جاذبه های گردشگری

8 مکان جالب در سیر اکیوز شهری در ایالت نیویورک

سیر اکیوس شهری در شهرستان اونانداگا ایالت نیویورک است که یکی از شهرهای فوق العاده نیویورک محسوب می شود و به طور شگفت انگیزی حفظ شده است. مرکز شهر گنجینه ایی از اماکن بازسازی شده و تاریخی است. کارهای زیادی مانند خرید کردن ، غذا خوردن ، گشت و گذار در موزه و لذت بردن از طبیعت را می توان در این شهر انجام داد. بسیاری از جاذبه های گردشگری در مرکز شهر هستند و با  سی دقیقه رانندگی از سیراکیوز می توانید به روستای زیبای Skaneateles بروید که برخی از افراد ثروتمند و مشهور به عنوان گردش گاه تابستانی به آنجا می روند. د ادامه برای آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری سیر اکیوز با ما همراه باشید.

1- مرکز شهر سیر اکیوز

 

مرکز شهر سیراکیوز منطقه ای دلپذیر از ساختمانهای زیبا و قدیمی است که بسیاری از آنها بازسازی شده و میادین عمومی مطبوعی هستند. این شهر در حفظ میراث غنی معماری خود بسیار عالی عمل کرده است و بیشتر این موارد را می توان در مرکز شهر مشاهده کرد. همچنین می توانید بهترین رستوران ها ، مغازه ها و هتل ها را در مرکز شهر را پیدا کنید. این منطقه زیبا برای گذراندن یک بعدازظهر در اطراف و دیدن برخی از جاذبه های شهر بسیار مناسب است.

 

2. موزه کانال اری

 

این موزه جذاب که یکی از جاذبه های گردشگری رایگان سیراکیوز است با قدمت 1825  یکی از اولین پروژه های بزرگ در ایالات متحده بوده است. در طبقه بالای این موزه می توانید یادگاری ها و سایر موارد اصلی را مشاهده کنید که مربوط به زمان ساخت کانال است. این موزه همچنین دارای نمایشگاه هایی از تاریخ عمومی سیراکوز  و یک نمایشگاه جالب از نوازنده الیزابت کاتن است که با آهنگ های محلی آمریکایی شناخته می شود.

 

3. موزه علم و فناوری

 

موزه علم و فناوری که به عنوان MOST شناخته می شود ، در مرکز شهر و در یک ساختمان تاریخی قرار دارد. این مرکز انواع مختلفی از نمایشگاه ها و کارهای جالب و نمایشگاه های دائمی که مورد توجه کودکان و بزرگسالان است ارائه می دهد ، از جمله نمایشگاه Science Playhouse ، Earth Science Discovery Cave  تا نمایشگاه پرواز و فضا Lockheed Martin.

 

4. باغ وحش رزاموند گیفورد

 

باغ وحش Rosamond Gifford که در پارک دوست داشتنی Burnet واقع شده است ، 43 هکتار است که دارای نمایشگاه های داخلی و خارجی است. نمایشگاه های داخلی باغ وحش را حتی در روزهای سرد یا بارانی می توان از پشت دیوار شیشه ایی بازدید کرد. نمایشگاه های داخلی هنگام ورود به لابی اصلی در سمت چپ شما قرار دارند و شامل میمون ها ، میرکات ها و شیرها و همچنین جاذبه های ویژه دیگر است. از دیگر نکات قابل توجه در این مسیر می توان به پنگوئن ها ، گرگ ، بوفالو ، شتر ، بز کوهی ، ببر ، فیل ، خرس  اشاره کرد بعلاوه  شما می توانید فیل ها را در فضای داخلی و باز مشاهده کنید.

 

5. مرکز خرید Destiny USA

 

  یک مجتمع عظیم خرید و سرگرمی است که در نزدیکی منطقه Inner Harbour شهر واقع شده است . این پنجمین مرکز خرید بزرگ در ایالات متحده است و دارای سه بخش مجزا است: یک مرکز خرید سنتی با فروشگاه های متوسط ​​و بازار ، یک مرکز فروش مارک های معروف  و یک منطقه تفریحی با رستوران ها  و کلوپ کمدی ، و یک منطقه ماجراجویی کامل با یک پیست مسابقه طناب زنی معلق در طبقه پایین که Destiny USA را به مکانی مناسب برای تفریح ​​خانوادگی و خرید تبدیل کرده است.

 

6. پارک دولتی دریاچه های سبز

 

با یک رانندگی کوتاه از سیراکیوز می توانید به پارک سبز Green Lakes ، یکی دیگر از جواهرات عالی در فضای باز شهر بروید. این پارک بزرگ دارای دو دریاچه یخبندان دیدنی است که به دلیل رنگ منحصر به فرد آبی-سبز یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سیر اکیوز شناخته می شود. سواحل گسترده در روزهای گرم تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب می کند.  این پارک همچنین دارای یک زمین گلف معروف است که توسط رابرت ترنت جونز طراحی شده است.

 

7. سفر روزانه به Skaneateles

 

شهر Skaneateles  تنها 30 دقیقه با مرکز شهر سیر اکیوز فاصله دارد و دارای یک منطقه جالب توجه در مرکز شهر فروشگاه های کوچک و رستوران هایی در ساختمان های بازسازی شده قرن 18 است که می توانید از قدم زدن دلپذیر در امتداد خیابان و اسکله بیرون لذت ببرید.

 

8. میدان کلینتون

 

میدان کلینتون که درست در مرکز شهر واقع شده و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری سیر اکیوز است یک پارک عمومی فوق العاده است که به دلیل چشمه های خود در تابستان و یک پیست اسکیت روی یخ در زمستان مورد توجه قرار گرفته است. این میدان به نام دویت کلینتون  که در توسعه کانال اری نقش مهمی داشت  نامگذاری شده است. در واقع  تا سال 1925 کانال از مرکز شهر و از طریق میدان عبور می کرد. همچنین بنای یادبود سربازان و ملوانان در میدان کلینتون قرار دارد. 

برای گشت و گذار در سیراکیوز کجا اقامت کنید

بهترین مکان برای استقرار در سیراکیوز در مرکز شهر یا نزدیک آن است که منطقه دانشگاه سیراکیوز را در بر می گیرد. با این کار می توانید به جاذبه های اصلی ، استادیوم Carrier Dome و همچنین رستوران ها و مغازه ها نزدیک شوید. اگر برای لذت بردن از Destiny Mall در اینجا هستید اقامت در منطقه Inner Harbour گزینه بسیار مناسبی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا