جاذبه های گردشگری

5 مقصد گردشگری شگفت انگیز در هند

تعطیلات موسمی  یکی از بهترین راه ها برای فرار از جمعیت توریستی و گرفتن تخفیف های شگفت انگیز در هند است. در طول فصل موسمی مادر طبیعت جادو می کند و تقریباً هر سانتی متر از زمین را با سرسبزی می پوشاند. در حالی که کشور هند در هر فصل از سال یک مقصد عالی برای گردش است اما ما در HolidayMe چند مقصد موسمی ارائه داده ایم که به شما کمک می کند که جاذبه های گردشگری هند را در فصل موسمی راحت تر پیدا کنید.
 
1-. پاناجی، گوا
 

 
 گوا با سواحل آرام ، غذاهای دریایی و مهمانی های ساحلی که تا پاسی از شب ادامه دارد از زیباترین جاذبه های گردشگری هند در فصل موسمی است که دوره آرام تری از سال است و گردشگر کمتری دارد و هزینه همه چیز از دوچرخه های اجاره ای گرفته تا اتاق های هتل بسیار ارزان است. ساحل تمیزتر است، جمعیت نسبتاً زیادی ندارد.
 
2. كوديكانال، تاميل نادو
 


لذت بردن از قایق سواری در دریاچه معروف Kodai ، خوردن ذرت گرم و بو داده یا لیسیدن بستنی در حالی که باران می بارد یک تجربه سرگرم کننده است که نباید آن را از دست بدهید! Kodaikanal یا همان “شاهزاده خانم از ایستگاه های تپه” به گفته مردم ، یکی از بهترین مقصدهای موسمی هند است. که در میان تپه های Palani از غرب گات واقع شده است و منظره ای دیدنی از آبشارها، دریاچه های با شکوه و سرسبزی ارائه می دهد.
 
3. مونار ، کرالا
 


باغ های سرسبز درختان ، تپه های بلند ، حیات وحش پرجنب و جوش ، دریاچه هایی زیبا و نفس گیر که قطعه ای از بهشت است. شهر عجیب مونار یک ایستگاه تپه ای محبوب در جنوب هند است که در هنگام موسمی کمی شلوغ تر می شود. خواه در یک جلسه چیدن برگ چای ثبت نام کنید ، حیوانات وحشی عالی Anamudi را بررسی کنید ، از اوقات فراغت در کنار دریاچه های زیبا در Devikulam لذت ببرید و یا در آبشارهای Attukal در Munnar کاوش کنید.
 
4. شیلونگ ، مگالایا
 

محصور در دره های دیدنی تپه های خاسی و جیانتی و تزئین شده توسط آبشارهای فراوان ، شیلونگ ، ایستگاه تپه و پایتخت مگالایا ، در فصل بارندگی باران زیادی دریافت می کند. این مکان یکی از بهترین مکانهای هند در هنگام موسمی است و منظره ای پانوراما از مناظر طبیعی سبز را ارائه می دهد. 
 
5. گواهتی ، آسام
 


با زیبایی طبیعی چشمگیر ، غذاهای خوشمزه آسامی ، و مکان های فراوان برای دیدن، گواهاتی پایتخت زرق و برق دار آسام  گزینه جالبی در فصل موسم است. مکانهایی مانند باغ وحش باغ وحش و موزه ایالتی Assam و غیره ، مکان های عالی برای گردشگری هستند.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا