جاذبه های گردشگری

7 طلوع آفتاب شگفت انگیز در نقاط مختلف جهان

“هر طلوع خورشید یک روز جدید را با امیدهای جدید برای آغاز جدید به ارمغان می آورد”
از آنجا که جهان در وحشت Coronavirus گرفتار شده است ، همه ما باید مثبت بمانیم و  مثبت بی اندیشیم, و امیدوار باشیم که اوقات خوش دوباره فرا می رسند! در اینجا 7 طلوع خورشید خیره کننده و شگفت انگیز از سراسر جهان را به تصویر کشیده ایم.. هرکدام از آنها نوید بهتری برای فردا دارند! 

1 – باگان ، میانمار

Bagan, Myanmar

آیا می توانید چشمان خود را از این طلوع خورشید باشکوه بردارید؟ برگزاری بیش از 2500 معبد بودایی ، استیپاها و صومعه ها ، Bagan ، پایتخت باستانی میانمار و اکنون ثبت در سایت محبوب یونسکو ، در این لیست بسیار قابل توجیه است!

2 – پل گلدن گیت ، کالیفرنیا

Golden Gate Bridge, California

پل طلایی تماشایی سان فرانسیسکو و طولانی ترین پل معلق جهان است. در 227 متر ، این پل نمادین در برابر پس زمینه خیره کننده اقیانوس آرام قرار گرفته است. اگر به ما اعتقاد ندارید به عکس طلوع آفتاب فوق نگاه کنید!

3 – ماچو پیچو ، پرو

Machu Picchu, Peru

2430 متر بالاتر از سطح دریا، در وسط یک جنگل بارانی گرمسیری ، یکی از زیباترین مکانهای میراث جهانی یونسکو و شگفت انگیزترین خلقت پیش از تاریخ امپراتوری اینکا واقع شده است. شما واقعاً باید سحرگاه ماچو پیچچو را ببینید تا جادویی را که بر روی میلیون ها نفر از مورخان و گردشگران دارد را احساس کنید.

4 – کولوسئوم ، رم

Colosseum, Rome

آیا می توانید ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار شوید تا این منظره حیرت انگیز از Colosseum پوشیده از زمان رم را ببینید و جادو نشوید؟ اینجا به شایستگی در این لیست قرار گرفته است.

5 – معبد Borobudur ، اندونزی

Borobudur Temple, Indonesia

بزرگترین بنای بودایی جهان ، معبد 1200 ساله Borobudur ، اعجاز معماری است که از زمان گذشته و همچنین قساوت های طبیعی و انسانی جان سالم به در برده است. با دین این منظره شگفت انگیز می توانید تعطیلات را برای اندونزی رزرو نکنید!؟

 6 – برج خلیفه ، دبی

Burj Khalifa, Dubai

تماشای این طلوع آفتاب دیدنی و سحرآمیز از بلندترین آسمان خراش جهان کاری است که همه ما باید حداقل یک بار در طول زندگی خود انجام دهیم.

7 – کاپادوکیا ، ترکیه

Cappadocia, Turkey

 
با چشم انداز منحصر به فرد خود که دارای آبشارهای پر رمز و راز و غارهای مرموز ، و آسمان رنگ شده با بادکنک های رنگارنگ با هوای گرم است ، هیچ چیزی با احساسی که با دیدن طلوع آفتاب پر شور در کاپادوکیای ترکیه به شما دست می دهد, قابل مقایسه نیست.
 

صفری

متخصص تولید محتوا، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز ، علاقمند به دنیای تکنولوژی و فناوری، گردشگری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا