جاذبه های گردشگری

7 دلیل برای سفر به آلمان در تابستان

آلمان یکی از کشورهای اروپایی که به قطب صنعتی اروپا نیز معروف است با حومه زیبای خود ، موزه های  جهانی و غذاهای خوشمزه از مسافران بین المللی پذیرایی می کند. بازدید از این سرزمین در تابستان ها ایده آل است. پس از روزهای طولانی و آفتابی و شبهای گرم لذت ببرید. جشنواره های تابستانی بسیاری در این کشور برگزار می شود که برای علاقه مندان سرگرم کننده هستند. برای آشنایی با جاذبه های گردشگری آلمان در تابستان  در ادامه با ای اس دانلود همراه باشید.

1. هوا برای پیاده روی بسیار مناسب است

پارک ملی Berchtesgadener Land ، بایرن

وقتی برای اولین بار به آلمان سفر کردم ، در فرایبورگ ایم بریسگاو ، شهری در باواریا که به جویهای زیبا و آب و هوای مطبوع مشهور است اقامت کردم. من به سادگی با تجربه کوهنوردی در کوهها و جنگلها متعجب و مسحور شدم. تپه های ملایم  ، نخلستان های جنگلی ، مراتع پر از گوسفند از جاذبه های گردشگری آلمان در تابستان است و این زمان خوبی برای گشت و گذار در چنین مقصدی است.

 

2. جشنواره های تابستانی

جشنواره راین در شعله های آتش

بسیاری از جشنواره های فضای باز در فصل تابستان انجام می شود. در ماه جولای و آگوست ، تقریباً هر شهر آلمان جشنواره ای را برگزار می کند که شامل سواری ، کنسرت موسیقی زنده در فضای باز ، آتش بازی ، گزینه های غذا و نوشیدنی است. برای آگاهی از سنت ها و آداب و رسوم محلی و آشنایی با جاذبه های گردشگری آلمان می توانید در این جشنواره ها شرکت کنید.

 

3. از یک نوشیدنی سرد در پاسیوی فضای باز لذت ببرید

  پس از گشت و گذار در خیابان های سنگفرش شهر قرون وسطایی آلمان یا پیاده روی در حومه شهر هیچ چیز طعم و مزه ای بهتر از یک آبجو سرد در یک در فضای باز ندارد. آبجوی آلمان از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و طعم مطبوع دارد. نوشیدنی تابستانی معروف کشور به نام ‘Radler’ را امتحان کنید ، ترکیبی عالی از آبجو و یک نوشابه میوه ای بر پایه پرتقال ، لیمو یا گریپ فروت.

4. وقت یک سفر دریایی در رودخانه است

 

 این یک روش خارق العاده برای سفر و یکی از جاذبه های گردشگری آلمان است. شما می توانید مناظر زیبای اطراف خود را تحسین کنید. سفرهای دریایی بی نظیر متعددی وجود دارد که شما را به راین ، دانوب ، موصل یا الب می کشاند. هر رودخانه صفت متفاوتی از ملت را نشان می دهد. به عنوان مثال ، اگر به راین سفر کنید می توانید قلعه های دیدنی و روستاهای عجیب و غریب را مشاهده کنید. بیشتر شهرهای آلمان که رودخانه ای از آنها عبور می کند تورهای قایقرانی را ارائه می دهند که دیدنی های متنوعی را در مورد مکان های دیدنی محلی به شما ارائه می دهند.

5. برلین در تابستان ها

 برلین  ، یکی از جالبترین شهرهای اروپاست که بهترین جاذبه های گردشگری آلمان را در خود جا داده است. من از این شهر بازدید کردم و ساعت ها در آن قدم زدم ، هنرهای خیابانی را بررسی کردم ، ساختمان های تاریخی را تحسین کردم و از کافه های جالب دیدن کردم. من واقعاً معتقدم که برلین در تابستان در بهترین حالت خود قرار دارد. مردم محلی پایان زمستان ها را جشن می گیرند و در پارک ها با بازی موسیقی و آفتاب گرفتن سرگرم می شوند. این فرصتی مناسب برای معاشرت و یافتن دوستان جدید است.

6. در “شب طولانی موزه ها” شرکت کنید

جزیره موزه

 اگر دوست دارید وارد موزه های هنری شوید ، از “شب طولانی موزه ها” هیجان زده خواهید شد. در ماه آگوست ، هفتاد و هفت موزه شرکت کننده پایتخت از نیمه شب منحصراً برای علاقه مندان به هنر باز می مانند. در مسیرهای مختلف اتوبوس شاتل برای دسترسی به نقاط داغ در دسترس است. شب طولانی موزه ها نمایش ها ، کارگاه ها و نمایشگاه های ویژه ای برگزار می کند و با نوشیدنی ها و میان وعده ها از شما پذیرایی می شود.

7. تماشای فیلم در فضای باز

کلیسای هرتس ژسو در فرایبورگ ایم بریسگائو

  تماشای فیلم در سینمای فضای باز ، روشی خارق العاده برای گذراندن یک شب گرم تابستانی در آلمان است. برلین به دلیل راه اندازی بسیاری از سینماهای خارجی عالی در فصل تابستان مشهور است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا