی والتا ، پایتخت مالت در اوایل صبح تابستان قبل از طلوع آفتاب

 این مجمع الجزایر کوچک بین دریای مدیترانه و سیسیل قرار گرفته است.  اگر غذای خوب ، تفریح و ماجراجویی را دوست دارید پس باید مالت مقصد بعدی تعطیلات تابستانی شما در اروپا باشد. والتا ، اسلیما و گوزو از شهرهای دیدنی این کشور هستند.

پنجره زیبای لاجوردی ، یک طاق طبیعی و علامت دیدنی معروف در جزیره Gozo هنگام غروب خورشید

10. رومانی – کشوری از گنجینه های غیر قابل تصور

قلعه بران ، قلعه دراکولا در ترانسیلوانیا ، رومانی

رومانی یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان با کوههای عجیب و ناشناخته ، حیات وحش و تاریخ و فرهنگ بی نظیر پر شده است. رومانی یک گوهر فرهنگی و کشوری است که دارای تضادهای بسیار مسحورکننده قلعه های جذاب است. یک سفر را در ماه مه تا ژوئن برنامه ریزی کنید زیرا یکی از بهترین کشورها برای بازدید در اروپا در طول تابستان است. قلعه بران ، قلعه دراکولا در ترانسیلوانیا و شهرهای  مارامورس ، دلتا دانوب ، دره پراهووا و بخارست از دیدنی ترین مکان هایی هستند که در این کشور وجود دارد.

نمای هوایی ساحل رود دانوب در تابستان ، دوبروجئا ، رومانی

11. مونته نگرو – مقصد تعطیلات ارزان در اروپا

جزیره Sveti Stefan در بودوا ، مونته نگرو

مونته نگرو یکی از مقاصد گردشگری ارزان قیمت جهان است. این کشور بالکان دارای کوههای زیبا ، سواحل سرسبز و شهرهایی است که تصاویری مانند کارت پستال دارند. از مونته نگرو دیدن کنید. این مقصد ارزان قیمت اروپایی زیبایی غیرقابل وصفی  دارد که همه کسانی که از آن دیدن می کنند را متحیر می کند. جزیره Sveti Stefan در بودوا ،  جزیره Sveti Stefan در بودوا از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری این کشور هستند.

شهر کوتور در خلیج کوتور ، مونته نگرو

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا