جاذبه های گردشگری

9 مقصد شگفت انگیز برای سفر در ماه سپتامبر

دانستن بهترین زمان برای سفر به کشورها برای کسانی که به صورت حرفه ایی اهل سفر هستند از واجبات است. ماه سپتامبر یکی از ماه هایی است که در آن می توانید به کشورهای خاصی سفر کنید. سپتامبر اگر چه فصل باران های موسمی است، به دلیل آب و هوای مناسب مقصد شگفت انگیزی به شما ارائه می دهد. در جنوب اروپا در طول ماه سپتامبر بسیاری از جشنواره های فرهنگی را جشن می گیرند در حالی که در روسیه فصل پاییز است و زمان حرکت از تابستان های دلپذیر به زمستان های سخت می باشد. تپه های شمالی ویتنام در ماه سپتامبر برای عبور از مزارع نورد سبز و دلتاهای رودخانه ایده آل است در حالی که پیاده روی های باشکوه نیوزلند از بزرگترین تجربه های سفر و جاذبه های گردشگری برای تعطیلات سپتامبر برای شما است. اگر دوست دارید بدانید بهترین کشورها برای سفر در ماه سپتامبر چه کشورهایی هستند در ادامه با ما همراه باشید.

1. نیوزیلند

میدان لوپین در کلیسای چوپان خوب ، دریاچه تکاپو ، نیوزیلند

سپتامبر بشارت دهنده بهار در نیوزیلند است. در حالی که گلها در این ماه شکوفا می شوند و یخبندان و برف در سرتاسر پارک های طبیعی و دیدنی جای خود را به گل های وحشی می دهد. به طور کلی ماه سپتامبر با وجود آب و هوای مناسب و زیبایی چشم نواز ماه سفر شلوغی نیست. برخی از جشنواره های مهم در نیوزلند در ماه سپتامبر جشنواره های بین المللی فیلم در چندین شهر ، هفته مد نیوزیلند در اوکلند ، نمایشگاه جوایز جهانی پوشیدنی های هنری در ولینگتون و جشنواره شکوفه های بهار در الکساندرا ، اوتاگو مرکزی است.

2. ایتالیا

یک صبح خوب پاییزی در آلوم دولومیت ، منطقه ونتو ، ایتالیا

 ایتالیا در ماه سپتامبر باید از مهمترین مقاصد غذایی باشد زیرا کل کشور درگیر جشن های مربوط به برداشت محصول و غذا و شراب است. سپتامبر همچنین ماهی است که تابستان به آرامی به سمت فصل پاییز حرکت می کند و بدون جمعیت توریستی است که از جمله موقعیت های مناسب برای لذت بردن از جاذبه های گردشگری  ایتالیا محسوب می شود. ماه سپتامبر همچنین به دلیل جشنواره های محبوب خود مانند Regatta Storica (روز مسابقه تاریخی قایق) ونیز ، جشن San Gennaro در ناپل و جشنواره بین المللی فیلم در ونیز شناخته شده است.

3. اسپانیا

آسیابهای بادی دون کیشوت در Consuegra ، اسپانیا

 اسپانیا یکی از بهترین کشورها برای سفر در ماه سپتامبر است. در اسپانیا تابستان تا سپتامبر ادامه دارد اما مانند گرمای شدید ماه های اوج تابستان نیست. سپتامبر در اسپانیا آفتابی است و همچنین برای چندین جشنواره مربوط به برداشت ، جشنواره فیلم ، غذا و شراب ، فلامنکو ، سنت های تاریخی و هنر و فرهنگ شناخته شده است. برخی از جشنواره های مهم اسپانیا در ماه سپتامبر شامل جشنواره های سن سن سباستین ، فیستا د لا مرس در بارسلونا ، جشنواره فلامنکو در سویل و روز کاتالان در بارسلونا و سایر جشنواره ها است.

4. روسیه

رنگ های طلایی پاییز با شکوه کامل در پارک پوشکین ، سن پترزبورگ ، روسیه

سپتامبر و اکتبر دو ماه آخر قبل از آغاز زمستان های سخت روسیه است. سپتامبر به دلیل رنگ های بسیار زیبای پاییزی از بهترین ماه ها برای سفر به روسیه محسوب می شود. فصل پاییز شهرهای کلاسیک مسکو و سن پترزبورگ را در رنگ های قرمز ، نارنجی ، طلایی و اوچر غوطه ور می کند. سپتامبر همچنین یک ماه ویژه برای مسکویت ها است زیرا این شهر روز شهر مسکو را جشن می گیرد ، تولد پایتخت روسیه با خالکوبی های دیدنی نظامی ، نمایش آتش بازی ، کنسرت های موسیقی ، کارگاه های خلاقانه ، نمایش های تئاتر خیابانی ، نمایش های هنری و فرهنگی ، جشنواره های غذا برای چندین روز برگزار می شود.

5. سنگاپور

سنگاپور یکی از بهترین کشورها برای سفر در ماه سپتامبر

ماه سپتامبر یکی از کم باران ترین ماههای سنگاپور است و در این ماه آب و هوای گرم و مرطوبی دارد. ماه سپتامبر به دلیل گرندپری(رقابت موتور سواری و اتومبیل رانی) هیجان انگیز و بسیار پر زرق و برق فرمول یک سنگاپور تنها مسابقه شبانه در جهان اغلب به عنوان بهترین ماه برای سفر به سنگاپور در نظر گرفته می شود. به غیر از گرندپری بسیار معروف F1 سنگاپور ، جشنواره های شگفت انگیز بسیاری مانند شب های ترسناک هالووین در استودیوی جهانی ، نمایش های تئاتر Globe Shakespeare و جشنواره بزرگ غذا با چندین آشپز ستاره دار برگزار می شود.

6. کره جنوبی

سایه های پاییزی قرمز و اوچر در پارک ملی Naejangsan ، کره جنوبی

مناظر و طبیعت جادویی کره جنوبی در سپتامبر به رنگ های قرمز ، نارنجی و زرد تبدیل می شوند زیرا این کشور به تدریج به سمت فصل پاییز حرکت می کند. سپتامبر فتوژنیک ترین زمان سفر به کره جنوبی است و کاملاً با ماه های بهاری که کل کشور به دلیل شکوفه های گیلاس فراوان صورتی رنگ می شود ، رقابت می کند. زمان جشنواره های مربوط به برداشت محصول از جمله جشنواره معروف برداشت ماه (Chuseok) است که تا هفته اول اکتبر برگزار می شود. یکی دیگر از جشنواره های مهم جشنواره رقص ماسک Andong  که یک سنت غنی کره ای است و در طول هفته آخر ماه سپتامبر چندین رقصنده و هنرمند نقاب دار تماشاگران را به وجد می آورند.

7. ویتنام

سایت میراث جهانی یونسکو ، خلیج هالونگ ، ویتنام

ویتنام یکی از بهترین کشورها برای سفر در ماه سپتامبر است. در حالی که در ویتنام مرکزی هستید  Hoi Ann ، Danang ، Hue و Nha Trang Bay نیز برای بازدید در ماه سپتامبر ایده آل هستند. چندین جشنواره مربوط به برداشت در اواسط سپتامبر برنامه ریزی شده است. شهرهای ویتنام بیشتر با فانوس های رنگارنگ ، اسباب بازی ها ، رژه های رنگارنگ با لباس ها ، آلات موسیقی سنتی و بسیاری از غذاهای خیابانی خوشمزه تزئین شده اند که مکان های ارزان قیمتی برای سفر در ماه سپتامبر هستند.

8. موریس

نگاره های زوج جوان در میان پس زمینه غروب آفتاب شاعرانه

سپتامبر در موریس ماه زمستان است و همچنین خشک ترین ماه در این کشور است. آفتاب فراوان و دمای متوسط و مطبوع آن بسیار زیاد است. هوای خشک به شما فرصت کافی برای گشت و گذار در ساحل و گشت و گذار در کشور را می دهد. هنگام کاوش در مناطق ساحلی موریس ، نسیم دریا و بادهای ملایم موجب تسکین شما می شود. جویندگان تجربه فرهنگی همچنین می توانند از جشن سالانه گانش چاتورتی در اواسط سپتامبر بهره ببرند. دمای متوسط دریا نیز ایده آل است و فرصت های زیادی را برای ورزش های آبی و غواصی در دریا فراهم می کند و موریس را به یکی از بهترین مقاصد تعطیلات ساحلی در ماه سپتامبر تبدیل می کند.

9. آذربایجان

کوه ها و تپه های زیبای قوبا در شمال آذربایجان

 آذربایجان یکی از بهترین کشورها برای سفر در ماه سپتامبر است که از آب و هوای مناسب در تمام ماه سپتامبر برخوردار است. آفتاب کافی ، رطوبت قابل تحمل و احتمال بارندگی کمتری دارد و این مسئله باکو را به یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات در ماه سپتامبر تبدیل می کند. شهرهایی مانند گنجه و لنکران نیز مقصدی ایده آل برای کاوش در ماه های سپتامبر هستند. برخی از جشنواره های مهم آذربایجان در ماه سپتامبر ، سومین جشنواره بین المللی تئاتر Shaki در Shaki و جشنواره موسیقی بین المللی Uzeyir Hajibayli X در باکو است.

مریم شینی

مریم شینی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید چمران اهواز، علاقمندن به دنیای تکنولوژی و گردشگری!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا