جاذبه های گردشگری

7 شهر آبگرم اروپایی برای استراحت

به لوکس ترین و خیره کننده ترین شهرهای اسپا(محلی که با استفاده از خواص درمانی آب چشمه های معدنی به بهبود و درمان جسم و روح کمک می کند) در اروپا خوش آمدید. این شهرهای آبگرم صد ساله در اروپا با معماری چشمگیر ، تنظیمات بتونی و ویژگی های درمانی آب  بازدید کنندگان را از سراسر دنیا مجذوب خود می کنند. شهرهای آبگرم فانتزی نه تنها چشم نواز و دارای جاذبه های گردشگری فراوان هستند ، بلکه بسیاری از مکان های سلامتی را که در آن مسافران برای استراحت ، بهبود و لذت بردن از زیبایی های طبیعی به آنجا می آیند ارائه می دهند. تابستان یا زمستان ، این مقاصد ارزش بازدید در هر زمان از سال را دارند. بنابراین در هر یک از این 7 شهر دلفریب آبگرم یک استراحت اسپا اختصاص دهید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

1. کارلووی واری ، جمهوری چک

قلعه لوکت در منطقه کارلووی واری ، جمهوری چک

 

  منطقه کارلووی واری ، جمهوری چک بزرگترین شهر آبگرم کشور ، کارلووی واری همچنین یکی از مشهورترین شهرهای اسپا در اروپا است. این شهر عجیب در جمهوری چک که توسط چارلز چهارم در قرن 14 کشف شد ، دارای بیش از 79 چشمه آب سرد و گرم است.

 

2. بادن-بادن ، آلمان

بادن بادن یکی از شهرهای آبگرم اروپا با چشم اندازهای خیره کننده

  بادن-بادن یکی از شهرهای آبگرم اروپا است که قدمت آن به سال 80 میلادی باز می گردد و از آن زمان بازدیدکنندگان به آنجا رفت و آمد می کنند. بادن-بادن یکی از بهترین استراحتگاه های آبگرم در اروپا است که چند هتل لوکس دارد.

 

 

3. زحل ، ایتالیا

آبگرم طبیعی با آبشارها در Saturnia ، توسکانی – ایتالیا

افرادی که از آبگرم طبیعی در زحل لذت می برند می دانند که آبگرم طبیعی در توسکانی ، مقصد گردشگران زیادی است. این آب ها سرشار از ذخایر معدنی ، به ویژه گوگرد است. این مکان در ایتالیا که در طول سال باز است ، همیشه مورد توجه گردشگران است.

 

 

4. پوپرد ، اسلواکی

دریاچه زیبای پوپرد در اسلواکی

 دریاچه زیبای پوپرد در اسلواکی  به عنوان دروازه ورود به پارک ملی تاترا شناخته می شود و شهری نفسگیر در اسلواکی است. این شهر کوچک که به دلیل پیاده روی ها و ورزش های زمستانی مشهور است ، یک پارک آبی عظیم به نام Aqua City را نیز در خود جای داده است. این شهر به صورت پراکنده دارای 19 استخر داخلی و خارجی ، مرکز آبگرم و تندرستی ، یک غار یخی ، سونا ، سرسره های آبی و موارد دیگر است که می تواند شما را تا آنجا که می خواهید سرگرم کند.

 

5. هویز ، مجارستان

دریاچه هویز ، دومین دریاچه طبیعی حرارتی طبیعی در مجارستان

دریاچه خیره کننده هویز ، دومین دریاچه حرارتی طبیعی در مجارستان و بزرگترین دریاچه حرارتی طبیعی فعال بیولوژیکی جهان است. هویز ، یک شهر جکوزی معروف در مجارستان است و فقط دو ساعت رانندگی از بوداپست فاصله دارد. آب دریاچه دارای خواص دارویی است که برای مفاصل و عضلات شما معجزه می کند.

 

6. بات ، انگلستان

شهر معروف آبگرم بات پل Pulteney یکی از شهرهای آبگرم اروپا است که در گذشته ، رومی ها و سلت ها از غوطه وری گرم خود در بات انگلیس لذت می بردند. استراحتگاه ها و چشمه های آبگرم تازه افتتاح شده اگرچه برای عموم باز نیست  اما به دلیل اهمیت تاریخی و باستان شناسی  از میراث باستانی محسوب می شوند.

 

7. ایکس لس باین ، فرانسه

بندر بزرگ شهر Aix les Bains یکی از شهرهای آبگرم اروپا

  بندر بزرگ در شهر Aix les Bains یکی از شهرهای آبگرم اروپا است که دارای چشم اندازهای بی نظیر از کوه های آلپ ، فضای بکر و البته حمام های آبگرم ارائه می دهد و جای تعجب نیست که این شهر در فرانسه مورد علاقه ملکه ویکتوریا بود. این شهر که در ساحل Lac du Bourget بزرگترین دریاچه آب شیرین فرانسه واقع شده است ، دارای چندین مرکز آبگرم است که درمان های حرارتی را ارائه می دهد.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا