جاذبه های گردشگری

6 جاذبه دیدنی جذاب آلپ در سوئیس

منطقه کوهستانی آلپ در سوئیس با فاصله حدود 50 مایل از زوریخ با بزرگترین شهر سوئیس فاصله دارد. این بدان معنی است که این منطقه پر شده از مناظر طبیعی بکر تنها یک ساعت یا دو ساعت فاصله با شهر دارد. ما برخی از بهترین مکانهای دیدنی را در تابستانهای آلپ سوئیس جمع آوری کرده ایم که دارای مناظر تفریحی عالی ، سرگرمی ، غذا ، آب و هوا و فرهنگ هستند!
 

1 – ماترهورن – نماد سوئیس

ماترهورن - نماد سوئیس

 
یکی از دیدنی ترین کوه های جهان, این منطقه که در بالای شهر دیدنی زرمات قرار دارد ، شامل مناظر بکر و مراتع سرسبز است. صعود بسیار دشوار است. زیرا تنها کوهنوردان متخصص می توانند به این هدف دست یابند. از Engelberg دیدن کنید ، کوه تیتلیس جایی که اولین کابل چرخشی چرخنده جهان از بالاترین نقطه نگاه در سوئیس صعود می کند.
 
 

2 – Jungfraujoch: اروپا

 

Jungfraujoch: اروپا

 
به دنیای برف و یخچال های طبیعی قدم بگذارید و منظره ای لذت بخش از قله های Jungfraujoch ، Eiger با شکوه و Monch را که با هم یک جریان بزرگ یخبندان طولانی تشکیل می دهند ، تماشا کنید. 
 
 

3 – منطقه برنزی اوبرلند ، سوئیس

منطقه برنزی اوبرلند ، سوئیس

 
سوئیس با کوه های پوشیده از برف ، دریاچه های سبز زمرد ، شهرهای عاشقانه و زیبا پوشیده شده است و برنزی اوبرلند نیز از این قاعده مستثنی نیست و این تابستان را به یکی از بهترین مکان های بازدید از آلپ های سوئیس تبدیل کرده است. این منطقه زیبا  پناهگاهی برای دوستداران فضای باز و طبیعت گردی است که از قرن 18 میلادی مورد بازدید گردشگران قرار گرفته است.
 
 

4 – دره Lauterbrunnen ، سوئیس

 
Lauterbrunnen به دلیل دره های عمیق ، آبشارها ، چشمه ها و مناظر بی عیب و نقص مشهور است. که معمولاً به عنوان دره آبشارها از آن یاد می شود ، بین آبشارهای کوهستانی و صخره های غول پیکر 72 آبشار وجود دارد ، در میان دره های منزوی ، چمنزارهای رنگارنگ آلپی و مسافرخانه های کوهستانی زیبا. Lauterbrunnen احتمالاً زیباترین دره جهان است ، بنابراین یک بار وارد این سرزمین جذاب آلپ های سوئیس شوید و زیبایی حیرت انگیز لاوتربرن را کشف کنید.
 
 

5 – ساکسون سوئیس – سفری در میان صخره های باشکوه

 

ساکسون سوئیس - سفری در میان صخره های باشکوه

 
ساکسون سوئیس با دروازه های سنگی باشکوه و برج های بلند خود از شما استقبال می کند. همچنین شما را به صعود به بالاترین قلعه ساکسونی دعوت می کند. یک شهر زیبا با خانه های کوچک رنگارنگ ، در فاصله 100 کیلومتری مرز لهستان واقع شده است و به عنوان یکی از پر افسانه ترین مکان های این کشور شناخته می شود. 
 
 

6 – دریاچه اوسچینن – دریاچه کوهستانی در سوئیس

 

دریاچه اوسچینن - دریاچه کوهستانی در سوئیس

 
دریاچه اوسچینن ، یکی از زیباترین دریاچه های کوهستانی در سوئیس ، به دلیل مناظر چشمگیر کوهستانی مشهور است. و در نزدیکی قله های یخبندان 3 هزار متری قله اوشچننهاورن ، بلومملیپ ، دولدنهورن و فردننورن واقع شده است.
 
 

آریو اشراقی راد

متخصص سئو و طراح سایت، از بچه های خون گرم جنوب، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه شهید چمران، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه گوگل!! دوست دارم تجربیاتمو با شما درمیان بذارم. اما متاسفانه مشغله کاری زیاد اجازه نمیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا