جاذبه های گردشگری

12 تا از بهترین اقامتگاه های مجلل در جهان

یک جزیره خصوصی در تاهیتی ، یک ذخیره گاه بازی در کنیا و یک ملک زیبا در کوههای ورمونت چه چیزهای مشترکی دارند؟ همه آنها  اقامتگاههای مجللی هستند. اکثر این استراحتگاه ها شامل محل اقامت ، وعده های غذایی ، نوشیدنی ها و فعالیت های سرگرم کننده هستند. بسیاری از اقامتگاه های بوم گردی سطح بالا و برخی دیگر در ویلاهای لوکس در زیباترین جزایر جهان قرار دارند. از خانه های ییلاقی در یکی از بهترین جزایر فیجی گرفته تا تفریحگاه های طبیعت گردی همه از بهترین اقامتگاه های جهان به شمار می روند که دارای جاذبه های گردشگری فوق العاده ایی می باشند. در این پست لیستی از بهترین استراحتگاه های لوکس و زیبای جهان را به شما معرفی کرده اییم.

 

1. جزیره نیهی سومبا ، اندونزی

 

این استراحتگاه در داخل یک ذخیره گاه طبیعی قرار گرفته و بیش از 2.5 کیلومتر ساحل ماسه سفید با موج سواری ، ماهیگیری و غواصی شما را فرا می خواند. شما در اینجا تلویزیون نخواهید یافت ، فقط نسیم خنک اقیانوس ، ماجراهای جزیره ، کارکنان گرم و صمیمی و مناظر باشکوه دریا است. 33 ویلا ماهیت این مخفیگاه گرمسیری را با سقف های کاهگلی سر به فلک کشیده ای که در میان نخل ها و چشم اندازهای گسترده اقیانوس ها به چشم می خورند ، به تصویر می کشند. تنظیمات از یک تا پنج اتاق خواب است ، و آنها با ویژگی هایی مانند اتاق نشیمن بزرگ ، استخرهای خصوصی ، دوش های فضای باز ارائه می شوند. خانواده ها می توانند یک خانه درختی سه طبقه نیز رزرو کنند.

 

2. براندو ، تاهیتی

 

اگر در رویای یک بهشت ​​گرمسیری هستید برندو برای شما مناسب است. این تفرجگاه  که در یک جزیره خصوصی بکر و در آغوش یک تالاب قرار دارد و جای تعجب نیست که دوستداران طبیعت در اینجا در بهشت ​​خواهند بود. ویلاها شامل استخرهای شنا خصوصی ، وان های روباز و اتاق های رسانه با تلویزیون و Wi-Fi هستند. ویلاهای دو خوابه به آشپزخانه و فضای غذاخوری اضافه می کنند و ویلای بزرگ سه خوابه مناسب برای اجتماعات بزرگ خانوادگی است. تمام ویلا ها دارای دوچرخه هستند ، بنابراین شما می توانید با دوچرخه در جزیره گشتی بزنید و از زیبایی های آن نهایت لذت را ببرید.

 

3. LUX South Ari Atoll ، مالدیو

 

تمام 193 ویلا که در کنار ساحل و دریا قرار گرفته اند و دارای دکوراسیون خانه شیک ساحلی می باشند. و همه تجملات مدرنی را که شما از یک استراحتگاه 5 ستاره انتظار دارید ارائه می دهند.  کلوپ کودکان و نوجوانان در طول روز بچه های شما را سرگرم می کند و هشت رستوران حتی بد غذا ترین افراد را راضی می کنند. وقتی نوبت به انجام کار می رسد ، گزینه ها بی پایان هستند.  Luxe South Ari Atoll  بیش از 50 مکان غواصی در یک منطقه حفاظت شده دریایی ارائه می دهد.

 

4. جزیره Jumby Bay – هتل Oetker Collection ، آنتیگوا

 

در یک جزیره خصوصی پر از نخل در آنتیگوا که توسط سواحل خیره کننده احاطه شده است ، خلیج جامبی در بهترین حالت خود قرار گرفته است. آنتیگوا کشوری جزیره ایی در منطقه دریای کارائیب است. Jumby Bay یکی از بهترین استراحتگاه های لوکس همه کاره در دریای کارائیب ، تمام تجملات مورد انتظار و راحتی مدرن یک استراحتگاه 5 ستاره ​​را ارائه می دهد. کل جزیره فاقد اتومبیل است ، اما می توانید با دوچرخه در آن گشت بزنید. Jumby Bay به خاطر کارکنان متشخص خود معروف است که با لبخندی گرم خدمات بی عیب و نقصی را ارائه می دهند و جای تعجب نیست که این یکی از بهترین اقامتگاه های لوکس در جهان است.

 

5. مثلث طلایی کمپ چهار فصل ، تایلند

این اردوگاه در همسایگی برمه و لائوس به عنوان اولین دارایی فراگیر چهار فصل ، علاقه مندان به ماجراجویی و طبیعت گردان را در خود جای داده است. اگر فکر می کنید چادرها نمی توانند لوکس باشند سخت در اشتباهید. این چادرهای سبک Safari به سبک صفاری با ظرافت  احساس زیبایی در شما ایجاد می کنند. مبلمان دست ساز ،  تخت های مجلل توری ، و دوش های فضای باز و بافت های روستایی ، مانند بامبو و چوب های جنگلی محلی مکمل محیط طبیعی خیره کننده است. تورهای دوچرخه سواری در دامنه تپه از طریق شالیزارهای برنج و مزارع آناناس سفر می کنند و همچنین می توانید یک سفر یک روزه به معابد مقدس داشته باشید.

 

6. جید کوه ریزورت ، سنت لوسیا

 

سنت لوسیا یک کشور جزیره ایی کوچک در دیای کارائیب که در آستانه اقیانوس اطلس قرار دارد و به دلیل چشم اندازهای چشمگیر زیبایی که دارد مشهور است و کوه جید کوه توچال با مناظر خارق العاده اقیانوس و قله های آتشفشانی  یکی از بهترین استراحتگاهها در کارائیب است که فقط شامل بزرگسالان می شود. 24 اتاق میهمان روی باز که در اینجا “مقدس” نامیده می شود ، فضای وسیع و مطبوعی دارند ، دارای سقفهایی با ارتفاع 15 فوت ، اتاق های نشیمن بزرگ و چوب های جنگلی گرمسیری و سنگی محلی. از ویژگی های معمول آن می توان به استخرهای بی نهایت خصوصی اشاره کرد. اوقات فراغت می توانید به فعالیت هایی مانند شنا ، قایقرانی ، کایاک سواری و غواصی در ساحل ساحل Anse Chastanet و پیاده روی بپردازید.

 

7. Royal Malewane ، آفریقای جنوبی

 

 

رویال مالوان یکی از بهترین اقامتگاه های جهان در آفریقای جنوبی برای مسافرانی است که می خواهند قدم های حیوانات وحشی جهان را دنبال کنند. این اقامتگاه در منطقه Thornybush Game Reserve واقع در مجاورت پارک ملی دیدنی و جذاب Kruger واقع شده است که بهترین بازدید از حیوانات وحشی را در کره زمین ارائه می دهد. سوئیت های دو خوابه برای خانواده ها مناسب است و حتی برای انحصار بیشتر می توانید یک ویلای شش خوابه با یک سرآشپز خصوصی را رزرو کنند. از کودکان در هر سنی در Royal Suites و Africa House استقبال می شود ، اما برای اقامت در سوئیت های لوکس باید 10 سال سن داشته باشند.

 

8. مزرعه های دوقلو ، ورمونت ، ایالات متحده آمریکا

 

Twin Farms یکی از بهترین استراحتگاه های لوکس و فراگیر در ایالات متحده آمریکا است که محل اقامت آن با تزئینات منحصر به فرد که توسط معماران و طراحان محترم ایجاد شده است ، از اتاقهای دنج مهمان گرفته تا کابین های ورودی ، کلبه های چند طبقه به سبک اسکاندیناوی و مخفیگاه های میانه قرن متغیر است. فعالیت ها با تغییر فصل در اینجا تغییر می کنند. در ماه های گرم می توانید در میان جنگل ها و علفزارهای پر از گل پیاده روی و دوچرخه سواری کنید ، تنیس بازی کنید ، شنا کنید یا در استخرهای آرام دست و پا بزنید. نمایش باورنکردنی رنگ های پاییزی در ورمونت آن را به یکی از بهترین فصول برای بازدید تبدیل کرده است. در زمستان می توانید در مسیرهای پیاده روی و دامنه های خصوصی استراحتگاه اسکیت ، کفش برفی و اسکی بازی کنید.

 

9. تفرجگاه لیکولیکو ، فیجی

 

لیکولیکه با استقبال از سواحل ادیلی جزیره مالولو در جزایر متعالی Mamanuca ، به دلیل مهمان نوازی گرم و دوستانه و فضای رمانتیک شهرت دارد. این مکان مخفیگاهی مناسب برای زوج ها است. مواد محلی مانند کاهگل ، چوب و سنگ به طور برجسته در خانه های ییلاقی (یا انفجارها) دیده می شوند و باعث می شوند که تفریحگاه با محیط سرسبز و گرمسیر خود کاملاً یکدست باشد. تلویزیون و تلفن را فراموش کنید. در عوض ، مهمانان در اینجا با سرعت آرام زندگی در جزیره هماهنگ می شوند.

 

10. اردوگاه Safari 1920 کوتر ، کنیا

 

 این اردوگاه با پارک ملی سرنگتی غنی از حیات وحش و ذخیره گاه ملی Maasai Mara  در آفریقا همسایه است و می توانید در آنجا از ماه جولای تا نوامبر مهاجرت وحشی ترین حیوانات را شاهد باشید. در حالی که در تختخواب خود قرار گرفته اید  می توانید گورخرها و زرافه ها را مشاهده کنید. اگر واقعاً می خواهید به طبیعت برگردید ، می توانید تجربه بی نظیر حمام یا دوش سافاری در وسط ساوانا را انتخاب کنید. سوئیت های خانوادگی چادر دار دارای دو حمام ، و اتاق های نشیمن با شومینه.

 

11. Lily Beach Resort & Spa ، مالدیو

 

 این استراحتگاه در جزیره Huvahendhoo در مالدیو واقع شده است و یکی از بهترین اقامتگاه های جهان محسوب می شود و توسط یک جزیره مرجانی با صخره های مرجانی احاطه شده و از بهترین مکان های غواصی در سراسر جهان است. ویلاهایی که در بالای آب قرار دارند یا در امتداد ساحل قرار دارند ، دارای مبلمان زیبا و مدرن و امکانات مدرن مانند سیستم های سینمای خانگی ، تلویزیون های ماهواره ای صفحه تخت و حمام های فضای باز با وان جکوزی هستند. 

 

12. جزیره شمالی ، سیشل

 

این جزیره یک مکان تفریحی منحصر به فرد طبیعت گردی است که در میان قله های سر به فلک کشیده در یک جزیره دور افتاده در سیشل قرار گرفته است. یازده ویلا با طرح باز ساخته شده از مواد محلی برداشت شده در جریان مرمت مداوم جزیره ، در حاشیه زیبایی از ساحل  قرار گرفته است. طیف گسترده ای از ورزش های آبی ، پیاده روی با راهنما ، و گشت و گذار در جزایر دیگر و یوگا در لیست فعالیت هایی است که می توانید در این جزیره لوکس با آن مشغول شوید.

 

 

 

 
 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا