تکنولوژی و فناوریاپلیکیشن ها

15 مرورگر برتر اندروید برای وب گردی در تمامی سایت ها!

معرفی امن ترین، سریع ترین و برترین مرورگرهای اندروید برای وب گردی

مرورگرهای وب یکی از مهمترین برنامه ها در هر دستگاهی هستند. داشتن ویژگی ها و عملکرد مناسب هنگام وب گردی می تواند به معنای واقعی کل تجربه شما را تغییر دهد. یافتن گزینه مناسب می تواند دشوار باشد زیرا مرورگر های زیادی وجود دارد و چهره وب همیشه در حال تغییر است. بیایید نگاهی به بهترین مرورگرهای Android سال 2020 (تاکنون) بیندازیم!

 

یک مرورگر اندروید بسیار خوب شامل چند ویژگی مهم نظیر امنیت مناسب، سرعت بالا و ویژگی های پیشرفته برای وب گردی، ذخیره سازی صفحات مهم، ابزارهای توسعه دهنده، حریم خصوصی، حالت ناشناس، همگام سازی بین دستگاها و چند مورد مهم دیگر که تا حالا در مهم ترین مرورگرها نظیر فایر فاکس، OPera و کروم دیده می شود. مرورگرهای اندروید هم از این قائله مستثنا نیستند و نرم افزاری که این ویژگی ها را داشته باشد، مطمئنا از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. مرورگرها یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها در تمامی سیستم عامل ها نظیر اندروید هستند. مرورگرهای موبایل و Android هم امروزه به خاطر استفاده زیادی که کاربران از این دستگاها دارند محبوبیت خاصی دارند و همچنان توسعه دهندگان را مشتاق به انتشار این نرم افزارها کرده است. ما در پایین لیستی از سریع ترین، امن ترین و در آخر محبوب ترین مرورگرهای اندروید برای شما تهیه کرده ایم که با بررسی آنها می توانید مرورگر پیشرفته را برای وب گردی در تمامی سایت ها تهیه کنید.

15 مرورگر برتر اندروید برای وب گردی عبارتند از موارد زیر؛

1- مرورگر Brave

Brave Browser یکی از جدیدترین مرورگرهای اندروید است. این در سال 2016 به بازار آمد و دارای ویژگی های متنوعی است. یک مسدود کننده تبلیغات داخلی وجود دارد. علاوه بر این، می تواند کوکی های شخص ثالث را مسدود کند، اسکریپت ها را مسدود کند و در همه جا HTTPS دارد. مرورگر Brave همچنین دارای بهینه سازی برای بهبود سرعت و عمر باتری است. حتی می توانید تمام موارد مسدود شده را ردیابی کنید. در استفاده در دنیای واقعی، استفاده از آن بسیار کاربردی است و حتی گاهی اوقات سرگرم کننده است. این برنامه همچنین دارای اکثر ویژگی های اساسی مانند نشانک ها، تاریخچه، برنامه های افزودنی و حالت حریم خصوصی است. این برنامه کاملاً رایگان و بدون تبلیغات است.

2- مرورگر Dolphin

مرورگر Dolphin در اندروید آوازه خوبی داشته و عملکرد بسیار مفیدی داشته است. همچنین دارای مجموعه ای مناسب از ویژگی ها است. که شامل طرح زمینه، پشتیبانی از فلش، مسدود کردن آگهی، حالت ناشناس و برخی از ویژگی های سوم مانند کنترل حرکت است. در صورت نیاز می توانید مسدودکننده تبلیغات داخلی، پشتیبانی از برنامه افزودنی و افزونه نیز برای آن فعال کنید. دلفین بروزر با بیش از 100 میلیون دانلود موفق یکی از محبوب ترین مرورگرهای اندروید می باشد که تجربه یک وبگردی جذاب را در تلفن هوشمند شما به ارمغان می آورد. این برنامه کاملا رایگان است و کاربران میتوانند از تمامی قابلیت های این نرم افزار به رایگان بهره ببرند. این مرورگر از محدود مواردی می باشد که با یک کلیک می توانید صفحات مورد دلخواه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

3- مرورگر حریم شخصی DuckDuckGo

مرورگر حریم خصوصی DuckDuckGo یک گزینه مناسب برای افرادی است که به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند. تفاوت S که در انتهای Http می آید به معنای این است که تمامی اطلاعات بین مرورگر شما و سایت مقصد به صورت کدگذاری شده تبادل می شوند که ایمن تر می باشند. و به همین خاطر این مرورگر اندروید دارای Https اجباری می باشد. یعنی دارای جستجوی خصوصی و یک دکمه بستن است که فعالیت های شما را حذف می کند و تمام برگه های شما را می بندد. علاوه بر این، برنامه به هر وب سایت نمره حفظ حریم خصوصی (در مقیاس A-F) می دهد، بنابراین شما می توانید دقیقاً بد بودن هر سایت را ببینید. البته، این مرورگر ردیاب ها و موارد مشابه دیگری را نیز مسدود می کند. برخی از ویژگی های فوق العاده مفید مانند همگام سازی رمز عبور (مانند Firefox و Chrome) را ندارد، اما در غیر این صورت یک مرورگر عالی تلفن همراه است. با این بروزر هیچ گونه دسترسی به ردیاب ها برای مشاهده مرورهای شما را نخواهد داد.

4- مرورگر Ecosia

Ecosia یک مرورگر وب تلفن همراه سازگار با محیط زیست است. این ویژگی از همه موارد معمول مانند نشانک ها، باز کردن چند صفحه، حالت مرور خصوصی و بارگیری ها برخوردار است. از پروژه منبع باز Chromium خارج می شود. بنابراین، ظاهری شبیه Chrome نیز دارد. دلیلی مهمی برای نامگذاری این نرم افزار وجود دارد. این مرورگر تا 80٪ از سود خود را برای احیا و بازسازی درختان کمک می کند. این یک ویژگی مهم و مورد نیاز برای یک مرورگر نیست، اما قطعاً به محبوبیت این برنامه کمک می کند. این مورد برای کسانی خوب است که نیازی به جستجوی مداوم وب ندارند، اما همچنان چیزی را می خواهند که به خوبی کار کند.

5- مرورگرهای FireFox (فایرفاکس)

دو مرورگر فایرفاکس اندروید بسیار خوب وجود دارد. اولین مورد مرورگر استاندارد Firefox است. این ویژگی از تمامی موارد خوب مانند همگام سازی از طریق پلت فرم، یک تجربه مرور جامع راک، حفاظت از حریم شخصی، مدیریت رمز عبور داخلی و موارد دیگر برخوردار است. این بزرگترین رقیب Google Chrome است و واقعاً چیزهای زیادی وجود ندارد که این مرورگر نداشته باشد. دومین گزینه خوب فایرفاکس Firefox Focus است، یک مرورگر حریم خصوصی با تعداد زیادی ویژگی امنیتی و حریم خصوصی. هر دو از بهترین مرورگرهای اندروید به حساب می آیند که امکانات گسترده ای در اختیار کاربر می دهند.

6- مرورگر Google Chrome

البته ما به محبوب ترین مرورگر اندروید یعنی مرورگر گوگل کروم سر تکان می دهیم. بسیاری از افراد این مورد را از قبل روی دستگاه های خود نصب کرده اند و تصمیم می گیرند فقط به استفاده از آن ادامه دهند. این برنامه از محبوب ترین مرورگرها در میان تمامی کاربران می باشد که با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و غیره کار می کند. نرم افزاری که بیش از 5 میلیارد دانلود موفق داشته و توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده است. با Google Chrome می توانید صفحات وب را با بهترین سرعت ممکن بارگذاری و مشاهده کنید. در یک محیط کاملا امن صفحات مورد نظر خود را مشاهده کنید. این نرم افزار رایگان است و هیچ گونه تبلیغاتی هم ندارد. همچنین می توانید از حالت کم مصرف آن برای ذخیره سازی اینترنت خود استفاده کنید.

7- مرورگر Kiwi

مرورگر Kiwi یکی از جدیدترین مرورگرهای موبایل است. از کروم به عنوان پایه استفاده می کند، بنابراین ممکن است بسیاری از عناصر بصری و گزینه های تنظیمات آن را ارائه دهد. این نرم افزار در یک فضای کاملا امن تجربه یک وبگردری جذاب را به شما ارائه می دهد. این مرورگر دارای یک قابلیت دوست داشتنی یعنی حالت شب می باشد که با تنظیم آن می توانید شب ها یا در نور کم به وبگردی و تماشا بپردازید. با مرورگر کیوی محل ذخیره فایل های دانلود شده را انتخاب کنید، اعلان های آزار دهنده را مسدود کنید، نشانک ها را وارد کنید و بسیاری امکانات جذاب دیگر که در یک فضای کاملا مهیج در اختیار شما قرار می دهد.

8- مرورگر Lynket (کرومر سابق)

Lynket قبلاً مرورگر محبوب Chromer بود. تغییر نام تجاری در اوایل سال 2018 انجام شد. این هسته هنوز هم همان مرورگر است. این به شما امکان می دهد پیوندهای وب را از اساس هر برنامه ای در برگه های سفارشی Chrome باز کنید، حتی اگر برنامه از برگه های سفارشی Chrome پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این، برنامه شامل Heads Web، مشابه Flynx یا مرورگر Brave Browser قدیمی است. لینکت یک مرورگر سریع با حجم پایین و عملکردهای پیشرفته می باشد که توسط استودیوی Arunkumar توسعه و در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. شما می توانید صفحاتی را در پس زمینه دستگاه به صورت حباب شناور ایجاد کنید. 

9- مرورگر Microsoft Edge

مایکرو سافت اج اندروید یک مرورگر وب موبایل با امکانات شگفت آور است. از نظر قابلیت خالص با Chrome و Firefox رقابت مطلوبی دارد. در صورت تمایل می توانید رمزهای عبور، نشانک ها و تاریخچه را همگام سازی کنید. به علاوه، می توانید از نسخه تلفن همراه و بالعکس مرورگر تحت سیستم عامل دیگر نظیر ویندوز استفاده کنید. قبلاً این یک مرورگر اصلی از طرف مایکروسافت بود. با این حال، این شرکت به پایه Chromium تغییر مکان داده است بنابراین بسیار مشابه Chrome با برخی تغییرات سبک UI کار می کند و شما برای همگام سازی به جای حساب Google از حساب Microsoft استفاده می کنید.

10- مرورگر Naked

مرورگر برهنه ممکن است ساده به نظر برسد، اما شوخی نیست. این از بسیاری از ویژگی های فعلی به نفع سرعت و سادگی چشم پوشی می کند. البته این بدان معناست که باید فداکاری هایی انجام می شد. مرورگر اصول اولیه مانند میانبرها، نشانک ها و تاریخچه را انجام می دهد. به لطف کمبود ماهیت آن، سایتها معمولاً خیلی سریع بارگیری می شوند. کسانی که به دنبال چیزی پر زرق و برق هستند، با این مورد مواجه نمی شوند. همچنین توسعه دهنده گاهی با نظرات کاربران کمی سر و صدا می کند. هنوز هم یکی از برترین مرورگرهای اندروید است.

11- مرورگرهای Opera

مرورگر Opera شامل چند مرورگر اندروید است. هر دو آنها بسیار خوب هستند. اولین مورد مرورگر استاندارد Opera است. این یک بلوک تبلیغاتی جزئی ، فشرده سازی ویدئو برای ذخیره داده ها و داشبوردی است که می توانید اخبار و موارد دلخواه را در آن ذخیره کنید. می توانید یک حساب Opera ایجاد کرده و داده ها را بین این نسخه و نسخه دسک تاپ همگام سازی کنید. Opera Mini گزینه کوچکتر و سبک تری است. همراه با نوار اعلان فیس بوک، مسدود کردن جزئی تبلیغات و موارد دیگر. جدیدترین آنها، Opera Touch دارای همگام سازی دسک تاپ و ویژگی های قدرتمندتر است. اکثر آنها دارای نسخه بتا هستند. مانند همه نرم افزارها ، این مرورگرهای اندروید نیز فراز و نشیب هایی دارند اما استفاده خاص خود را دارند.

12- مرورگر Samsung Internet

samsung internet یکی از مرورگرهای پر قابلیت شرکت نام آشنای سامسونگ می باشد که با گستردگی امکانات به کاربران اندرویدی کمک می کند تا به صورت حرفه ای در فضای وب گشت و گذار کنند. برنامه فاقد هیچگونه تبلیغ آزار دهنده می باشد که تجربه استفاده از این برنامه را دوچندان مهیج می کند. این مرورگر سامسونگ اینترنت همچنین برای مشاهده سریعتر نتایج به موتور جست و جوی قدرتمند DuckDuckGo دسترسی پیدا می کند. این مرورگر همچنین امنیت بالایی در حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی کاربران دارد.

13- مرورگر Surfy

مرورگر سرفی یکی دیگر از 15 مرورگر برتر اندروید می باشد که قابلیت های حرفه ای برای وب گردی و استفاده از مطالب سایت ها می باشد. از آنجایی که استفاده از اینترنت از امور کاربردی کاربران دستگاهای اندرویدی می باشد به همین مناسبت کارگروهای زیادی در این عرصه فعالیت می کنند تا بتوانند هر چه بهتر به کاربران خدمات رسانی کنند. مرورگر Surfy یک نرم افزار مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن بر روی اسمارتفون اندروید خود می توانید از امکاناتی همچون حذف تبلیغات اینترنتی و آزار دهنده، سوئیچ کردن بین صفحات، محافظت از اطلاعا مرورگر و بوکمارک ها با پسورد و اثر انگشت، استفاده از حالت ناشناس و موارد بسیار دیگر که کاربران را مشتاق به استفاده از این محصول می کند.

14- مرورگر Tor

به احتمال فراوان مرورگر Tor بهترین گزینه برای حفظ حریم خصوصی می باشد. به شبکه پروکسی Tor متصل می شود و آنچه را که شما انجام می دهید از طریق ISP از دید دیگران پنهان می کند. تور به خوبی وب گردی می کند و همچنین ردیاب ها را مسدود می کند، در برابر نظارت دفاع می کند و رمزگذاری چند لایه را شامل می شود. نسخه های ابتدایی به Orbot نیاز داشتن. اما نسخه های بعدی این مرورگر می توانند به تنهایی به شبکه پروکسی Tor متصل شوند. کاربرانی که به طور جدی دنبال یک گزینه مناسب برای حفظ حریم خصوصی هستند می توانند از این برنامه استفاده کنند.

15- مرورگر Vivaldi

15 امین مرورگر برتر اندروید می تواند Vivaldi باشد نرم افزاری که توسط Vivaldi Technologies توسعه داده شد و بسیار معقول می باشد. نرم افزاری که با قابلیت های گسترده گزینه مناسبی برای وب گردی در سایت های مختلف و  استفاده از محتوای آنها میباشد. توسعه دهندگان این برنامه کارمندان سابق Opera هستند. شما می توانید با فعالسازی حریم خصوصی تمامی کوکی ها را از بین ببرید و هیچ گونه ردپایی از خود به جا نگذارید. اضافه کردن سایت ها به بوک مارک و همگام سازی اطلاعات با یک سرویس رمزنگاری از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا