جاذبه های گردشگری

8 تور جالب و سرگرم کننده برای لذت بردن از بارسلونا

بارسلونا شهر شور و نشاط  و به عنوان زادگاه هنرمندان و معماران مشهوری مانند سالوادور دالی، آنتونیو گائودی و جوآن میرو شناخته می شود. هنر ، فرهنگ و تاریخ همراه با عناصر مدرن مانند فوتبال (FC Barcelona) ، غذا و شراب دلپذیر با زندگی شبانه در بارسلونا کاملاً ترکیب می شود. پایتخت کاتالونیا دارای معماری فوق العاده، موزه های غنی، گالری های هنری و اپراها، سواحل زیبا، پارک های تفریحی، محله های تاریخی و مناطق خرید و شب زنده داری مرسوم است. این شهر فعالیتها و تورهای زیادی را ارائه می دهد که بسیار جالب، هیجان انگیز و سرگرم کننده است. با ما همراه باشد تا جاذبه گردشگری بارسلونا را که شامل 8 تور جالب و سرگرم کننده و لذت بخش است به شما معرفی کنیم.

1-تور گاردی بارسلونا

آنتونیو گائودی معمار مشهور جهان، از نظر معماری تأثیر زیادی بر بارسلونا گذاشته است. گشتی در مناظر مشهور گائودی بزنید و با بازدید از پارک گوئل نگاهی به معماری مدرنیست بارسلونا بیندازید. این پروژه بعنوان یک پروژه مسکونی به بهره برداری رسید و در نهایت به عنوان یکی از زیباترین پارکهای جهان درآمد.

2-تور FC Barcelona

ورزشگاه بارسلون یکی از جاذبه های گردشگری بارسلونا است که با گشت و گذار در این استادیوم معروف به نیوکمپ بارسلون اطلاعات زیادی در مورد تاریخچه و تلاش های زیادی که آن را در میان باشگاه های فوتبال موفق در جهان قرار داده است به دست می آورید. رختکن تیم، نمازخانه، صندلی ریاست جمهوری، اتاق مطبوعات را ببینید و از موزه باشگاه و فروشگاه سوغات دیدن کنید.

3-تور چشیدن غذا و شراب بارسلونا

 
یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری بارسلونا تور چشیدن شراب و غذاست که مرکز غذاهای کاتالان است و به دلیل بازارهای غذاهای خوشمزه و خیابان هایش معروف است که انواع زیادی تاپاس، پنیر، شکلات، ژلاتو ، دسر و شراب های محلی خوب را ارائه می دهد. بازار La Boqueria، محله Barrio Gothic، منطقه هنری La Ribera و بلوار مرکزی Las Ramblas را ببینید و طعم غذاهای دلپذیر و شراب را فراموش نکنید.
 
 

4-نمایش فلامنکو در بارسلونا

 

 
فلامنکو قلب و روح فرهنگ اسپانیا است و مطمئناً یکی از بهترین تفریحات شبانه بارسلونا است. در یک اجرای کلاسیک فلامنکو در Tablao de Carmen شرکت کنید یا برای یک نمایش پرشور Flamenco به Los Tarantos معروف بروید. همچنین می توانید برای دیدن نمایش “Gran Gala Flamenco” با سبک ها ، عناصر و انواع مختلف فلامنکو به بارسلون Teatre Poliorama یا Palau de la Musica Catalana بروید.
 
 

5-تور شب پیاده روی بارسلونا

 

 
در این تور پیاده روی دو ساعته با گذشته تاریک و شوم بارسلونا آشنا شوید. به داستانهای ترسناک جادوگری، جن گیری ، تعقیب و گریز و فعالیتهای ماورا الطبیعه بارسلونا گوش دهید از بناهای برجسته مانند Arc de Triomf و کلیسای سانتا ماریا دیدن کنید و با همراهی یک راهنما و گوش دادن به داستان هایی در مورد گذشته وحشتناک این ساختمان ها ، مسیرهای باریک و محله ها اطلاعات کسب کنید.
 
 

6-تور عکاسی بارسلونا

 

 
در این تور 3 ساعته بارسلونا را با یک دوربین حرفه ای کاوش کنید و از دریچه دوربین خود، دید جدیدی از شهر را بدست آورید. این یک تور عالی برای عکاسان تازه کار، آماتورها و حرفه ای هایی است که به دنبال عکس گرفتن از مکان های دیدنی و مناظر پانوراما بارسلونا هستند. هنگام عبور از La Rambla ، Placa de Catalunya ، Gothic Quarter و El Bron نکاتی در رابطه با تکنیک های نور ، تنظیمات دوربین ، ایده های ترکیب بندی و کادربندی دریافت کنید. اگر دوربین DSLR یا دوربین کامپکت ندارید نگران نباشید. تلفن های هوشمند نیز با دوربین های پیشرفته ایی که دارند پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.
 
 

7-تور برجسته 360 درجه بارسلونا

 

 
در این تور که شامل دوچرخه سواری برقی ، تله کابین و سفر با کاتاماران  نکات برجسته بارسلونا را تجربه کنید. هنگام رانندگی با دوچرخه برقی  شهر را کاوش کنید. قبل از سوار شدن با تله کابین به تپه مونتجوئیک ، از مکانهای دیدنی کلیدی شهر مانند Sagrada Familia ، Casa Mila ، Casa Batllo ، ورزشگاه المپیک 1992 دیدن کنید تا از تماشای منظره پانورامای 360 درجه از شهر لذت ببرید. بعد ، سوار یک کاتاماران شوید و از میان آب های دریای بالئاریک عبور کنید و در این 40 دقیقه سواری از زیبایی های شهر لذت ببرید.
 

8-تور ساگرادا فامیلیا

 

 
این یک پروژه پر شور و هیجان انگیز که از سال 1882 در دست ساخت است. این پروژه ماموت آخرین شاهکار معمار مشهور آنتونیو گائودی است و بسیار پیچیده است ، به طوری که برنامه آن برای اتمام ساخت بین 2026 است -2028 تخمین زده شده است. این میراث جهانی یونسکو، به بزرگترین نماد فرهنگی بارسلونا تبدیل شده است. درباره ساگرادا فامیلیا چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد و فضای داخلی آن بسیار مسحور کننده است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا