تکنولوژی و فناوری

25 دلیل برتری گلکسی نوت 8 بر آیفون ایکس

25 دلیل برای اینکه چرا گلکسی نوت 8 سامسونگ بهتر از آیفون ایکس اپل است

سالهاست که بحث و جدل بین طرفداران گوشی های سامسونگ و اپل در بر سر برتری محصولات این دو کمپانی در کار هست. هر کدام دلایلی برای اینکه پرچمدار محبوب آنها بر طرف مقابل برتری دارد.

اواخر سال 2017 شرکت اپل آیفون ایکس را در مقابل گلکسی نوت 8 روانه بازار کرده است. تا مثل سامسونگ با سه پرچمدار یعنی آیفون 8، 8 پلاس، آیفون ایکس یا همان آیفون 10 داشته باشد. برای بسیاری از کاربران اینترنت در سراسر جهان گوشی های اندرویدی جذابت بیشتری نسبت دستگاه های اپل دارند. چرا که در اندروید خبری از محدودیت های اپل نیست.

تا کنون تست و مقایسه های زیادی از گوشی Galaxy Note 8 و  iPhone X انجام شده که هر کدام از زاویه دید خود به بررسی و مقایسه این دوگوشی پرداختند.

بدون شک اگر شما الان گوشی گلکسی نوت 8 در دست دارید معتقد هستید که دستگاه شما بر آیفون 10 یا همان iPhone X اپل برتری دارد. ما هم با شما هم عقیده هستیم و محصولات سامسونگ را می پسندیم. به همین خاطر ویدئویی برای شما آماده کردیم که 25 دلیل برای برتری و بهتر بودن آیفون ایکس ذکر می کند.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا