جاذبه های گردشگریسرگرمیگالری

40مکان گردشگری خیره کننده که توریست ها از آن ها بی خبرند!

برج ایفل، پل گلدن گیت و کولوسئوم ممکن است شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری در جهان باشند. اما مکان های گردشگری خیره کنننده و شگفت انگیزی در جهان وجود دارد که اکثر توریست از آنها بی خبرند. در عکس های زیر از این مکان پرده برداری شده است.

Ristorante Grotta Palazzese، ایتالیا

Ristorante Grotta Palazzese، واقع در غارها از Polignano ساحل دریای، یکی از بزرگترین مکان برای خوردن نهار یا شام در تمام ایتالیا، اگر نه در جهان است.

Chichilianne، رون آلپ، فرانسه

نفس مونت Aiguille است نزدیک به 7000 فوت بلند است. چشم انداز قشنگ از Prealps فرانسه.

ببر آشیانه صومعه، Paro دره، بوتان

این معبد در قرن 17 بر روی لبه صخره 3000 فوت بالاتر از دره Paro. این مکان مقدس برای حفاظت از غار است که در آن گورو Padmasambhava، یک رهبر بودایی می باشد.، مدیتیت به مدت سه سال، سه ماه، سه هفته، سه روز و سه ساعت ساخته شده است.

دوبرونیک، کرواسی

دوبرونیک است یک شهرستان قرون وسطی است که هنوز هم تا حد زیادی دست نخورده. تا حدی که بخش هایی از شهرستان به عنوان فرود کینگ در بازی تاج و تخت استفاده می شود. این شهرستان پر از معماری شگفت انگیز و احاطه شده توسط دریای مدیترانه است.

آلباراسین، آراگون، اسپانیا

 

آلباراسین یک روستای قرون وسطی و زیبا در شمال اسپانیا است. نقاشی های سنگ در غارهای صخره پا از پارک آلباراسین فرهنگی (برخی از شواهد مهم ترین هنر ماقبل تاریخ گرزه از اسپانیا) و “Picaportes” (دستگیره درب)

باگان، برمه

باگان شهرستان باستانی عمیق در داخل برمه پنهان است. در اوج پادشاهی شرک، شهرستان بیش از 10،000 معابد بودایی بود. امروز، بیش از 2200 از این ها هنوز ایستاده، و آن را یک مکان شگفت انگیز می دانند.

Aescher، سوئیس

هتل Aescher تا بالای کوه Appenzellerland که شما مجبور به پیاده روی و یا استفاده از یک ماشین کابلی برای رسیدن به آن هستید. امکانات عمدا عمومی اما مواد غذایی دلچسب است و مسیرهای پیاده روی در نزدیکی منجر به ماجراهای هیجان انگیز.

هایکو پله ها، هاوایی

مکانی زیبا در جزیره اهایو –به عنوان پلکان به بهشت شناخته شده ، این دنباله پیاده روی نسبتا ناشناخته را می توان در این جزیره از O’ahu یافت. دنباله شیب دار است و در اوج 2800 فوت بالاتر از دریا

Þingvallavatn دریاچه، ایسلند

پارک ملی بزرگ مرز بین شمال امریکا و اروپا است. غواصان خوش شانس می تواند در بین صفحات تکتونیکی از این دو قاره،

 

شفشاون، شمال غربی مراکش

 

ساختمان های آبی رنگ و آرامش بخش شفشاون- اگر می خواهید از زندگی شهری فرار کنید بدانید که و آبشار D’Akchour و کوه ریف در این نزدیکی هست!

خداوند هاو جزیره، استرالیا

این جزیره زیبا می باشد که عمدتا توسط انسان دست نخورده باقی مانده است. با جمعیت کوچک بومی و تنها 400 گردشگران در سال اجازه بازدید از آن را دارند. حد در محل برای حفاظت از چشم انداز طبیعی شگفت انگیز از هاو جزیره، که خانه را به تالاب کریستال زیبا و صخره های مرجانی است.

قلعه اسقف، سان ایزابل جنگل ملی، چاودار، کلرادو

قلعه اسقف است که بدون شک یکی از احمقانه ترین قلعه ها در جهان،  توسط یک مرد سازنده قلعه جیم بیشاپ ساخته شده است.

Huacachina، بیابان پرو

Huacachina یک روستای کوچک و بسیار زیبا بیش از 100 نفر در دل بیابان ساخته شده است. محوطه سبزی اطراف آن است. برای چند دلار، شما می توانید تجهیزات اسکی روی ماسه اجاره کنید و سعی کنید

کاپادوکیه، ترکیه

کاپادوکیه یک منطقه تاریخی در آناتولی مرکزی، بهترین راه حل برای منحصر به فرد چشم انداز مانند ماه، شهرستانها زیرزمینی آن و شهرهای غار شناخته شده است.  بهترین ها را از آسمان دیده می شود، با ده ها تن از بالن های هوای گرم

هالاشتات، اتریش

Hallstat یک روستای قرون وسطی است که کمتر از 1000 نفر است. بالا در کوه های Hallstat، شما می توانید معادن ماقبل تاریخ که برای اولین بار در کل جهان بود در این منطقه مشاهده کنید.

Leptis مگنا، طرابلس، لیبی

Leptis مگنا در شهرستان عمده امپراتوری روم بود. در حال حاضر، خرابه های آن به عنوان زمین بازی ماجراجو عمل می کنند. اگر می خواهید تجربه مناظر شگفت انگیز از روم باستان

 Alcázar در از Segovia، اسپانیا

Alcázar  غنی سازی سنگ، واقع در بخش قدیمی از شهرستان Segovia است. این یکی از قلعه های متمایز ترین در اسپانیا توسط موجب شکل آن است

هتل مولن د ROC، فرانسه

عمیق در استان دوردون، شما آسیاب های قدیمی را به یک هتل شگفت آور عجیب و جالب در بانک ها از رودخانه مسالمت آمیز تبدیل شده است، با هیچ چیز در اطراف برای مایل پیدا کنید. این هم در منزل خود به مشهور رستوران میچلین ستاره، با مقدار زیادی از صندلی در فضای باز.

اتاق طاووس در Castello در دی Sammezzano، توسکانی

در قلعه abadonded Castello در دی Sammezzano شما می توانید اتاق طاووس را پیدا کنید. جواهر پنهان ویژگی های طرح مور پیچیده و طبقه بندی نفس گیر از الگوها و رنگ. زیبایی از فضای داخلی حفظ سادگی فراتر از مقایسه است.

 

فریب جزیره، قطب جنوب

این حلقه به شکل جزیره است که آن را تنها با قایق قابل دسترسی است. در داخل این جزیره ارائه می دهد پناهگاه از طوفان و کوه های یخ برای یک میزبان از موجودات، از جمله صدها پنگوئن. اگر می خواهید برای فرار از سرما به این جزیر سفر کنید، جزیره ای است در یک آتشفشان فعال و با چشمه های آب گرم

Melissani غار، Kefalonia، یونان

 

مگالایا، هند

روستای قرون وسطی از Craco بخشی از یک منطقه باور نکردنی با اشکال مواج و زمین های کشاورزی گسترده است. شایعه وجود ارواح در این روستا دلیل ترک ناگهانی آن بود.
 Quinta دا Regaleira، Sintra در، پرتغال

 

Quinta دا Regaleira  و واقع در نزدیکی مرکز تاریخی Sintra در، ثبت شده به در لیست میراث جهانی توسط یونسکو است.
Weißgerbergasse، نورنبرگ، آلمان

 

Procida، ایتالیا

 

Procida بهشت ​​جزیره مدیترانه زیبا است.

جزایر Lofoten، نروژ

جزایر Lofoten یک گروه از جزایر موجود در شمال نروژ، در دایره قطب شمال. جزایر خانه را به روستاهای ماهیگیری seductively عجیب و جالب، عمیق ترین صخره های مرجانی در جهان و چشم انداز قشنگ از چراغ شمالی.

کوکوس جزیره، کاستاریکا

جزیره کوکوس جزیره خالی از سکنه واقع 300 مایل کردن ساحل کاستاریکا است. به عنوان یک پارک ملی، جزیره دست نخورده توسط بشر است و به عنوان یکی از بهترین نقاط غواصی در کل جهان به خاطر جانوران دریایی های دیدنی

مقبره راک در میرا، لیکیه، ترکیه

 

Herrenchiemsee جدید کاخ، دریاچه Chiemsee، آلمان

 

FES، مراکش

در چرم سوق، قدیمی ترین دباغی چرم در جهان است. آیا شگفت انگیز باب Boujloud (دروازه آبی) را از دست ندهید به خوبی!

Blagaj، بوسنی و Herzegovin

Blagaj رودخانه بونا

 

 

کسکی کروملو، جمهوری چک

این شهر برای اولین بار در قرن 13th تاسیس شد و کمی پس از آن تغییر کرده است. یکی از چشم اندازهای رنسانس

کلیسای نجات دهنده در خون ریخته، سنت پترزبورگ، روسیه

Ittoqqortoormiit، گرینلند 

کوه هوش مصنوعی-شعر و سخن و، کریمه، اوکراین

واقع در کوه Kastron، قلعه سنتور هم خوب را ببینید. این نما از منظره تماشایی مشرف به دریا خلیج Balaklava است.

Marsaxlokk، مالت

بازار ماهی Marsaxlokk،

 

دره یادبود، یوتا

اگر شما فکر می کنم این دره آشنا به نظر می رسد، آن را به دلیل منطقه معمولا به عنوان یک محل فیلمبرداری در اوج فیلم های غربی مورد استفاده قرار گرفت.

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا