جاذبه های گردشگری

8 جاذبه گردشگری اندونزی که باید از آنها دیدن کنید

اندونزی به عنوان یک مقصد برای تعطیلات  در چند سال گذشته محبوبیت گسترده ای پیدا کرده است. سواحل بسیار عجیب و غریب ، زندگی شبانه بسیار هیجان انگیز است که نمی خواهید به پایان برسد و زیبایی طبیعی بسیار عالی تحسین تمام گردشگران اندونزی را برمی انگیزد. هنگام بازدید از اندونزی سردرگم هستید که کدام شهرها ، جزایر و جاذبه های گردشگری را برای دیدن در اولویت قرار دهید. در این پست ما بهترین و جذاب ترین شهرها و مکان های دیدنی اندونزی را به شما معرفی کرده اییم. برای آشنایی بیشتر با آنها در ادامه با ما همراه باشید.

1. بالی

بالی یکی از محبوب ترین جزایر است و مطمئناً در میان مقاصد برتر ماه عسل در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و در آن شما می توانید تراس های سرسبز برنج ، کوهپیمایی در اطراف تپه های آتشفشانی ، سواحل هیجان انگیز و صخره های مرجانی و آبشارهای باشکوه را تجربه کنید. همچنین هتل های شگفت انگیز ، اسپاهای ماساژ حرفه ای ، مراکز درمانی جامع خواهید یافت. سه شهر اصلی برای پوشش در بالی وجود دارد – اوبود ، کوتا و سمینیاک.

اوبود

 اگر به دنبال مکانی برای استراحت در اندونزی هستید ، Ubud جایی است که باید بروید. اوبود در طول سال کاملاً مملو از گردشگران است ، اما اگر به عمق اوبود بروید ، مکان های آرام و خلوتی را پیدا خواهید کرد. از بین همه مقاصد اندونزی میتوان به جالبترین جاذبه های فرهنگی و تاریخی مانند معبد آبی Tirta Empul ، معبد Pura Taman Saraswati ، Pura Gunung Kawi ، غار فیل و کاخ سلطنتی Puri Saren اشاره کرد. جنگل میمون جاذبه ای شناخته شده است که نباید آن را از دست بدهید.

 

کوتا

اگر با خانواده در سفر هستید ، Waterbom Bali گزینه بسیار خوبی برای گذراندن چند ساعت تفریح در کنار آنها است. پارک آبی سیرک یک گزینه ارزان تر (اما به همان اندازه شگفت انگیز) است. گالری هنری بالی موزه رویا (DMZ) یک موزه چشم نواز است که آثار هنری رنگ آمیزی شده  را در خود جای داده است. مراکز دیدنی و جذاب برای خرده فروشی وجود دارد و هنگامی که از همه اینها خسته شدید ، ساحل Dreamland برای نجات شما وجود دارد.

نمایی شگفت انگیز از معبد اولواتو در کوتای اندونزی

 

سمینیاک

 سمینیاک علاوه بر هتل های 5 ستاره کلاس جهانی ، بوتیک های مد و کافه ها و رستوران های بی نظیر دارای نقاط جالب تفریحی مانند Totem Room Escape Challenge است. سواحل مانند ساحل سمینیاک ، ساحل دبل شش و اچ بیچ به خاطر ورزشهای آبی مانند غواصی و موج سواری مشهور هستند. 

 

2. جاکارتا

اگر هدف شما از سفر به جاکارتا رسیدن به آرامش است باید بگویم که جاکارتا مقصد ایده آلی نیست. اما اگر می خواهید سبک زندگی کلانشهرهای بزرگ را تجربه کنید ، می تواند یک مقصد ایده آل باشد. چند مکان که باید در جاکارتا از آنها دیدن کنید ایستانا مرکدا (کاخ ریاست جمهوری) و ایستانا نگارا (کاخ ایالتی) ، مسجد استقلال و کلیسای جامع گرجا. 

 

3. جزیره بینتان

  این معبد که فقط از طریق قایق های متصل از تانجونگ پینانگ قابل دسترسی است ، هاله ای عجیب و جالب در اطراف آن دارد. دیوارهای معبد دارای نقاشی هایی از روش های شکنجه جهنم چینی است! مکان دیگر برای دیدن دهکده Senggarang است که اولین محل استقرار مهاجران چینی است. این مکان دارای یک تاریخچه فرهنگی غنی است و این دقیقاً همان چیزی است که باعث جذابیت آن شده است. Bintan همچنین به دلیل استراحتگاه های سرسبز و مجلل کلوپ گلف ، غذاهای دریایی دلپذیر و غذاهای محلی شناخته شده است.

 

4. راجا آمپات

 هنگام حضور در راجا آمپات ، فقط چشم های خود را ببندید ، نفس خود را بگیرید و غوطه ور شوید. جزیره پیانمو یکی از بهترین مکانهای راجا آمپات است که دارای یک طبقه دید در بالای تپه ای است و منظره ای نفس گیر دارد. شما همچنین باید از جزیره Pasir Timbul دیدن کنید چرا که این جزیره دروازه ای به سمت بهشت است که فقط برای چند ساعت در روز که جزر و مد کم است ، قابل دسترسی است.

 

 

5. پونکاک Puncak

مزارع چای Gunung Mas ، Puncak ، اندونزی

این فرش سبز مزارع چای Gunung Mas  جایی است که می توانید شاهد فرآیند چای درست کردن باشید. از باغ گیاه شناسی Cibodas و پارک ملی دیدن کنید. از آنجا که در یک ارتفاع زیاد واقع شده است ، شما در اینجا انواع مختلف گیاهان نیمه گرمسیری را مشاهده خواهید کرد. وقتی در پونکاک هستید ، پیاده روی کنید! Gunung Batu Jonggol در Puncak بهترین مسیر پیاده روی است که می توانید انجام دهید. و می تواند 1.5-2 ساعت پیاده روی داشته باشد که برای مبتدیان بسیار مناسب است. 

 
 

6. یوگیاکارتا

در ساحل Drini Yogyakarta ، اندونزی استراحت کنید ، لذت ببرید
 
 
تنها گردشگران خارجی را به خود جذب نمی کند بلکه برای گردشگران اندونزیایی نیز مقصد مورد علاقه ای  است. این ساحل از دیدنی ترین سواحل اندونزی مانند ساحل Drini و ساحل Ngrenehan برخوردار است. می توانید از موزه Ullen Sentalu بازدید کنید. و اگر وقت فراغت دارید ، در کلاس های صنایع دستی (مانند ساخت جواهرات) در Taman Sari Keraton شرکت کنید. همچنین باید از قلعه آب تامان ساری ، معروف به تامان ساری دیدن کنید که در واقع باغ سلطنتی سلطنت سابق یوگیاکارتا است. از دیگر جاذبه های گردشگری اندونزی می توان به معبد پرامبانان و ساحل پارانگتریت اشاره کرد. 

 

7. سولاوسی

جزیره Togean ، سولاوسی ، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اندونزی

 

به 3 قسمت  سولاوسی شمالی ، جنوبی و مرکزی تقسیم شده است ، توسط جزایر دیدنی احاطه شده است. جزایر Wakatobi ، پارک ملی Lindu ، Tentena و جزیره Togean تنها تعداد اندکی از مکانهای باشکوه Sulawesi هستند. اگر قبلاً یک برنامه سفر برای کاوش در این مکان آماده کرده اید ، پیشنهاد می کنیم جزیره عجیب Bunaken و Lembeh Island را به لیست مکان های خود برای بازدید در اندونزی اضافه کنید.

 

8. لومبوک

یکی از سه جزیره جیلی  – جیلی تراوانگان ، لومبوک ، اندونزی

جزیره لومبوک بدون شک یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اندونزی است. این جزیره که از آبشارهای طبیعی و جنگل ها و مناظر مسالمت آمیز برخوردار است ، به نظر می رسد پوشیده از یک لایه مخمل سبز است. جزایر جیلی که از سه جزیره به نام های Gili Meno ، Gili Air و Gili Trawangan تشکیل شده که همه در کنار ساحل لومبوک (بین بالی و لومبوک) واقع شده اند.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا