جاذبه های گردشگری

5 جاذبه گردشگری پنهان در سیشل

 سیشل کشوری جزیره ایی در اقیانوس هند و کوچکترین کشور در قاره افریقاست. این کشور از 115 جزیره تشکیل شده است که آب و هوای استوایی دلپذیری دارند و گردشگران زیادی برای بازدید از این جزایر به سیشل سفر می کنند.  اگر هنگام بازدید از این مجمع الجزایر به دنبال انجام کاری منحصر به فرد هستید در این پست ما 5 جاذبه های گردشگری سیشل را که از نظر بصری خیره کننده هستند و ارزش سفر و بازدید را دارند به شما معرفی می کنیم.

1. ساحل آنسه ماژور

Mahé’s Anse Major یک خلیج کوچک و زیبا است که پس از یک ساعت پیاده روی از طریق پارک ملی Morne Seychellois می توانید به آنجا بروید. با قایق تاکسی نیز می توانید به اینجا برسید. این ساحل پر زرق و برق در هر دو طرف دارای سنگهای گرانیت است.

 

2. پارک ملی مورن سیشلو

   پارک ملی مورن سیشلوئیس ، در دهکده Grand Anse ، یک فضای سبز جذاب با بیش از 10 مسیر پیاده روی است که می توانید با گشت و گذارهای روزانه از آن لذت ببرید. پرندگان بومی که در اینجا یافت می شوند شامل جغدهای سیشل ، سیشل کسترل و سیشل بلبول هستند. فراموش نکنید که از مورن سیشلو ، بلندترین قله سیشل ، عکس بگیرید.

 

3. خلیج پلیس 

خلیج پلیس  یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سیشل در امتداد جنوبی ترین قسمت ساحل ماهه واقع شده است ، و بهترین مکان برای مسافرانی است که به دنبال چیزی غیر معمول در سیشل هستند. آبهای خلیج پلیس عمیق و ناهموار است و بنابراین برای شنا ایده آل نیست و این به این معنی است که خلیج برای موج سواری خوب است. موج سواران آماتور می توانند در اینجا مهارت های خود را فرا بگیرند.

 

4. Domain de Val des Prés – دهکده صنایع دستی

  این دهکده صنایع دستی که در St Roch Au Cap واقع شده است ، نقطه ای است که شما می توانید نگاهی اجمالی به فرهنگ محلی کریول داشته باشید. این هتل دارای مزرعه Gran Kaz Plantation House (یک خانه مزارع تاریخی تبدیل شده به یک رستوران) ، La Kaz Roza (یک خانه سنتی سابق ، که امروزه توسط افراد مسن سیشل برای فعالیت های روزمره اجتماعی و اقتصادی استفاده می شود) ، Maison de Coco (خانه ساخته شده محصولات نارگیل) و یک سری مغازه های هنری است که این فروشگاه های هنری مجموعه ای از نقاشی ها ، قایق های نمونه ، ظروف سفالی و لباس را به بازدید کنندگان ارائه می دهند.

 

5. جنگل حرا بندر لانونی

از میان گوهرهای پنهان سیشل ، می توانید جنگل حرا بندر لانوی را ببینید که یکی از جاذبه های گردشگری سیشل به شمار می رود. جنگل حرا Port Port Launay یکی از آخرین و بهترین حرا های باقی مانده در سیشل است. در حال حاضر بیش از 80 نوع درخت حرا شناسایی شده که برای منطقه بسیار ارزشمند هستند.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا