جاذبه های گردشگری

6 کاری که باید در ماربلا انجام دهید

ماربلا شهری در جنوب اسپانیا با فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و جاذبه های گردشگری فراوان است که سفر به اسپانیا بدون دیدن این شهر زیبا ناقص خواهد بود. این شهر که متعلق به ایالت مالاگاست بهترین مکان برای گذراندن تعطیلات است که جمعیت زیادی را نیز در خود جای داده است. ماربلا معماری و سبک قدیم خود را حفظ کرده است و معماری قدیمی و خیابان های سنگفرش شده باریک و پر پیچ و خم و خانه هایی با رنگ های جذاب از جاذبه های گردشگری ماربلا بحساب می آیند. کارهای زیادی در ماربلا وجود دارد که شما را مشغول خواهد کرد، خواه تصمیم بگیرید که به عنوان یک زوج ، یک گروه ، انفرادی یا با خانواده خود از آن دیدن کنید. برای آشنایی بیشتر با این شهر در ادامه با ما همراه باشید.

 

1. در Avenida del Mar هنر را تحسین کنید

در قلب تپنده ماربلا ، در یک خیابان جذاب به نام Avenida del Mar  موزه ای در هوای آزاد واقع شده است که برای عاشقان هنر سورئالیست بسیار جذاب خواهد بود. Avenida del Mar در تمام طول سال میزبان مجموعه ایی از 10 مجسمه اصلی سالوادور دالی است که یکی از جاذبه های گردشگری ماربلا نیز به حساب می آید.

 

2. در ساحل ماربلا حمام آفتاب بگیرید

ماربلا بیش از 300 روز آفتابی در سال دارد و همین بازدید از این شهر را بدون بازدید از ساحل بکر آن ناقص میکند. اکثریت گردشگران در ساحل اصلی در امتداد تفرجگاه تردد می کنند چرا که سواحل یکی از بهترین جاذبه های گردشگری ماربلا هستند.

 

3. در Plaza de los Naranjos غذاهای خوشمزه میل کنید

یک میدان دلپذیر واقع در منطقه قدیمی شهر ماربلا ، Plaza de los Naranjos که به “میدان نارنجی” نیز مشهور است و این نامگذاری به دلیل انبوه درختان شکوفه پرتقال که آن را احاطه کرده اند نیز می باشد. چندین کافه زیبا و رستوران در فضای باز ، مرکز اطلاعاتی گردشگری ، مجسمه ای بزرگ از شاه خوان کارلوس اول ، تالار زیبای شهر ، خانه قابل توجه شهردار و نمازخانه سانتیاگو را در Plaza de los Naranjos خواهید یافت.

 

4. به پایین Paseo Marítimo بروید و قدم بزنید

Paseo Marítimo (تفرجگاه کنار ساحل) مکانی دوست داشتنی برای دیدن غروب آفتاب مسحورکننده است. این تفرجگاه که از ماربلا تا پورتو بانوس و فراتر از آن کشیده شده است ، مملو از مغازه های توریستی ، کافه های جالب تاپاس  است.

 

5. پیک نیک در پارک لا آلامدا یک مکان محبوب برای ملاقات مردم محلی

  پارک La Alameda پر از گیاهان گرمسیری جالب توجه و فواره های خیره کننده است. همچنین ، از پارک La Alameda است که می توانید تور کالسکه اسب ماربلا را رزرو کنید.

 

6. بهشتی برای خرید کردن در ماربلا

 ماربلا برای هر نوع خرید بهشتی است. اگر فردی هستید که خرید بوتیک را ترجیح می دهید ، منطقه Old Town در ماربلا پر از بوتیک هایی است که از کیف های دستی گرفته تا جواهرات و لباس ها را می فروشند. از طرف دیگر ، اگر خرید خیابانی را ترجیح می دهید ، مسیرهای فرعی ماربلا پر از مغازه های کوچک کنار جاده است که با تنوع گسترده شما را مجذوب خود خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا