جاذبه های گردشگری

7 استخر طبیعی و پنهان که شما را شگفت زده می کند!

استخرهای طبیعی که به عنوان استخرهای شنای ارگانیک شناخته می شوند دارای عناصر طبیعی برای تمیز نگهداشتن آب هستند و در آنها تصفیه آب با گیاهان طبیعی صورت می گیرد. استخرهای طبیعی یکی از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد هستند که برای هر گردشگری جذاب خواهد بود بخصوص اینکه این استخرها در دل طبیعت قرار دارند و شنا کردن در آنها آن هم در یک محیط دنج و سرشار از آرامش بسیار لذت بخش خواهد بود. لذت شنا در این استخرهای طبیعی به هیچ وجه قابل مقایسه با استخر مصنوعی نخواهد بود. اگر مایل هستید که بدانید این استخرها طبیعی در کجای دنیا قرار دارند و چه شکلی هستند در ادامه با ای اس دانلود همراه باشید.

ایک کیل سنوته ، مکزیک

استخر طبیعی ایک کیل سینوته  در مکزیک nv یک چاله  85 فوتی در زیر زمین پنهان شده است و بدون هیچ تردیدی یکی از زیباترین استخرهای طبیعی جهان با یک راه پله جذاب که با سنگ آهک تراشیده شده و به استخر منتهی می شود دسترسی به آن بسیار آسان است.

 سوآ ترانچ ، ساموآ

 To Sua در ساموآ واقع در نزدیکی روستای Lotofaga در ساموآ، یک حفره بزرگ است که به عنوان یکی از بهترین استخرهای طبیعی جهان شناخته می شود. شما باید از طریق یک نردبان نازک تقریبا 100 فوت پایین بروید تا بتوانید در این استخر ایده آل و زیبا شنا کنید.

Grotta della Poesia ، ایتالیا

این استخر در امتداد دریای نیلگون آدریاتیک واقع شده است و یک استخر طبیعی خیره کننده است که در میان  سنگلاخهای ساحل پنهان شده است. این استخر شگفت انگیز شامل دو فرو رفتگی کارستی فیروزه ای است که گفته می شود از سالها قبل به دلیل فروریختن غارها تشکیل شده است.

پلایا دل آمور ، مکزیک

جزایر ماریتا مجمع الجزایری که گمان می رود قرن ها پیش تشکیل شده است یکی از جادویی ترین استخرهای طبیعی برای شنا در مکزیک است. این ساحل فقط از طریق یک تونل آب طولانی با کایاک سواری یا شنا قابل دسترسی است.

گلپی یوری ، اسپانیا

 این استخر طبیعی در واقع یک سوراخ  جزر و مدی است که توسط مجموعه ای از تونل های زیرزمینی آب تأمین می شود.

جیولا ، یونان

 

تاسوس در یونان یک جزیره زیبا و نفسگیر است اما آنچه زیبایی این جزیره را صدچندان کرده است یک تالاب طبیعی به نام جیولا است. Giola که به عنوان یکی از زیباترین استخرهای طبیعی در جهان شناخته می شود یک استخر طبیعی است که در داخل صخره ها تراشیده شده و مشرف به دریای آبی و عمیق اژه است.

استخرهای پری ، اسکاتلند

 

استخرهای زیبای پری در اسکاتلند، بازدیدکنندگان از سراسر کره زمین را مجذوب خود می کند. این استخرهای سرد و شفاف که در پس زمینه قله های دراماتیک اسکاتلند واقع شده اند، مناظر زیبایی را ایجاد کرده اند که گردشگران را شیفته خود می کند.

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا